Vagone privatu per i ciclisti in u metro di Istanbul

Carru Speciale per i Ciclisti in u Metro in Istanbul
Carru Speciale per i Ciclisti in u Metro in Istanbul

Metro Istanbul, una subsidiaria di IMM, hà lanciatu una innovazione chì aumenterà a mobilità in a cità. I passageri chì volenu viaghjà in bicicletta nantu à i sistemi ferroviari puderanu aduprà l'ultimi vagoni di i veiculi à l'ore specificate.

Metro Istanbul, una di e filiali di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM), hà fattu un novu regulamentu in quantu à l'usu di e biciclette in i veiculi per riduce u numeru di veiculi in u trafficu è per prevene l'effetti negativi di l'ore passate in u trafficu. I segni di direzzione per e biciclette sò stati posti in e stazioni.

Cù l'applicazione, chì si prevede di aumentà l'usu di e biciclette in Istanbul, seranu offerte opportunità di trasportu più veloci è sustinibili. Impedisce ancu a contaminazione ambientale riducendu l'emissioni di carbonu.

Vita sana, cità sane...

Da u 16 di settembre, l'Istambuli puderanu viaghjà cù e so biciclette plegabili durante u ghjornu, è cù e biciclette non plegabili, fora di 07:00-09:00 è 17:00-20:00, in l'ultimu carru di i treni. , senza pagà alcuna tassa addiziale.

Cù l'arrangiamentu, hè destinatu à sustene a mobilità urbana sustenibile aumentendu l'usu di e biciclette cù un approcciu intermodale in u trasportu urbanu. L'applicazione hà ancu scopu di incuragisce una vita più sana è senza emissioni.

Altri passageri eranu ancu cunsiderati ...

Purtendu più di 2 milioni di passageri à ghjornu, Metro Istanbul hà determinatu e regule per offre à i so passageri un trasportu più còmode è più sicuru, cunsiderendu micca solu i so ciclisti, ma ancu l'altri passageri. Grazie à e regule imposte à i ciclisti, altri passageri puderanu viaghjà in modu sicuru senza esse affettati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*