Hyundai presenta u novu Tucson, una maraviglia di tecnulugia

hyundai-tech-meravigliosi-nuvi-tucson-presents
hyundai-tech-meravigliosi-nuvi-tucson-presents

Hyundai Motor Company hà finalmente introduttu u mudellu New Tucson cù un lanciu globale in linea. A vittura longa attesa in u segmentu C-SUV hà un disignu sperimentale è tecnulugia di punta chì stabilisce novi standard.

Tucson, chì hè statu introduttu prima in u 2004 è vindutu più di 7 milioni di unità in u mondu sanu, hà ancu ottinutu successu di vendita di 1.4 milioni di unità in u mercatu europeu. Tucson, chì hà aumentatu l'imaghjini di u disignu di Hyundai è u prestigiu in tutti i mercati, avà mette in risaltu a nova identità di design Sensuous Sportiness di a marca.

Pruduciutu basatu annantu à u Vision T Concept introduttu à a Fiera di l'Automobile di Los Angeles l'annu passatu, u New Tucson porta una perspettiva diversa à u segmentu SUV compactu cù e so caratteristiche straordinarie di design. Hyundai Tucson offre ancu mudelli alternativi à e vitture elettriche in u mercatu europeu cù e so opzioni di mutore hybrid, plug-in hybrid è mild hybrid 48-volt.

Tucson, un mudellu globale offertu da Hyundai in quasi tutti i mercati, serà pruduciutu simultaneamente in parechje fabbriche diverse. Tucson, chì serà pruduciutu in a fabbrica di Nošovice in Czechia per u mercatu europeu, cumpresa a Turchia, serà unu di i mudelli prediletti in a regione cù i so motori di benzina è diesel, fora di l'EV.

Esprimendu i so punti di vista annantu à u novu Tucson, u presidente è CEO di Hyundai Europe Michael Cole hà dettu: "Cù i nostri motori ibridi, ibridi plug-in è ibridi di 48 volt, aumentemu u nostru interessu è l'esperienza in mudelli elettrici. In u mondu, simu una marca cù parechji mudelli elettrici, è hè assai impurtante chì facemu un tali muvimentu, soprattuttu in u segmentu SUV. "New Tucson, chì hè una tappa impurtante per Hyundai, radduppiarà ancu a nostra crescita è impegnu in Europa", disse.

"Dinamica Parametrica": a cortina finale in u disignu SUV

Venendu cun un disignu completamente diversu da a so generazione precedente, u New Tucson rapprisenta una rivoluzione per Hyundai in questu rispettu. In generale, Hyundai Tucson, chì hà un corpu più grande è più largu cà u so predecessore, disegna una maghjina SUV assai forte cù a so postura più musculatura, linee dure è sharp è proporzioni dinamiche paragunate à a so generazione precedente. Sviluppatu secondu l'identità di design "Sensuous Sportiness", u mudellu populari hè carattarizatu da proporzioni, architettura, stile è tecnulugia.

In più di u so disignu, Tucson, chì hè statu purtatu à a vita cù tecnulugia innovativa è suluzioni mobile high-end, hà u scopu di stabilisce un bonu ligame cù u so pruprietariu. Evitendu i metudi tradiziunali di disegnu è di sketching, i diseggiani Hyundai anu pruduttu algoritmi geometrichi cù l'ultime tecnulugia digitale. In questu modu, anu avanzatu l'elementi di design futuristicu di u New Tucson à u prossimu livellu. Cunnisciuta cum'è "dinamica parametrica", stu prucessu di disignu usa linee, anguli è linii paralleli creati cù dati digitale per creà una estetica unica.

A funzione più prominente di u mudellu hè u novu sistema parametricu di faro nascostu integratu cù u disignu. I fanali chì appariscenu quandu u veiculu hè cuminciatu furnisce una prima impressione assai forte in fronte. Quandu i lumi s'alluntanu, i mudelli geomettichi chì dominanu a fronte di u veiculu venenu in prima. Grazie à sta tecnulugia di illuminazione di punta, l'aspettu cromu scuru di a griglia si trasforma in forme di ghjuvelli quandu i luci di ghjornu sò accesi.

A linea di cuncepimentu parametrica attrae ancu l'attenzione cum'è un elementu di disignu impurtante in u latu di u veiculu. I superfici di transizione dura creanu una siluette stylish è assai masculina. Crea ancu un cuntrastu impressiunanti à u veiculu sanu, chì dà l'impressione chì avanza ancu quandu hè fermu. Linee dinamiche, roti di 19 pollici è paraurti cù grandi prese d'aria furnisce una postura forte è atletica. E linee di cuncepimentu sportive di Tucson sò più enfatizzate cù parti cromate chì partenu da i specchi laterali è cuntinueghjanu à u pilastru C.

Quandu si vede da u latu, e porte wrap-around creanu una armunia assai solida cù i dodik di plastica dinamica è angulata. Tucson, chì hà ancu i fanali posteriori nascosti parametrici à a parte posteriore, cuntinueghja u tema principale di u disignu quì. U paraurti posteriore di Tucson s'integra cù un effettu tridimensionale supportatu da dettagli parametri parametrici. Tucson, u primu mudellu Hyundai cù i wipers posteriori nascosti posti sottu à u spoiler, hà ancu un logu tridimensionale fattu di vetru lisu. Tucson, chì serà pruduciutu in nove diverse opzioni di culori novi, hà ancu una opzione di culore di doppia tettu.

Un internu splendidu è più tecnulugia

Ci sò trè combinazioni di culori diffirenti in l'internu sofisticatu è spaziosu di Hyundai Tucson. L'internu di a nova generazione, chì s'assumiglia à una basa di tecnulugia, hà linee inusual, à u cuntrariu di i mudelli Hyundai precedenti. U cockpit, chì hè cumpatibile cù a tecnulugia è l'infurmazioni, hè cuncepitu cù ispirazione da cascate. Partendu da a cunsola centrale à e porte posteriori, e linee d'argentu sò integrate cù materiali premium.

L'integrazione senza saldatura di a tecnulugia cuntinueghja cù l'esperienza digitale in Tucson, chì si metterà in u scopu di diventà u capimachja di u segmentu. U novu display AVN-T di 10,25 inch riempie cumplettamente a cabina di u veiculu. I diseggiani Hyundai rinuncianu à i buttoni fisici è i buttoni classici è eseguinu tuttu u meccanismo di operazione è cuntrollu attraversu AVN. L'aria condizionata, a ventilazione è e funzioni multimediali ponu esse cuntrullati da u toccu. Tucson, u primu mudellu Hyundai chì include una cunsola touch screen full, hà ancu un pannellu di strumenti bassu. A vittura, chì vene cun un display digitale invece di analogicu, trasmette istantaneamente tutte l'infurmazioni relative à a guida à u so cunduttore. Mentre ci hè un pad di carica wireless è compartimenti di almacenamento in i dui sacchetti laterali di a cunsola centrale, ci hè ancu illuminazione ambientale cù 10 livelli di luminosità differenti.

Avè un corpu è una piattaforma cumpletamente novi, e proporzioni dinamiche di Tucson priorizzanu u cunfortu è a spaziosità di i passageri. Essendu 20 mm più longu, 15 mm più largu è cù un interattu aumentatu di 10 mm paragunatu à a generazione precedente, u New Tucson hè, in breve, più largu chè mai. In particulare i passageri seduti in u spinu puderanu piglià longu viaghji per ore, godendu u spaziu supplementu di 26 mm. Intantu, a capacità di i bagaglii hè stata ancu aumentata da 33 à 107 litri, secondu u mutore è u powertrain sceltu. U voluminu annunziatu da Hyundai hè di 620 litri è pò andà finu à 1.799 litri quandu i sedili sò plegati.

Tucson, chì serà dispunibule cù u sistema avanzatu di Hyundai HTRAC à quattru roti, averà ancu una opzione 4 × 2 opzionale. A vittura, chì hè stata pruvata parechje volte nantu à u Nürburgring Nordschleife, chì hè cunsideratu unu di i circuiti di corsa più sfida in u mondu, hè dotatu di un novu tipu di sistema di sospensione chì hè assai sportivu è prumette cunfortu à u stessu tempu. U sistema di sospensjoni cuntrullata elettronicamente (ECS) pò cambià a so rigidità è a rigidità secondu i modi di guida. Offre un altu livellu di cunfortu cù u so strut MacPherson à l'avanti è a sospensione multi-link à l'arrière, Tucson ùn si scurda micca di a sicurità cù u so novu sistema di frenu. Travagliendu in armunia cù a sospensjoni, "Engine Driven Power Steering (R-MDPS)" pò cambià istantaneamente e so reazioni secondu i modi è offre à i so utilizatori un altu livellu di piacè di guida.

Opzioni novi di u mutore

Tucson, chì hà trè mutori elettrici è quattru opzioni di trasmissione diffirenti, hà ancu dui mutori di combustione interna. U veiculu, chì serà prupostu in vendita cù motori di benzina è di diesel, hè adattatu per ogni scopu di usu. A benzina turbo prometente putenza è u diesel mild hybrid 48-volt sempre più economicu risponde facilmente à tutte e aspettative in u segmentu SUV compactu. Inoltre, cuntribuisce à l'ambiente è à l'ecunumia di carburante cù e so trè opzioni hibride.

U mutore più impurtante chì attrae l'attenzione in u novu Tucson hè u 1.6 T-GDI Smartstream. Dotatu di a tecnulugia CVVD (Continuously Variable Valve Timing) di Hyundai, stu mutore si concentrerà simultaneamente in u rendiment è l'efficienza di carburante. Utilizendu stu mutore, Hyundai offre ancu una versione plug-in hybrid cù 265 PS putenza.

U veiculu, chì serà in vendita in Europa versu a fine di questu annu, serà ancu introduttu in una versione più sportiva N Line l'annu prossimu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*