I Ghjorni Internaziunali di l'affari di Izmir sò cuminciati

I Ghjorni Internaziunali di l'affari di Izmir sò cuminciati
I Ghjorni Internaziunali di l'affari di Izmir sò cuminciati

Urganizata cum'è parte di a 89th Izmir International Fair, a 6th International Izmir Business Days hà iniziatu cù u foru "Logistica è Cummerciu in u Mediterraniu: Evaluazione di e Cundizioni Post-Pandemie". U Ministru di u Cummerciu Ruhsar Pekcan, u guvernatore di İzmir Yavuz Selim Köşger, u sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir Tunç SoyerL'effetti di a pandemia nantu à l'ecunumia glubale sò stati discututi in u foru assistitu da i funzionari di u guvernu di Maroccu, Italia è Spagna.

A 89a Reunione Internaziunale di l'Izmir Business Days hà iniziatu in u scopu di a 6a Fiera Internaziunale di İzmir, organizata da İZFAŞ cù u tema mediterraneu è ospitata da a Municipalità Metropolitana di İzmir sottu l'auspici di u Ministeru di u Cummerciu TR. L'apertura di e riunioni di dui ghjorni chì formanu e rilazioni di a cità è di u paese cù u voluminu di u cummerciu hà iniziatu cù u foru in linea nantu à "Logistica è Cummerciu in u Mediterraniu: Valutazione di e Cundizioni Post-Pandemia". U foru di apertura hà assistitu da u Ministru di u Cummerciu TR Ruhsar Pekcan, u guvernatore di İzmir Yavuz Selim Köşger, sindaco di a Municipalità Metropolitana di İzmir. Tunç Soyer, Ministru Maroccu di l'Industria, u Cummerciu, l'Ecunumia Verde è Digitale Moulay Hafid Elalamy, u Ministru Spagnolu di l'Industria, u Cummerciu è u Turismu María Reyes Maroto Illera è u Vice-Ministru Italianu di l'Affari Esteri è a Cooperazione Internaziunale Manlio Di Stefano.

Pekcan: "Avemu da piglià passi per facilità u cummerciu"

Facendu dichjarazioni nantu à i sviluppi cummerciale in u Mediterraniu durante u prucessu di pandemia, u Ministru di u Cummerciu di TR Ruhsar Pekcan hà dettu: "Cù i nostri sforzi cumuni, faremu passi di cooperazione più innovatori per esse sviluppati in modu chì aumenterà l'impurtanza strategica ecunomica di u Mediterraniu. Mediterraniu è cuntribuisce à u benessimu di tutti i paesi in u cummerciu regiunale è u trasportu in u Mediterraniu, hè bisognu di più. Spergu ch'elli si metteranu idee è prughjetti novi per rinfurzà e cundizioni ecunomiche in u bacinu mediterraneu. Ùn ci hè micca raghjone perchè questu ùn deve micca succede cù passi per facilità u cummerciu. U cumerciu senza cuntattu hè un sistema basatu in l'automatizazione chì avemu principiatu è sviluppatu indipendentemente da a pandemia. L'infrastruttura doganale digitale hà fattu una cuntribuzione significativa à u mondu cummerciale. Semu felici di sparte sta sperienza cù tutti i nostri partenarii cummerciale. Cridemu in a digitalizazione è l'impurtanza di sviluppà infrastrutture transfrontaliere ".

Köşger: "Semu pronti à sustene"

U guvernatore di İzmir, Yavuz Selim Köşger, hà dichjaratu chì İzmir hà tutte e caratteristiche chì l'esigenu per stabilisce relazioni forti è cuntinue cù i paesi di u bacinu di u Mediterraniu in settori cum'è u cummerciu, l'industria è u turisimu, è chì hà un altu putenziale in queste zone. Köşger hà dettu chì cù l'implementazione di un mega prughjettu cum'è u Prughjettu Centru Turisticu Egeu-Çeşme preparatu da u Ministeru di a Cultura è u Turismu, l'infrastruttura cummerciale, turistica è logistica di a regione si svilupperà. Köşger hà dettu chì, cum'è u guvernatore di İzmir, daranu ogni tipu di sustegnu à i passi pusitivi da fà da l'affari per u sviluppu socio-ecunomicu di a cità.

Soyer: "U nostru scopu hè chjaru di avanzà a cità"

Esprimendu chì travaglianu per creà una atmosfera di unità è sulidarità in u Mediterraniu, u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir Tunç Soyer"E caratteristiche di i porti di İzmir sò cunsiderate cum'è a più grande opportunità per pusà u Prughjettu Belt and Road in Turchia, chì hè cunsideratu cum'è u più grande prughjettu di u 21u seculu è cunnetta l'Europa à l'Estremo Oriente. Continuemu à travaglià per ottene questu. Cum'è u gestore di sta cità speciale, aghju cridutu chì a mo rispunsabilità primaria era di piglià sta identità storica di İzmir cum'è riferimentu è di purtarila avanti priservendu queste caratteristiche. Per ottene questu, avemu preparatu una strategia assai cumpleta. Avemu u scopu di rinfurzà ancu a caratteristica di İzmir d'esse un portu naturale, di sviluppà una cooperazione ecunomica è culturale multifaceta cù e cità mediterranee, è di fà İzmir una di e cità principali di u Mediterraniu è di u mondu. In cunfurmità cù questi scopi, pruvemu di creà un novu ecosistema inseme cù a nostra camera di cummerciu, a camera di l'industria, l'associazioni di l'imprese è tutti l'altri attori in Izmir. Stu ecosistema include a lettura di l'età chì campemu currettamente, utilizendu bè l'opportunità è aghjurnà noi stessi secondu e cundizioni ".

U sensu cumunu è a cooperazione sò impurtanti

Nutendu chì cercanu di fà di Izmir una cità di punta in a regione mediterranea, Soyer hà dettu: "Avemu tenutu u 89emu IEF cù u tema di 'Mediterraniu' questu annu. U nostru scopu, sopratuttu, hè di cuntribuisce à a ripresa di i prublemi ecunomichi di u nostru paese è İzmir, chì anu cresciutu assai di più cù a pandemia, cù a cooperazione internaziunale è e relazioni cummerciale chì saranu furmati à a Fiera. Forse ùn pudemu micca riunite fisicamente per via di a pandemia, ma avemu riesciutu à ghjunghje à i nostri scopi. Avemu ancu rinfurzatu a nostra cumunicazione cù e cità di u Mediterraniu. Vulemu fà di İzmir una di e 100 cità di marca più cunnisciute in u mondu. Avemu parechji prughjetti per ottene stu scopu. Cuntinuemu i nostri sforzi per İzmir per esse sceltu cum'è a Capitale Europea di a Ghjuventù. Facemu sforzi per İzmir per accoglie l'EXPO Botanica in 2026 è l'EXPO Mondiale in 2030. Efesu à una punta di Izmir, Bergama à l'altru; Kemeraltı, in u so centru storicu, hà un putenziale enormu cù u Delta di Gediz, induve i flamingos sò in u fondu di a cità. Avemu bisognu di pudè dì à u mondu più di tuttu questu. Fiera Internaziunale di Izmir, u centru di memoria di e relazioni pulitiche, ecunomiche è culturali di i "primi" in u nostru paese è in Izmir cù i paesi di u mondu, hè u locu per cuntà questu. U mondu passa per tempi assai difficili in u mondu. Pudemu superà tutti questi prublemi solu cù a cooperazione è u sensu cumunu. Aghju piena cunfidenza chì queste riunioni portanu ancu à questu. Vogliu chì a 89a Fiera Internaziunale di Izmir porta à a creazione di protokolli di cooperazione è partenarii cummirciali rinfurzanu e relazioni cummerciale, in particulare cù e cità mediterranee, è cusì offre una soluzione da Izmir à i nostri prublemi ecunomichi chì anu scuzzulatu ogni famiglia durante u periodu pandemicu. ".

Missaghju di unità da u Maroccu

U Ministru Maroccu di l'Industria, u Cummerciu, l'Ecunumia Verda è Digitale, Moulay Hafid Elalamy, hà dichjaratu chì a pandemia hà causatu una recessione ecunomica in i paesi mediterranei è ancu in u restu di u mondu, è hà dettu: "Finu à avà, avemu travagliatu cù i nostri spalle à ognunu. l'altru in u bacinu Mediterraniu è cuncurrenza cù l'altri. Avemu pruvatu à arrubà e parte di u mercatu di l'altri. Tuttavia, avemu vistu in a pandemia chì, se ci stamu separati, e nostre vulnerabilità crescenu. Avemu vistu chì quandu unemu e nostre energie, pudemu esse assai più resistenti. I nostri industriali è imprenditori sò menu abituati à travaglià in una manera chì cumplementa l'altri. Ma questu hè una opportunità. Pudemu cunsiderà questi approcci. Pudemu fà chì unu più unu sia più grande di dui. Hè assai più sensu di cumplementà l'altri cà di vultà in daretu. A pandemia ci hà fattu cuscenti è hè statu un attivatore in questa direzzione ", disse.

L'integrazione hè un must

U Vice-Segretariu Generale per i Trasporti è u Sviluppu Urbanu di u Ministeru di l'Affari Esteri, Piattaforma Unitaria per u Mediterraniu, l'Ambasciadore Ayşe Asya, hà dichjaratu chì ci sò 42 paesi cù una costa in u Mediterraniu, è spiegò i prublemi sperimentati in u cummerciu internaziunale per via di u Mediterraniu. pandemia. L'Asia hà nutatu chì i paesi mediterranei anu da cooperà in a stabilità è l'integrazione lucale.

Avemu da sparte a nostra cunniscenza

A Ministru di l'Industria, u Cummerciu è u Turismu spagnolu, María Reyes Maroto Illera, hà dichjaratu chì l'IEF hè a cima di e fiere in Turchia è hà dichjaratu chì Izmir hè unu di i blocchi impurtanti di u cummerciu marittimu realizatu in u Mediterraniu per 3 anni. Nutendu chì u cummerciu trà Turchia è Spagna hè diminuitu di 6 miliardi d'euros per via di a pandemia, Maroto Illera hà dettu: "Credu sempre chì migliurà a relazione cummerciale trà i nostri paesi di novu. A nostra cuuperazione in i campi di l'acqua, l'energia, a valutazione di i rifiuti, i ferrovie, l'ingegneria è a cunsulenza mostra chì pudemu superà facilmente sta situazione in u bacinu Mediterraniu. Avemu da valurizà l'ambiente di cullaburazione è sparte e nostre sperienze. Credu in u cummerciu liberu è a cooperazione mutuale cù Turchia. E nostre cumpagnie cuntribuiscenu ancu à a crescita di i paesi di u Mediterraniu ".

A cooperazione deve cuntinuà

U vice-ministru talianu di l'Affari Esteri è di a Cooperazione Internaziunale, Manlio Di Stefano, hà dettu chì a Turchia, situata à l'intersezzione di trè cuntinenti, hè in strada per diventà u puntu principale di l'ecunumia glubale, è hà sottolineatu l'impurtanza di mantene a cooperazione trà i paesi chì avè una costa nantu à u Mediterraniu in tempi difficiuli. Spieghendu cumu sò stati affettati da a pandemia è chì tippu di misure anu pigliatu per superà i prublemi, Stefano hà dettu chì sò sempre aperti à a cooperazione trà i paesi custieri di u Mediterraniu.

İzmir University of Economics, Facultà di Amministrazione di l'Affari, Capu di u Dipartimentu di Gestione Logistica Assoc. Dr. Muhittin Demir hà fattu una presentazione nantu à "Cumerciu è Logistica in u Mediterraniu". Ancu à l'inaugurazione eranu Tamer Kıran, presidente di a Camera di spedizione IMEAK, è Şadan Kaptanoğlu, presidente di u Cunsigliu Marittimu Balticu è Internaziunale (BIMCO); hà valutatu u cummerciu in u Mediterraniu durante u prucessu di pandemia.

Programma intensivu di dui ghjorni

U 6th International Izmir Business Days durà dui ghjorni. Dopu l'apertura di u primu ghjornu, u presidente di u Coordinatore EİB, Jak Eskinazi, hè diventatu u primu oratore di u seminariu nantu à "U futuru di u cummerciu in u bacinu mediterraneu". Business Days hà ancu ospitatu una cunferenza impurtante riguardanti l'industria tessili. A cunferenza web nantu à "Opportunità, Sfide è Aspettative per l'Industria Tessili in u Periudu Post-Pandemia" hè stata a preparazione preliminare di u 6th MEDITEX (Forum Tessile Mediterraneu) è hè stata in partenariatu cù a Càmera di Cummerciu di Izmir. U seminariu "Strumenti di Facilitazione di u Cummerciu" hè statu tenutu in partenariatu cù a Direzzione Regionale di a Dogana di a Regione Egea.

In u sicondu ghjornu di i Ghjorni Internaziunali di l'Affari di Izmir, attrae l'attenzione cù u so impegnu pianificatu. U prugramma, chì hà da principià cù a sessione "New World, New Consumer, New Company" in partenariatu cù u BEI, hà da cuntinuà cù u seminariu "Opportunità in u trasportu marittimu è u containeru" in partenariatu cù a Càmera di i trasporti marittimi (DTO). "Una vista di u futuru da l'industria turca d'oghje: a visione futura di l'industria", chì si terrà in partenariatu cù a Camera di l'Industria di a Regione Egea (EBSO), è "E-Commerce è l'epidemia di Covid-19 / U putere di ricuperazione". di E-Commerce Against Covid-19" in partenariatu cù a Càmera di Cummerciu di Izmir (ITO) riunirà parlanti impurtanti.

U 6th International İzmir Business Days, induve i rapprisentanti di u settore di diversi paesi si riuniscenu in linea; TR Ministeru di u Cummerciu, İzmir Municipalità Metropolitana, İZFAŞ, İzmir Camera di Cummerciu (İZTO), Camera di l'Industria di a Regione Egea (EBSO), İzmir Commodity Exchange (İTB), İstanbul è Marmara, Egeu, Mediterraniu, Camera di Marittima di e Regioni di u Mari Neru İzmir Branch (İMEAK DTO) ) è Associazione di Esportatori di l'Egeu (EIB).

Ghjorni Internaziunali di l'affari di Izmir https://www.izmirisgunleri.com/ è Fiera Internaziunale di Izmir Youtube da u canali (https://bit.ly/34SRcoL) seguitu.

Più di 5 participanti in 500 anni

L'annu passatu, un totale di 41 delegazioni, cumpresi ministri è diputati ministri di 197 paesi, anu participatu. Più di 2015 temi sò ghjunti à u primu locu à l'Izmir Business Days Meetings, induve più di 60 parlanti è più di 500 participanti anu participatu da u 40.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*