I travaglii di a linea Bergama İZBAN sò cuminciati

U travagliu riiniziatu per İZBAN per vene in Bergama
U travagliu riiniziatu per İZBAN per vene in Bergama

Unu di i prughjetti di visione prumessi da u sindaco di Bergama, Hakan Koştu, à i citadini in l'elezzioni di u 31 di marzu, hè diventatu una realità. U seguitu persistente di u presidente Koştu per i prughjetti di visione davanti à i ministeri in Ankara cuntinueghja à dà fruttu.

U prughjettu İZBAN trà Bergama-Aliağa, induve nisun prugressu hè statu fattu per un tempu, cù l'iniziativi di u sindaco Hakan Koştu è a cuncentrazione di Ankara nantu à u prugettu, chì hà avutu una riunione cù Adil Karaismailoğlu, u Ministru di Trasporti è Infrastrutture in Ankara, è attirò l'attenzione à l'impurtanza di İZBAN per Bergama, a custruzzione cuntinuerà. Mentre i travaglii di espropriazione cuntinueghjanu rapidamente nantu à a strada chì İZBAN passerà in Bergama, i negoziati di espropriazione cù i pruprietarii di a terra cumincianu in settembre. Incontru cù u 3u Direttore Regiunale di e Ferrovie Statali (TCDD), Murat Bakır u ghjugnu scorsu, è avendu cunsultazioni annantu à İZBAN, u presidente hà dettu: "İZBAN hè assai impurtante per a nostra Bergama. Hè assai impurtante chì İZBAN si estende à a nostra cità storica Bergama. A nostra Bergama serà a stella brillanti di l'Egeu di u Nordu cù prughjetti maiò cum'è l'autostrade İzmir è İstanbul, opere di gas naturale, Prughjettu Portu di Çandarlı, Zona Libera di l'Anatolia Occidentale è Zona Industriale Organizzata. Continuemu à riceve i segnali di esse una stella più chjaramente ogni ghjornu ".

Rimarchendu chì İZBAN, induve e tappe è cavalcate trà Aliağa-Bergama seranu custruite da a Municipalità Metropolitana di İzmir, hè mobilizatu per estendersi à Bergama, u presidente Hakan Koştu hà dettu: "In particulare u nostru presidente, u Signore Recep Tayyip Erdoğan, u nostru Vicepresidente, u Vicepresidente di İzmir. Mi piace à ringrazià u nostru presidente provinciale di u Partitu AK, u Signore Kerem Ali Continuous, u nostru Ministru di Trasporti è Infrastrutture, u Signore Adil Karaismailoğlu, i nostri deputati regiunale, i burocrati di u ministeru è i direttori di l'istituzione pertinenti per u so sustegnu. L'arrivu di İZBAN in Bergama hè ancu estremamente impurtante per u sviluppu turisticu di u nostru distrittu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*