İzmir Anderà in bicicletta, correrà, aduprà u trasportu publicu

İzmir Anderà in bicicletta, correrà, aduprà u trasportu publicu
İzmir Anderà in bicicletta, correrà, aduprà u trasportu publicu

A Municipalità Metropolitana di Izmir celebra a Settimana Europea di a Mobilità trà 16-22 settembre simultaneamente cù parechje cità. Duranti a settimana cù u tema "Mobilità Zero Emission for All", seranu urganizate attività per incuragisce a caminata, a bicicletta, a corsa è l'usu di u trasportu publicu invece di i veiculi di mutore. In u scopu di u prugramma creatu cù u slogan "Reset Carbon Emissions, Let İzmir Take a Deep Breath", u sistema di bicicletta cumuni di İzmir, BİSİM, serà liberu per dui ghjorni.

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà pianificatu una serie di attività in u scopu di a Settimana Europea di a Mobilità, chì si celebra trà u 16 è u 22 di settembre. Durante a settimana celebrata cù u tema di "Mobilità Zero-Emission for All" quist'annu, hè statu creatu un prugramma per incuragisce a riduzione di l'emissioni di carbonu in İzmir. In questu cuntestu, trà 18-20 September, Dr. A contaminazione di l'aria serà misurata in a strada Mustafa Enver Bey per trè ghjorni, in modu chì a quantità di emissioni di carbonu serà misurata in u weekend lasciatu à i pedoni. Cù a decisione UKOME in 2019, Dr. Mustafa Enver Bey Street era chjusu à u trafficu u weekend. I travaglii di cuncepimentu di pedestrianizazione cuntinueghjanu per a strada Bornova, chì era chjusa à u trafficu cum'è parte di a Settimana Europea di a Mobilità in 2019.

cità senza vitture

U 22 di settembre, u ghjornu di a cità senza vittura, Kordon serà chjusu à u trafficu da a zona doganale di u portu d'Alsancak à a piazza Cumhuriyet è lasciatu à i pedoni. Hè destinatu à ottene guadagni cum'è ricurdà cumu e strade sò aduprate senza veiculi, incuragisce u trasportu publicu, u trasportu pedonale è l'usu di bicicletta, a pruprietà di e strade, u cuntrollu è a misurazione di a contaminazione di l'aria è a contaminazione di u sonu, è a comparazione di e misurazioni nantu à Car Free. Ghjornu.

A ghjente di Izmir pedalerà per travaglià

In parte di a Settimana Europea di a Mobilità, u sistema di bicicletta spartutu di İzmir, BİSİM, furnisce un serviziu gratuitu per dui ghjorni u 21 è u 22 di settembre. Inoltre, u luni, u 21 di settembre, serà "U ghjornu in bicicletta à u travagliu". Tutti i residenti di Izmir sò invitati à andà à travaglià in bicicletta quellu ghjornu.

Izmir averà una impronta di carbone

U 22 di sittembri, l'apertura di a stallazione "Carbon Footprint" si ferà in l'antica zona di phaeton in Kordon. "Lascemu Tracce Verdi, micca Neri, Inseme!" U travagliu di stallazione, chì purterà u slogan, serà cupertu di piante è sarà greened è prisentatu à İzmir cum'è un mobili urbanu. Questu serà l'impronta di carbone di İzmir. Cù u travagliu di stallazione, hè destinatu à aumentà a cuscenza ambientale è lascià una marca verde in a cità.

Per esse annunziatu à u mondu

U 19 di Settembre, l'aghjunzione di İzmir à a Rete Europea di Ruta Ciclista (EuroVelo) serà annunziata à u mondu. U 19 di settembre, per via di a pandemia, a strada di u Sud EuroVelo İzmir serà prumuvuta cù un numeru limitatu di participanti. Dipartimentu di Trasportu di a Municipalità Metropolitana di İzmir I squadre di a Direzzione di a Direzzione di l'Accesu Pedestriale è di a Pianificazione di a Bicicletta è e cumunità di bicicletta pedalaranu per circa 20 chilometri da Seferihisar Teos Ancient City à Azmak. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer è Christophe Najdovski, presidente di a Federazione Europea di Ciclisti, pubblicà i so messagi mutuali riguardanti a participazione di İzmir in EuroVelo quellu ghjornu. U 20 di sittembri, ci hè u giru di lanciamentu di a strada di u nordu EuroVelo. Sta volta cù e cumunità ciclistiche, u battellu İZDENİZ serà passatu da Konak à Foça, è 60 chilometri di bicicletta da Foça à İzmir.

Izmir à EuroVelo

A Federazione Europea di Ciclisti hà accettatu a dumanda di İzmir per esse aghjuntu à a Rete Europea di Ciclisti (EuroVelo) in 2019. Cusì, İzmir divintò a prima cità da Turchia à unisce à a reta. Hè destinatu à sviluppà u turismu, u trasportu è l'ecunumia sustinibili in İzmir unendu a strada di bicicletta di 500 chilometri chì cunnetta l'antiche cità di Bergama è Efesu à a reta cum'è una continuazione di a strada EuroVelo 8-Mediterranea.

EuroVelo copre 70 rotte ciclistiche di longa distanza pianificate più di 45 mila chilometri in Europa, di i quali 16 mila chilometri sò stati cumpletati. I percorsi ciclistici EuroVelo sustenenu u prestigiu di e cità in i paesi chì passanu è u sviluppu di a struttura socioeconomica.

"EuroVelo 16-Mediterranean Route", chì hè unu di i 8 percorsi ciclistici di longa distanza di EuroVelo è chì include İzmir, parte da Spagna. Cuntinueghja per Francia, Monaco, Italia, Slovenia, Croazia, Bosnia-Erzegovina, Montenegro, Albania è passa per 12 paesi, à dì a Grecia è u Sud di Cipru. Ci sò 23 siti di u patrimoniu mundiale è 712 spezie di pisci unichi in a Regione Egea nantu à a strada. Cù l'aghjunzione di İzmir à sta reta, a lista hè prevista per diventà ancu più ricca.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*