Inaugurazione di l'Uffiziu di Emergenza di l'OMS à Istanbul

Inaugurazione di l'Uffiziu di Emergenza di l'OMS à Istanbul
Inaugurazione di l'Uffiziu di Emergenza di l'OMS à Istanbul

L'Uffiziu Geograficamente Separatu d'Istanbul, chì operarà in u campu di "Preparazione Umanitaria è Salute per l'Emergenza" in u scopu di l'accordu trà a Republica di Turchia è l'Organizazione Mondiale di a Salute (OMS), Ministru di Salute Dr. Fahrettin Koca è u Direttore Regionale di l'OMS per l'Europa Dr. Hè stata aperta cù una cerimonia chì hà assistitu da Hans Kluge via videoconferenza.

U Ministru di a Salute, Koca, à a ceremonia à a quale hà assistitu da Van, hà fattu i so discorsi da u Direttore Regionale di l'OMS per l'Europa, Dr. Cuminciò per sprime u so piacè di scuntrà cù Kluge cum'è parte di un'altra iniziativa di salute impurtante.

Dichjarà chì e relazioni cù l'OMS, u so cumpagnu più vicinu in u campu di a salute, cuntinueghjanu à sviluppà più strati è multifaceted chì mai, Koca hà dettu: "Cù i successi chì u nostru paese hà ottenutu in u campu di a salute in l'ultimi 20 anni sottu a dirigenza di u nostru presidente, u nostru rolu in a salute regiunale è glubale cresce ancu di più. U nostru sistema di salute, chì hè statu ricustruitu fermamente à a luce di e lezioni amparate da e nostre sperienze passate, è a nostra diplomazia umanitaria, chì hè a basa di a nostra pulitica estera, sò stati i dui pilastri più impurtanti di u nostru rolu attivu in a regione è glubale. salute. "I nostri rilazioni cù l'OMS, u nostru cumpagnu più vicinu in questu prucessu, anu cuntinuatu à sviluppà nantu à a basa di u benefiziu mutuale", disse.

Dichjarà chì hè piacè di apre l'Uffiziu di l'OMS di Istanbul per a Preparazione Umanitaria è a Salute, chì hè unu di l'esempii più cuncreti di sta cooperazione è cù quale anu firmatu l'accordu finanziariu in lugliu, Koca hà dettu:

"L'uffiziu, chì travaglia da u 2013, hà u scopu di cuntribuisce à a salute regiunale è glubale cumminendu l'expertise tecniche di l'OMS cù u rolu di primura di u nostru paese in emergenze umanitarie è sanitarie.

Questu uffiziu operarà in spazii cum'è a risposta à a crisa umanitaria, a prevenzione è a risposta d'emergenza, a gestione di risichi è u sviluppu di capacità in a regione europea, in particulare cù Kovid-19, chì hà affettatu u mondu. Inoltre, u travagliu di l'uffiziu annantu à a pandemia di Kovid-19 metterà ancu in luce a lotta contru a pandemia, postu chì hè unicu in u so campu è duverà solu u so travagliu equipatu di capacità finanziaria è tecnica per emergenze umanitarie è sanitarie. Cù tutti questi sforzi, l'Uffiziu d'Istanbul cuntribuisce à u rolu principali di u nostru paese in emergenze umanitarii è sanitarie è à u sviluppu ulteriore di e rete chì hà stabilitu, è farà di u nostru paese un centru in questu campu. Spergu chì l'uffiziu serà un uffiziu chì ùn solu risponde à i bisogni di a nostra regione, ma offre ancu risultati glubali, è vogliu chì sia benefica per a salute globale è regiunale ".

In u so discorsu à a ceremonia chì hà assistitu da Copenhague, Kluge hà dichjaratu chì l'oghje hè assai impurtante è hà cuntinuatu e so parolle cusì:

"Apremu stu centru mentre u mondu sperimenta una pandemia senza precedente. Parlemu di una emergenza sanitaria chì puderia accade solu à l'omu in centu anni, purtendu à un milione di morti è quasi 30 milioni di infezioni in u mondu. Tuttavia, di fronte à sta sfida, l'apertura di st'uffiziu separatu geograficamente palesa ancu quant'ellu hè impurtante a resistenza umana, a speranza è a speranza inseme. In più, di sicuru, ci mostra quantu hè impurtante a sulidarità glubale è regiunale. "In questu modu, scunfigheremu stu virus in ogni modu".

Grazie à u presidente Erdogan

Esprimendu chì vulia ancu ringrazià u presidente Recep Tayyip Erdoğan in u so discorsu, Kluge hà dettu: "Sgiò Erdogan, hà presentatu una tale visione chì era strumentale in a creazione di l'uffiziu di l'ONU. Aghju digià trasmessu questu à u Ministru, vogliu ringraziallu personalmente quandu visiteraghju Turchia a prossima volta ", disse.

L'accordu finale in quantu à l'apertura di l'Uffiziu, chì operarà ancu in emergenze sanitarie è epidemie, in particulare in a lotta contru Covid-19, hè statu firmatu da u Ministru di a Salute, Dr. Fahrettin Koca è u Direttore Regionale di l'OMS per l'Europa Dr. Firmatu da Hans Kluge u 9 di lugliu 2020 in Ankara.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*