A linea di metro Başakşehir Kayaşehir serà messa in serviziu dopu à 18 mesi

A linea di metro Başakşehir Kayaşehir serà messa in serviziu dopu à 18 mesi
A linea di metro Başakşehir Kayaşehir serà messa in serviziu dopu à 18 mesi

In quantu à a Linea di Metro Başakşehir-Kayaşehir, u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu pigliatu sta linea di metro cù l'istruzzioni di u nostru presidente per risponde à i bisogni di i nostri citadini, postu chì e cose chì anu da esse fattu ùn anu micca fattu. lu. Speremu, a metteremu à u serviziu di i nostri citadini in pocu tempu cum'è 18 mesi. 18 mesi hè un tempu record per una linea di metro. Spergu chì u nostru scopu hè di finisce stu locu in 18 mesi ". disse.

Karaismailoğlu hà fattu una dichjarazione esaminendu a stazione di Başakşehir Çam è Sakura City Hospital di a Linea di Metro Başakşehir-Kayaşehir, chì hè in costruzione.

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì i travaglii d'autosacrificiu sò realizati in tutta a Turchia è hà dettu chì travaglianu febbrilmente in quasi 3 cantieri di custruzzione in tuttu u paese.

Nutendu chì facenu sforzi per rinfurzà a qualità di vita di i citadini, Karaismailoğlu hà dettu: "I prughjetti di ingegneria chì l'invidia mundiale cuntinueghja da una banda. I bisogni chì facenu a vita più faciule à i nostri citadini sò ancu soddisfatti. Ponte Çanakkale da una parte, Ponte Begendik da l'altra, Botan Stream. Tunnels Eğribel da un latu, metro da l'altru, treni à alta velocità da l'altru ... I più grandi prughjetti di u mondu sanu sò custruiti in u nostru paese. disse.

Ricordendu chì anu apertu a sezione di 170 chilometri di l'autostrada Ankara-Niğde a settimana passata, Karaismailoğlu hà dichjaratu chì i ponti Marmaray è Yavuz Sultan Selim sò stati finiti è messi in serviziu per i citadini in Istanbul prima.

"A 5a sezione di l'Autostrada di Marmara di u Nordu serà finita u 19 di settembre"

Karaismailoğlu hà dichjaratu ch'elli compieranu a 19a sezione di l'Autostrada di u Marmara di u Nordu u 5 di settembre, è hà dettu chì l'assi di 400 chilometri alleviarà u trafficu di a regione Izmit.

Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu destinatu à a 6a sezione di l'Autostrada di u Marmara di u Nordu u 21 di dicembre, spergu, è a mettemu in serviziu. Cum'è in tutti questi studii, Istanbul beneficia ancu di u travagliu in ogni parte di Turchia. Avemu ancu travaglii assai impurtanti in Istanbul. Avemu investimenti in corso assai impurtanti in Istanbul, in particulare in l'area metropolitana. A nostra Linea Metrokent-Kayaşehir, induve si trova a stazione di metro di Başakşehir Çam è l'Hospital Sakura, hè solu unu di l'investimenti chì avemu fattu in Istanbul.

A nostra linea attuale hè di 6,5 chilometri. Ci sò 4 stazioni nantu à a linea. Parte da Metrokent, custituita da 15 stazioni, Onurkent, a stazione induve l'ospedale di a cità simu in, Kayaşehir 4th Region è Kayaşehir Center. Spergu chì, quandu sta linea hè finita, l'accessu di i nostri citadini à l'Hospital Çam è Sakura serà assai più faciule è avemu finitu una parte impurtante di una reta di metro in Istanbul. À a fine di sta linea, furniremu u trasportu aeroportuale per i nostri citadini in Güngören, Bahçelievler, Bağcılar, Bakırköy è Başakşehir. Spergu chì simu attualmente in custruzzione. Halkalı- Quandu a nostra Linea di l'Aeroportu hè finita, e nostre persone chì vivenu in questa regione puderanu ghjunghje sia à l'uspidale sia à l'aeroportu.

"Avemu u scopu di finisce a linea Tavsantepe-Sabiha Gökçen à a fine di l'annu prossimu"

Karaismailoğlu hà dettu chì a linea trà Bakırköy Sahil-Kirazlı, chì hè cunnessa à a Linea Başakşehir-Kayaşehir, hè stata ancu autosacrificata da u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture.

Ellu hà dettu chì cù a messa in serviziu di sta linea, un citatinu chì passa da a costa di Bakırköy hà da pudè ghjunghje à a stazione di Kayaşehir da a stazione di Metrokent passendu Bahçelievler, Bağcılar è Güngören nantu à l'autostrada D-100.

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì i travaglii nantu à a Linea Tavşantepe-Sabiha Gökçen, lunga 7,5 chilometri, continuanu, è hà dettu:

"Avemu scopu di finisce a linea Tavsantepe-Sabiha Gökçen à a fine di l'annu prossimu, spergu. In novu, furniremu a cunnessione di u metro di l'aeroportu cù una linea di 7,5 chilometri. Questu ancu Kadıköy-A Linea Kartal averà una cunnessione Sabiha Gökçen. Unu di i nostri travaglii più impurtanti è longu, Gayrettepe-Kağıthane-Istanbul Airport Line, chì hè 37,5 chilometri, hà un grande travagliu. Comu sapete, i nostri veiculi cuminciaru à ghjunghje a settimana passata, i so rails cuminciaru à falà. Dopu un pocu tempu, avemu da principià test drives. Spergu chì averemu finitu a Linea Gayrettepe-Kağıthane Istanbul Airport trà Kağıthane-Airport da aprile 2021, è spergu chì avemu finitu tuttu da settembre.

31,5 chilometri HalkalıQuandu a nostra Linea di l'Aeroportu hè finita, una reta di metro cumpleta hè furmata quì. Averemu magliatu sottu Istanbul cum'è una tela di ragna. A durata di l'investimentu in metro chì u nostru Ministeru cuntinueghja à custruisce in Istanbul hè di 91 chilometri. A durata di u metro in Istanbul hè di 233 chilometri. Quandu u nostru Ministeru di Trasporti è Infrastrutture finisce i so investimenti, a lunghezza tutale di a linea di metro righjunghji 324 chilometri.

"2e. L'assemblea di a macchina TBM hè stata ancu finita "

Esprimendu chì anu finitu Marmaray cum'è ministeru, Karaismailoğlu hà dettu chì Marmaray HalkalıEllu disse chì compie a cunnessione à l'Aeroportu di Istanbul cù a fine di questu in .

Ripetendu chì a cunnessione di l'Aeroportu d'Istanbul-Gayrettepe serà cunnessa cù a Linea di Metro Başakşehir-Kayaşehir, Karaismailoğlu hà dettu: "Comu sapete, avemu fattu una cerimonia quì prima. In novu, postu chì a ghjente di questu hospitalu ùn hà micca fattu ciò chì deve fà, avemu furnitu a cunnessione stradale di u nostru spitali in un cortu periodu di un mese è l'offremu à u serviziu di i nostri citadini per chì i nostri citadini puderanu ghjunghje à l'uspidale cum'è prestu pussibule. In novu, sta linea di metro, cum'è ùn hà micca fattu ciò chì avia da fà, avemu pigliatu l'urdinamentu di u nostru presidente per risponde à i bisogni di i nostri citadini. Speremu, a metteremu à u serviziu di i nostri citadini in pocu tempu cum'è 18 mesi. 18 mesi hè un tempu record per una linea di metro. Spergu chì u nostru scopu hè di compie questu in 18 mesi.

Comu sapete, u decretu presidenziale hè statu publicatu à a fini d'aprili. Avemu pigliatu stu locu cum'è a fini di maghju. Era à u 8 per centu quandu avemu pigliatu. Ùn ci era micca travagliu per un annu in ogni modu. Speremu, andemu avanti cun grande devozione. Attualmente una macchina di perforazione di tunnel (TBM) funziona assai rapidamente. Avemu visitatu oghje. Quì, l'assemblea di a 2a macchina TBM hè stata cumpletata. In una settimana, a 2a macchina TBM hà ancu principiatu.

"A nostra gioia più grande hè a felicità chì i nostri citadini sentenu quandu usanu u travagliu chì facemu"

Adil Karaismailoğlu hà dichjaratu chì offreranu a linea di 6,5 chilometri à u serviziu di i residenti di Istanbul, è hà nutatu chì l'Hospital Başakşehir Çam è Sakura hè unu di i più moderni ospedali in u mondu è chì a cunnessione di u metro hè di grande impurtanza.

Karaismailoğlu hà cunclusu e so parolle cusì: "Hè un privilegiu di serve u paese è a nazione. Sottu a dirigenza di u nostru presidente, simu pruvendu à ottene e preghiere di i nostri citadini in ogni puntu di u nostru paese. Cum'è no dicemu sempre, dicemu dinò ; A nostra gioia più grande hè a felicità chì i nostri citadini si sentenu quandu usanu sti travaglii chì facemu. Hè l'unicu ciò chì alleviarà a nostra stanchezza. Travagliemu per ellu ghjornu è notte, cù tutti i nostri amichi è a nostra squadra, cun grande devozione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*