Rolls-Royce presenta l'aviò elettricu per stabilisce record di velocità

Rolls-Royce presenta l'aviò elettricu per stabilisce record di velocità
Rolls-Royce presenta l'aviò elettricu per stabilisce record di velocità

Rolls-Royce hà finitu a prova di tecnulugia rivoluzionaria chì alimentarà l'aviò elettricu più veloce di u mondu.

Testi di tutte e tecnulugia per alimentà l'aviò, cumpresu u powertrain elettricu di 500 cavalli chì pò batte u record mundiale di velocità è a batteria chì pò alimenta 250 case, sò stati realizati nantu à una replica di l'aeronautica à grande scala chjamata 'ionBird'.

L'aviò in questione face parte di u prugramma Rolls-Royce chjamatu "Accelerating the Electrification of Flight", o ACCEL in breve. A squadra di u prughjettu ACCEL hè custituita da unu di i principali partenarii, u fabricatore di motori elettrici è controller YASA, è a startup di l'aviazione Electroflight. A squadra di u prughjettu cuntinueghja u so travagliu di sviluppu tecnologicu in cunfurmità cù a distanza suciale di u guvernu britannicu è altre regulazioni sanitarie. I sistemi sviluppati seranu prestu integrati in l'aviò "Spiritu di l'Innuvazione". In l'aviazione, l'uccello di ferru hè statu utilizatu per parechji anni per pruvà i sistemi di propulsione di pre-vol, ma sta volta, Rolls-Royce hà chjamatu l'aeronautica sviluppata per a prova, 'ionBird', basatu annantu à a fonte d'energia di emissioni zero di carbone chì hà da esse. putere l'aviò.

Nadhim Zahawi, Ministru di u Cummerciu è di l'Industria di u Regnu Unitu, hà dettu: "In u futuru, u trasportu serà fattu cù fonti d'electricità pulita in tutti i mezi di trasportu, da i treni à l'aviò. In questu cuntestu, cumpagnie cum'è Rolls-Royce ci aiutanu à ghjunghje à i nostri obiettivi di emissioni nette di carbone zero sviluppendu tecnulugia appropritate. U cumpletu di e teste in terra cum'è parte di u prughjettu ACCEL, chì hè ancu sustinutu da u nostru guvernu, ùn hè micca solu un passu versu un tentativu di record mundiale eccitante, ma ancu un muvimentu versu u sviluppu di l'aviò all-elettricu è ibridu-elettricu chì vi farà. un ghjornu porta un gran numaru di passageri in u mondu.

A velocità di l'elica di circa 2.400 rivoluzioni per minutu

Ognunu di i cumpunenti di u sistema hè statu pruvatu da a squadra di u prughjettu, cumprese:

  • Utilizendu u pacchettu di batterie più putente mai assemblatu per un sistema di propulsione di l'aeronautica, l'elica hè stata operata à a velocità massima (circa 2.400 rpm). Mentre opera à piena capacità durante a fase di prova di volu, propulserà l'aeronave à più di 482,8032 km / h (300 mph), stabilendu una nova velocità record mundiale per u volu elettricu. Ci hè più di 6.000 cellule in a bateria per assicurà a massima sicurezza, u pesu minimu è a prutezzione termale completa.
  • A principiu di ghjennaghju, a squadra di l'ingegneria di Rolls-Royce è i piloti di teste sò stati occupati à ottimisà u sistema è à sviluppà e prucedure operative di u volu elettricu.
  • Per migliurà u rendiment in ogni modu pussibule, gigabyte di dati sò stati generati per ogni ora di l'operazione analizata da u squadra di u prugettu.

Rob Watson, Direttore di Sistemi Elettrici di Rolls-Royce, hà dettu: "Rolls-Royce s'impegna à guidà a strada per ghjunghje l'obiettivu di emissioni nette di carbone zero per u 2050. U cumpletu di e teste in terra in u quadru di u prughjettu ACCEL hè un successu assai impurtante per a squadra di u prugettu, è ancu un altru passu criticu per batte u record mundiale. Stu prughjettu ci aiuta ancu à mantene a nostra dirigenza in u sviluppu di e capacità di Rolls-Royce è furnisce l'elettrificazione di u volu, chì hè una parte impurtante di a so strategia di sustenibilità ".

Bremont agirà cum'è parteneru ufficiale di timing in l'iniziativa di record di velocità tutta elettrica. A marca britannica di orologi di lussu, da una banda, hà designatu u cockpit chì avarà un cronometru, da l'altra banda, hà pruduttu i pezzi di goccia di canopy in u so centru di produzzione in Henley-on-Thames.

U primu volu di l'aeronave hè previstu per a fine di questu annu. À l'iniziu di l'annu prossimu, hè destinatu à batte u record di u volu tuttu-elettricu. A mità di u finanziamentu di u prughjettu hè furnitu da l'Istitutu di Tecnulugia Aerospaziale (ATI) in partenariatu cù u Dipartimentu di u guvernu per l'Affari, l'Energia è a Strategia Industriale è u Cunsigliu Innovate UK.

Mark Scully, Capu di Sistemi Avanzati è Sistemi di Propulsione, Istitutu di Tecnulugia di l'Aviazione, hà dettu: "A realizazione di una tale tappa hè di primura impurtanza. A squadra ACCEL dirige l'integrazione di a batteria d'altu rendiment, u mutore è l'elementi di propulsione necessarii per ottene un sistema di propulsione elettrica in un ambiziosu prugramma di prova di volu. Queste tecnulugii è l'integrazione di i sistemi necessarii per usà anu un grande potenziale per l'aviazione sustenibile in u futuru, è ATI hè fieru di sustene stu prughjettu ".

U prughjettu ACCEL hè una seria di primi in u viaghju di Rolls-Royce di emissioni nette di carbonu zero determinate per u 2050 ... U prughjettu hè u primu prughjettu Rolls-Royce in quale u metudu di compensazione di carbone hè utilizatu per fà tuttu u prugramma senza carbonu ... Rolls- Royce sustene ancu i ghjovani cù u so prughjettu ACCEL, STEM (Scienza, Scienza, hà ancu scopu di dirigelli à carriere in i campi di Tecnulugia, Ingegneria è Matematica. In u scopu di u prugettu, sò ancu sviluppati materiali scaricabili per i zitelli di a scola primaria. Tutti questi materiali ligati à u curriculum di u Regnu Unitu ponu esse scaricati da u situ web di Rolls-Royce.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*