U veiculu di trasportu publicu più preferitu di Ankarans "Metro"

U veiculu di trasportu publicu più preferitu di Ankarans "Metro"
U veiculu di trasportu publicu più preferitu di Ankarans "Metro"

Notizie Ankara "Quale veiculu di trasportu publicu preferite durante u periodu pandemicu?" Cù u questionariu cù e dumande, hà ghjuntu à a cunclusione chì a ghjente di Ankara preferisce u "metro" u più. Sicondu i risultati di l'indagine, Serdar Yeşilyurt, Capu di u Dipartimentu di Pianificazione di Trasportu è Sistema Ferroviariu di a Municipalità Metropolitana di Ankara, hà rispostu se u metro hè sicuru durante u periodu pandemicu.

A pandemia di Covid-19, sperimentata in u mondu sanu, hà colpitu Ankara cù u più altu numeru di casi in Turchia. U fattu chì a pandemia ùn hè ancu finita è chì e persone anu da cuntinuà a so vita di ogni ghjornu porta assai prublemi è teme. In Ankara, chì hà u più altu numeru di casi in coronavirus, i citadini cuntinueghjanu à aduprà veiculi di trasportu publicu. Cù l'inchiesta realizata da Haber Ankara nantu à e social media, hè stata cunclusa chì a ghjente di Ankara preferiva u trasportu di metro. Tuttavia, quantu hè sicuru u metro durante u prucessu di pandemia hà lasciatu un puntu d'interrogazione in mente. Dichjarà chì parechje misure sò state pigliate cum'è Municipalità Metropolitana di Ankara durante u periodu pandemicu, u Capu di u Dipartimentu di Pianificazione di Trasportu è Sistema Ferroviariu di a Municipalità Metropolitana di Ankara, Serdar Yeşilyurt, hà dettu: "Per cuntinuà cù successu a lotta contru l'epidemie di Covid-19 in tutte e zone in a Municipalità Metropolitana di Ankara. , sottu a dirigenza di a nostra Direzzione Generale sottu a coordinazione di a Municipalità Metropolitana di Ankara, a Pianificazione di u Trasportu è a Ferrovia. Diverse misure sò state pigliate da u nostru Dipartimentu di u Sistema in a nostra Operazione di Metro, Ankaray è Cable Car d'Ankara è cuntinueghjanu à esse pigliate in parallelu cù e decisioni. di u Cumitatu Pruvinciale di Salute Publica di u Governatore di Ankara.

"A DIINFEZIONE SI FATTA QUANDO I TRENI SONT svuotati"

Spieghendu e decisioni è e misure pigliate da a Municipalità Metropolitana, Yeşilyurt hà dettu: "A nostra Presidenza, inseme à 500 persone, esegue prucessi di disinfezione in l'area di magazzinu 57 stazione 3 situata in u Dipartimentu di Sistemi Ferroviari, è ancu disinfetta quandu i treni sò vioti à e stazioni finali durante l'operazione di i treni ", disse.

Aghjunghjendu chì i disinfettanti sò posti à l'entrate di a stazione, a disinfezione hè furnita à i passageri chì arrivanu dopu à u passaghju di u turnstile, Yeşilyurt hà dettu: "E maschere chirurgiche sò distribuite à i passageri chì ùn anu micca maschere. L'annunzii sò fatti constantemente in Ankaray è stazioni di metro per assicurà u trasportu mantenendu a distanza suciale, è cù questu, publicità è stickers sò appiccicati à e stazioni è treni per mantene a distanza suciale ", disse.

'ARIA CONDICIONATA CON FRESCHI ESTERNI'

Enfatizendu chì i climatizzatori travaglianu cù l'aria fresca presa da l'esternu in u Metro d'Ankara, Yeşilyurt hà dettu: "L'accordu tecnicu fattu in i vagoni di Metro d'Ankara, tenendu in contu i prublemi dichjarati in a "Guida di gestione è di travagliu di l'epidemie Covid-17" publicata da u Scientificu. Cunsigliu Cunsigliu di u Ministeru di a Salute u 2020 di lugliu di u 19. In u risultatu, dopu à u 27 di lugliu di u 2020, tutti l'aria condizionata cuminciaru à esse operati cù aria fresca presa da l'esternu.

"SISTEMA DI SEDILE ANKARAY CAMBIAT"

Nutendu chì tutti i sistemi di sedili d'Ankaray sò cambiati, Yeşilyurt hà dettu: "U sistema di sedili di a nostra attività di Ankaray di fronte l'un à l'altru hè statu dispostu in modu chì sia completamente di fronte à u corridoiu, è a ricezione di i passageri hè stata furnita per tutti i posti. Inoltre, i visori sò stati distribuiti à tutti i persunali chì puderanu avè u cuntattu in faccia cù i passageri.

"NUMERO DI AVVERTIMENTO DI PASSAGGERI IN PIEDE VENGA"

Yeşilyurt hà dettu chì i bordi d'infurmazioni chì informanu chì u numeru di passageri ridotti di 50 per centu in u trenu seranu posti nantu à i veiculi di trasportu in un futuru vicinu, in cunfurmità cù a decisione di u Cunsigliu di Igiene Publica Provinciale di Ankara, hà dettu: "Una compra hè stata fatta. fatti per i stickers chì mostranu i lochi induve i passageri si fermanu, in cunfurmità cù a capacità, è seranu appiccicati à i so posti u più prestu pussibule. U nostru travagliu cuntinueghja à fà i nostri sistemi ferroviari adattati per a salute di i passageri. Tuttavia, vogliu ricurdà chì a megliu prutezzione serà sempre furnita da l'autoprotezzione, MMT, vale à dì, maschera, distanza è pulizia.

Fonte: Gonca ÖZTÜRK  / Haberankara

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*