Passu Storicu per l'Industria Crociera in Turchia!

Passu Storicu per l'Industria Crociera in Turchia!
Passu Storicu per l'Industria Crociera in Turchia!

In u settore di Vacanze in Crociera, induve e cumpagnie taliane è greche sò forti in u Mediterraniu, i Turchi esisteranu avà nantu à e so navi.

Miray International - Miray Cruises, chì hà operatu in u settore di a gestione di l'hotel di cruciera per parechji anni, hà fattu un grande investimentu cù a nave di cruciera di lussu chì hà compru.

Dichjarà chì u settore di e vacanze in crociera in u mondu hà righjuntu una dimensione di quasi 40 miliardi di dollari, Miray International - Miray Cruises General Manager Ahmet Yazıcı hà dettu: "A Turchia ùn pò micca abbastanza di questa dimensione. Cum'è cumpagnie turche, avemu bisognu di i nostri propri navi per esse forti in u settore. Stu investimentu chì avemu fattu hè una mossa storica per l'industria di a Crociera Turca. Furtificà a nostra manu in a cumpetizione internaziunale ", disse.

U settore di Vacanze in Crociera, chì hè diventatu sempri più populari in l'ultimi anni, hà righjuntu una dimensione di circa 40 miliardi di dollari in u mondu. Miray International - Miray Cruises hà fattu a prima mossa da Turchia contr'à e cumpagnie taliane è greche chì anu pigliatu a parte di leone di questa dimensione in u Mediterraniu. A cumpagnia, chì hà servitu in u settore per parechji anni, hà fattu un grande investimentu in u settore di cruciera acquistendu a nave di cruciera di lussu.

Dichjarà chì sta acquisizione hè assai impurtante per u settore di a gestione di l'hotel di cruciera, Miray International - Miray Cruises General Manager Ahmet Yazıcı hà dettu: "Cruise; Hè un settore assai grande è e cumpagnie taliane è greche anu a più grande parte di sta dimensione in u Mediterraniu. Siccomu e cumpagnie turche cuntinueghjanu a so attività cù navi charter, a continuità ùn pò esse assicurata. Miray International - Cum'è Miray Cruises, avemu ottenutu un grande successu in l'industria di cruciere cù a nostra nave di lussu chì avemu preparatu per u viaghju. Questa acquisizione hè una mossa storica per l'industria di a crociera turca. Furtificà a nostra manu in a cumpetizione internaziunale ", disse.

ASPETTANDO IN KUŞADASI, INIZIARÀ I TOURS PRONTO

A nostra nave Miray Cruise, chì hè pronta per u serviziu in Kuşadası, inizierà prestu i so tour. Dichjarà chì Miray Cruise hè unu di i navi di cruciera più populari in u Mediterraniu, Ahmet Yazıcı hà spartutu l'infurmazioni seguenti: "A nostra nave, chì hà 400 cabine di passageri (camere di lussu), hà una capacità di 1.000 passageri. U battellu di cruciera, chì hè longu 164 metri, hà da principià prestu i so tour da Turchia. A nave, chì navigherà in u Mari Egeu è Mediterraniu, mostrarà a so differenza servendu cù standard di serviziu è alimentariu in cuncettu turcu ".

MISURE STRAORDINARIE SONT PIEUTE PER A PANDEMIA

Enfatizendu chì a vacanza in crociera hè una di l'opzioni di vacanze affidabili durante u periodu pandemicu, Ahmet Yazıcı hà dettu: "L'ospiti è u staffu di serviziu à bordu sò persone chì sò state purtate à l'internu in e misure di precauzione è sò sottumessi à cuntrolli di salute, è i testi di coronavirus. di tutti à bordu sò fatti appena prima di a crociera. Siccomu queste persone ùn interagiscenu micca cù l'esternu à l'internu di a nave, nisun ufficiale o invitatu pone un periculu per qualcunu altru. Da u mumentu di l'ingressu à a nave finu à a fine di a tour, tutte e precauzioni è e regule cunsigliate da l'Organizazione Mondiale di a Salute (OMS) è u nostru Ministeru di a Salute sò applicate cù disciplina à bordu. Durante i viaghji di crociera, u statu di salute di i passageri è di l'equipaggiu sò constantemente monitorati da l'autorità portuali è da a squadra di salute in a gestione di a nave. Siccomu queste persone ùn interagiscenu micca cù l'esternu di a nave, nisun ufficiale o invitatu ùn pone un periculu per nimu ". disse.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*