Un Edificiu Modernu di a Stazione Autobus hè guadagnatu à Akşehir

Un Edificiu Modernu di a Stazione Autobus hè guadagnatu à Akşehir
Un Edificiu Modernu di a Stazione Autobus hè guadagnatu à Akşehir

U sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Uğur İbrahim Altay, hà inspeccionatu l'investimenti in Akşehir è hà scontru cù l'industriali, i cummercianti è a ghjente di u distrittu.

In u scopu di u prugramma Akşehir, u sindaco Altay hà visitatu prima a Zona Industriale Organizzata di Akşehir (OIZ) è hà scontru cù l'industriali di Akşehir. U sindaco Altay hà esaminatu e fabbriche chì producenu in l'OIZ è hà parlatu cù i travagliadori. sohbet è hà ricevutu infurmazioni nantu à a produzzione da i funzionari di a fabbrica.

SIAMU PRONTI PER OFFRIR OGNI TIPI DI SUPPORTU

Parlendu à a riunione cù l'industriali, u sindaco Altay hà sottolineatu chì ùn importa micca quantu hè sviluppatu un locu, se l'impieghi ùn pò micca esse furnitu, ùn hè micca pussibule per a ghjente di campà quì è hà dettu: "Ancu se custruite parchi, strade è viali, se a ghjente ùn pò micca abbastanza per manghjà o ùn pò truvà un travagliu, ci hè una grande migrazione. Hè per quessa chì l'urganizazione quì hè assai preziosa. Chì Diu vi benedica à tutti per i vostri cuntributi à u nostru paese. Cum'è a Municipalità Metropolitana di Konya, simu pronti à furniscevi ogni tipu di supportu ". disse.

U sindaco di Akşehir, Salih Akkaya, hà dettu: "U nostru sindaco metropolitanu hà scontru cù i nostri imprenditori chì anu cuntribuitu assai à u sviluppu di u nostru distrittu. U nostru presidente Uğur hè veramente un amante di Akşehir. Vi ringraziemu assai per ciò chì avete fattu per u nostru distrittu finu à avà è ciò chì fate in u futuru. "Che Diu sia piacè cun ellu." disse.

A FUNDAZIONE DI U NOVU EDIFIU DI A STAZIONE DI AUTOBUS HA STATA STATA

U sindaco Altay hà participatu dopu à u prugramma innovativu di u novu edifiziu di a terminal d'autobus per esse purtatu à u distrittu da a Municipalità Metropolitana di Konya. In u so discorsu quì, u sindaco Altay hà dichjaratu chì anu pusatu i fundamenti di un investimentu impurtante è hà dettu: "Cù a Nova Legge Metropolitana, avemu fattu un investimentu tutale di 228 milioni di lire in u nostru Akşehir. Parechji prughjetti, da a Stazioni di Trattamentu di l'Acque Reflue à i travaglii di risturazione, sò stati implementati. Akşehir hè un distrittu cù un altu putenziale. "In particulare a zona industriale chì avemu visitatu è a pianificazione di e zoni di sviluppu sò segni chì cose assai boni succederanu per l'OIZ è a produzzione in u futuru". disse.

AKŞEHİR DIVENTARÀ UNA PARTE IMPORTANTE DI DESTINAZIONI TURISTICHE

Nutendu chì stanu realizatu un travagliu impurtante per purtà Akşehir à u turismu, u sindaco Altay hà dettu: "In particulare in i travaglii di risturazione, a nostra municipalità di distrittu, noi, cum'è a municipalità metropolitana, è u nostru Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione, cù i cuntributi di Mr. Murat Kurum, anu travagliatu duru per revelà a struttura storica di Akşehir, alcuni cù prestiti. " Facemu un sforzu. "Spergu, Akşehir diventerà una parte impurtante di destinazioni turistiche cù i travaglii di risturazione". disse.

U COSTU DI A NEW BUS STATION hè 7.5 MILLIONI LIRA

Ricordendu chì Akşehir hè una zona di terremotu di primu gradu è affirmannu chì l'edificiu di a terminal d'autobus esistente hà seri prublemi di terramotu, u sindaco Altay hà dettu: "Per quessa, avemu principiatu a custruzzione di un terminal d'autobus di 7.5 mila 2 metri quadrati, chì costarà 700 milioni di lire in u travagliu chì avemu fattu. Spergu chì serà cumpletu è messu in serviziu u più prestu pussibule. Seguimu i prughjetti impurtanti di Akşehir. Spergu chì un prughjettu assai impurtante in quantu à l'acqua potabile serà implementatu in a primavera. Cù queste azioni, una seria cuntribuzione serà fatta à l'ecunumia di Akşehir. "Spergu chì serà benefica per u nostru distrittu". Hà fattu una dichjarazione.

CONTRIBUITEmu À A PRODUZIONE AGRICOLA

Enfatizendu chì una altra priorità di a Municipalità Metropolitana di Konya hè di aumentà u redditu di l'agricultori impegnati in l'agricultura in a regione, u sindaco Altay hà cuntinuatu u so discorsu cusì: "Continuemu à furnisce ogni tipu di supportu agriculu à i nostri pruduttori micca solu in Akşehir, ma ancu. in Yunak, Tuzlukçu è Çeltik. Finu a data, avemu furnitu un sustegnu agriculu di quasi 210 milioni di lire. Travagliemu ancu per aumentà a diversità di i prudutti, cummercializà i prudutti è creanu valore di marca. "Sperendu, u nostru Konya hà da dumani assai megliu". Hà inclusu e so dichjarazioni.

U sindaco di Akşehir, Salih Akkaya, hà dettu: "U nostru Akşehir hà avà bisognu di un terminal d'autobus novu è funziunale. Spergu chì pudemu offre à u serviziu di a ghjente di Akşehir senza accidenti o prublemi. "Vulemu ringrazià u nostru sindaco metropolitanu è a so squadra per avè include u nostru New Bus Terminal in u prugramma d'investimentu". disse.

Dopu à a preghiera di u venneri, u sindaco Altay hà visitatu a ghjente di u distrittu è i cummercianti in u Bazar d'Arasta, chì hè statu restauratu da a Municipalità Metropolitana, è hà ancu inspeccionatu a Masjid Tahtakale, a risturazione di quale hè stata cumpletata da a Municipalità Metropolitana, è infine u L'investimentu in a macellazione deve esse purtatu à Akşehir da a Municipalità Metropolitana.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*