Campionatu Europeu di Beach Volleyball I partiti di u primu ghjornu cumincianu dumani in Selçuk

I partiti di u primu ghjornu di u Campionatu Europeu di Beach Volley cumincianu dumani in Selçuk
I partiti di u primu ghjornu di u Campionatu Europeu di Beach Volley cumincianu dumani in Selçuk

I partiti di u primu ghjornu di u Campionatu Europeu di Volleyball Beach U-18, urganizati da a Municipalità Metropolitana di Izmir è a Federazione Turca di Volleyball, accuminciaranu dumani in Selçuk. U torneu da esse ghjucatu senza spettatori per via di a pandemia, İzmirtubeSarà trasmessu in diretta.

A Cunfederazione Europea di Volleyball (CEV) U-18 European Beach Volleyball Championship, urganizata cumuna da a Municipalità Metropolitana di Izmir è a Federazione Turca di Volleyball, hà iniziatu oghje cù a riunione tecnica è a furmazione di l'atleti. L'atleti ghjucanu a so prima partita u ghjovi 17 settembre à a spiaggia di Pamucak in Selçuk. Hè ancu annunziatu chì 23 atleti da 64 paesi in donne è 24 atleti da 70 paesi in l'omi registrati per l'urganisazione gigante è e registrazioni sò sempre cuntinuendu. In l'urganizazione chì durà quattru ghjorni, l'atleti andaranu nantu à a sabbia in un totale di 152 partite. U torneu, chì serà ghjucatu senza spettatori per via di e regule pandemiche, si terrà in İzmir.tubeSarà trasmessu in diretta.

finali dumenica

L'atleti maschili è femini ghjucheranu i primi partiti di u torneu cù sfide duru in quattru campi separati da 09.00 a matina à 18.00 a sera. I primi trè ghjorni saranu in partite di gruppu è di qualificazione. In i duri cumbattimenti nantu à a spiaggia di Pamucak, l'ultimi quattru paesi seranu determinati cù i quarti di finale femminili à 19 u 16.00 di settembre è i quarti di finale maschili à 17.30. E semifinali è e partite finali di u torneu seranu ghjucate u 20 di sittembri. E semifinali seranu da 9.00:12.00 à 16.15:17.15. A partita finale di e donne serà à 18.15, è a partita finale di l'omi serà à XNUMX. A cerimonia di premiazione di u campiunatu si ferà à XNUMX:XNUMX.

5 squadre da Turchia

Tuana Dincer-Melisa Özsar è Ece Özdemir-Doğa Öcal coppie sudanu per u nostru paese in a categuria di e donne in l'urganizazione. Trè squadre rapprisentanu a Turchia in u campiunatu in l'omi. Necmi Ayberk Güllük-Batuhan Kuru, Furkan Ramazan Kaplan-Sacit Kurt è Bahadır Utku Keskin-Ahmet Can Tur piglianu u campu in un swimsuit crescente è stella à u Campionatu Europeu di Volleyball Beach U-18 di a Confederazione Europea di Volleyball (CEV).

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*