İmamoğlu Face Esami in Haramidere: "Avemu a Soluzione"

İmamoğlu Face Esami in Haramidere: "Avemu a Soluzione"
İmamoğlu Face Esami in Haramidere: "Avemu a Soluzione"

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğlu, hà fattu inspezioni nantu à Haramidere in Esenyurt, sottu a piova. Enfatizendu chì i sbocchi in u flussu, chì sò ghjunti in prima linea cù u disastru di l'inundazione u 23 di ghjugnu 2020, sò anni di negligenza, İmamoğlu hà dettu: "I travaglii curretti è i travaglii mancanti chì sò stati fatti o micca fatti in l'anni sò ghjunti. finu à oghje. Ma avà avemu a suluzione. Avemu da travaglià. "Cù u permessu di Diu, risolvemu assai prublemi assai rapidamente", disse.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğluhà fattu investigazioni in Esenyurt, u distrittu più densamente populatu di a cità. Durante u viaghju d'ispezione, chì hè stata fatta sottu una forte pioggia di tantu in tantu, İmamoğlu hà dettu; Era accumpagnatu da u sindaco di Esenyurt, Kemal Deniz Bozkurt, u direttore generale di İSKİ, Raif Mermutlu, è l'alta dirigenza di l'IMM. İmamoğlu è a so delegazione chì l'accompagna anu visitatu i prughjetti di a Costruzione di Parcheggi di l'Area Saadetdere İSKİ, a Costruzione di Parcheggi di Adile Naşit Boulevard, Haramidere Stream Improvement, Esenyurt State Hospital Junction Transportation Planning è Haramidere-Kıraç Development Road Construction Technical Works, rispettivamente.

INSPECTION SOTTU A PIOVA

İmamoğlu, chì hà fattu a so valutazione annantu à u viaghju nantu à u ponte sopra Haramidere, chì hè ghjuntu in prima linea cù u disastru di l'inundazione u 23 di ghjugnu 2020, hà dettu: "Visitemu i nostri siti di custruzzione di infrastruttura è di superstruttura in diversi punti di u nostru distrittu Esenyurt. cù u nostru sindaco. Semu in unu di i punti più critichi. Perchè tutti sapemu u traumu sperimentatu in l'inundazione quì. Unu di i nostri invitati di una naziunalità differente hà ancu persu a so vita. İSKİ travaglia intensamente per impedisce chì questu accade. Hopefully, tramindui e novi linee è l'allargamentu di u lettu di u flussu risolverà u prublema quì permanentemente. Ma sfurtunatamenti a suluzione ùn finisce micca quì; Ci hè più. Strade laterali, affluenti... Sapemu chì ci hè assai negligenza di l'infrastruttura in Esenyurt. Continueremu i nostri investimenti quì per superà tutti questi. Discutemu e zone priurità cù a nostra municipalità. Cum'è in ogni municipalità, avemu da pruvà à pruduce un travagliu coordinatu inseme cù a municipalità di Esenyurt. Sfurtunatamente, avemu da piglià investimenti rapidi è misure rapidi in parechje materie, in particulare in infrastrutture, in u nostru distrittu Esenyurt, chì hè a zona più migratoria di Istanbul è hà a populazione più densa è cuntinueghja à aumentà in u listessu modu. Questu, sfurtunatamenti, hè anni di negligenza; in particulare nantu à u cuncettu di creà densità di zoning è micca maturà l'infrastruttura per questu. Ma issi anni di negligenza, e cose ghjustu fattu o micca fattu annantu à l'anni, e cose mancanti sò ghjunte à oghje. Ma avà avemu a suluzione. Avemu da travaglià. "Cù u permessu di Diu, risolvemu assai prublemi assai rapidamente".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*