U simulatore HÜRJET pigliarà u so postu à Teknofest per a prima volta

U simulatore HÜRJET pigliarà u so postu à Teknofest per a prima volta
U simulatore HÜRJET pigliarà u so postu à Teknofest per a prima volta

L'Aviazione è l'Industria Spaziale Turca pigliarà u so postu à u Festival di Aviazione, Spaziu è Tecnulugia TEKNOFEST, chì si terrà à Gaziantep Middle East Fair Center u 24-27 settembre 2020. Prisentendu u simulatore di l'Aviazione Naziunale di Combattimentu, unu di i prughjetti più impurtanti di Turchia, à l'esperienza di i participanti à TEKNOFEST per a prima volta l'annu passatu, TAI hà da cuntinuà à scopre un novu terrenu ancu questu annu. Stallà un simulatore simile à u HURJET 270 sviluppatu per HURJET, chì hà da piglià un rolu attivu in a furmazione di jet di Turchia è l'attività di attaccu di luce, in Gaziantep per a prima volta in parte di u festival. Cusì, i participanti anu l'uppurtunità di sperimentà HÜRJET in tempu reale.

TUSAŞ, chì hà guadagnatu l'apprezzazione di i participanti l'annu passatu cù e so piattaforme aeree è ancu parechji spazii di sperienza tecnologica, cuntinueghja à scopre un novu terrenu ancu questu annu. Per HÜRJET, chì cuntinueghja à esse sviluppatu cù e risorse proprie di TAI, mostrarà un simulatore di ingegneria simili, HÜRJET 270, chì hà introduttu di pocu tempu, per a prima volta in TEKNOFEST, è offre l'opportunità à i participanti di sperimentà u pilotu in un aereo à reazione. cù HÜRJET grazie à u simulatore in tempu reale.

Rinfurzendu u so caratteru pioniere in l'aviazione nantu à ogni piattaforma, TUSAŞ hà pigliatu u so postu cum'è l'unicu sponsor in a Competizione di Disegnu di Elicotteri di TEKNOFEST quist'annu. Più di 60 gruppi custituiti da studenti universitari è graduati anu prisentatu i so disinni cuncettuali di Elicotteri High Speed ​​​​chì ponu riesce cun successu un compitu specificu in alta altitudine è cundizioni di alta temperatura. A cumpetizione, in quale u top 11 serà determinatu trà i gruppi 3 chì ghjunghjenu à a finale, hè destinatu à mette in luce a tecnulugia di l'helicopteru di u futuru.

In più di a so cumpetizione è l'esperienza di simulatore, TAI riunisce i mudelli di mudelli di l'aviò, chì hà sviluppatu cù risorse domestiche è naziunali, da u disignu à a produzzione in u scopu di u festival, cù i dilettanti di a tecnulugia è l'aviazione in Gaziantep. À u festival, induve l'applicazione mobile di TUSAŞ, chì hà pigliatu u so postu in i mercati di l'applicazioni mobili in i mesi passati, serà ancu presentata, l'esperti di l'uffiziu di risorse umane di TUSAŞ sò previsti per dà cunsiglii chì aiutanu i studienti in a so carriera. viaghji.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*