Rivuluzione in u trasportu publicu di Istanbul! Tutti i busi cunvergenu à IETT

Rivuluzione in u trasportu publicu di Istanbul! Tutti i busi cunvergenu à IETT
Rivuluzione in u trasportu publicu di Istanbul! Tutti i busi cunvergenu à IETT

L'autobus publichi privati ​​​​subvenzionati da IMM per anni è l'autobus di Istanbul Transportation AŞ sò stati uniti sottu u tettu di IETT. Da avà, tutti l'autobus in Istanbul seranu un culore. Invece di i pagamenti di sussidi di l'IMM, a guaranzia d'ingressu serà furnita à l'autobus. Cù u sistema chì aumenterà a qualità di u trasportu publicu è i cunduttori, u numeru di viaghji urganizati da IETT cresce.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM). Ekrem İmamoğluA rivoluzione di trasportu di massa, chì hè stata travagliatu per un annu, hè ghjunta à a vita. IMM hà cumpletu u sistema di trasfurmazioni rivoluzionariu in u trasportu publicu in u risultatu di quasi 30 riunioni è workshop cù rapprisentanti di cummercianti, membri di u cunsigliu è avucati sottu a coordinazione di IETT.

Cù a decisione unanime di l'Assemblea IMM in a sessione d'eri, u sistema di autobus publicu privatu in Istanbul hè statu abolitu. Cù u sistema chì hà cambiatu radicalmente u sistema di trasportu publicu in Istanbul, l'autobus publichi privati ​​​​è Istanbul and Transportation Inc., Istanbul Bus A.Ş, fusioni sottu à u tettu di IETT.

Cù a decisione di ristrutturazione di u mudellu operativu per utilizà a capacità esistente di l'autobus di trasportu publicu in u modu più efficiente, 3.041 autobus publichi privati ​​​​è 930 autobus Istanbul Transportation AŞ seranu operati da IETT cun un sistema di appruvisione di servizii è noleggio di vitture. A decisione hè stata presa per u fattu chì i rivenuti di viaghju ottenuti da u serviziu di trasportu publicu nantu à l'autobus ùn coprevanu micca e spese operative è chì ci era un trasportu di passageri pesanti in alcune linee.

QUALITÀ IETT PER TUTTI BUS

Cù u novu sistema, tutti l'autobus seranu dipinti in un culore. E spedizioni saranu riformulate per adattà à e rotte di metro. Cusì, IETT serà liberatu da u pesu finanziariu supplementu. Ci saranu uniformi in tutti l'autobus. L'ore di travagliu è i diritti suciali seranu migliurati. Cù tutti questi sforzi, e lagnanze di e persone di Istanbul nantu à u trasportu publicu diminuiranu.

Fornendu infurmazioni à l'Assemblea IMM nantu à u sughjettu, u membru di l'Assemblea CHP è u secretariu di u gruppu Mesut Kösedağı hà dettu: "U trasportu publicu hè statu immersu in l'incertezza durante u prucessu pandemicu. Cù u novu sistema, a qualità di u trasportu publicu di Istanbul aumenterà è IETT sbararà di i costi supplementari. IETT serà avà capaci di urganizà voli à parechji più punti in Istanbul. L'autobus publichi privati ​​​​è l'autobus è i cunduttori di Istanbul Transportation AŞ riceveranu un ingressu regulare è certu inserendu a garanzia di l'IMM.

IMM Assembly Good Party Group Sözcüè Cummissione Trasportu-Traffic Member Dr. Suat Sarı hà dettu ancu chì sta decisione era una rivoluzione in u trasportu publicu è hà dettu: "Cù u sistema, troppu autobus chì attraverseranu una linea seranu impediti. Serà pussibule urganizà più servizii di autobus à ogni puntu di Istanbul ".

SISTEMA INTEGRATU IN U METRO INVECE DI LINE LONGE

Cù u travagliu impurtante di IMM per espansione a reta di u sistema ferroviariu in Istanbul, l'autobus ùn saranu più preferiti nantu à e linee induve si trovanu i metro. Invece di i viaghji stanchi è longu nantu à e lunghe linee, seranu piazzate linee d'autobus 'feed' integrate in i metro, chì serviranu più frequentemente è cù menu passageri.

L'AUTUBUS SERÀ SEGUITI ONLINE

In u novu sistema, l'urdinatori è i sistemi di seguimentu seranu stallati in tutti i veiculi. IETT hà da pudè inspeccionà tutti l'autobus in linea. Cù u sistema di software Mobiett è Atayol, i citadini puderanu ancu vede in anticipu l'occupazione di i veiculi. I prublemi sperimentati in u veiculu seranu rappurtati immediatamente à u sistema di seguimentu di a flotta IETT, è l'autobus pò esse intervenutu cunnettendu in linea.

I DRIVER CERTIFICATI VENU

Cù l'Accademia di Trasportu d'Istanbul, chì serà implementata prestu, i cunduttori di l'autobus publicu privatu riceveranu una furmazione accademica. Solu i cunduttori chì anu finitu a so furmazione puderanu travaglià in autobus. Un certu sistema di punti serà purtatu à ogni cunduttore. Premii supplementari saranu attribuiti à i cunduttori chì aumentanu u so puntuatu cù a satisfaczione di i citadini, a guida sicura è altri criterii tecnichi. I cunduttori chì ricevenu intense lagnanze da i citadini, violanu a sicurezza di u trafficu, è i passageri in periculu ùn puderanu più serve cum'è cunduttori di autobus quandu cadenu sottu à un puntu di berilli.

I PAGAMENTI ABBONAMENTI SERRANNI RIMUSI

Ci sò stati difficultà à trasferisce l'autobus à e regioni in bisognu, postu chì l'autobus in Istanbul sò gestiti cù 3 diversi sistemi operativi è in particulare l'autobus privati ​​​​pubblichi operanu in 76 diverse regioni strette. A causa di u travagliu orientatu à l'ingudu di i cummercianti di l'autobus publicu privatu, ci sò occasionali razzii di cattura di passageri è lotte di linea; era necessariu per evità u mantenimentu di i veiculi è i servizii di cunfortu. E difficultà di u prucessu pandemicu anu ancu aumentatu queste difficultà. Per superà tutte queste negatività, İBB hà furnitu 71 milioni di sussidi di TL è 11 milioni di supportu per l'abbonamentu di i studienti TL à l'autobus privati, cù l'eccezzioni di IETT.

Cù u novu sistema, i pagamenti di sussidi seranu eliminati è i pruprietarii di l'autobus è i cunduttori seranu furniti cù una guaranzia d'ingudu in cambiu per l'acquistu di serviziu. I tariffi mensili seranu pagati da IETT per chilometri. L'inquietu di l'ingressu di i cummercianti è l'imaghjini di l'autobus eccessivu, i razzii di cattura di i passageri è i veiculi trascurati per via di questa ansietà saranu fine. Cusì, serà chjaru ciò chì tutti l'autobus guadagnanu ogni mese.

3.7 MILIONI DI PASSAGERI PORTATI IN BUS PER DAY

In u trasportu publicu in autobus in un mese in Istanbul, una media di 80 milioni di viaghji è 22 milioni di chilometri sò fatti ogni mese. In Istanbul, 814 milioni 6 mila viaghji sò fatti ogni ghjornu cù 3 mila autobus nantu à 785 linee di autobus. U serviziu di trasportu publicu in autobus in Istanbul hè statu furnitu da 5 entità giuridiche chì rapprisentanu trasportatori privati, 1 filiale İBB è autobus IETT.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*