Imamoglu: Nisun Impiegatu IMM serà vittimatu

Imamoglu: Nisun Impiegatu IMM serà vittimatu
Imamoglu: Nisun Impiegatu IMM serà vittimatu

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluDichjarà chì u prucessu di accordu cullettivu allargatu serà terminatu u più prestu pussibule per via di u prucessu di pandemia è di l'incertezza di l'autorità sindacale, hà dettu: "Durante stu periodu, nisun impiegatu IMM serà vittimatu in termini di salarii. In un futuru vicinu, determineremu un aumentu anticipatu di i salarii di i nostri culleghi chì furnisce una migliione ecunomica ".

Lettera d'autorizazione per a cunclusione di un accordu cullettivu riguardanti 14 mila 106 impiegati in a Municipalità Metropolitana di Istanbul (İBB) è e cumpagnie İETT è İSPARK AŞ, İSTON AŞ, İSFALT AŞ, İSBAK AŞ è KÜLTÜR AŞ; Hè statu datu à u sindicatu Hizmet-İş affiliatu à a Confederazione Hak-İş da u Ministeru di a Famiglia, u travagliu è i servizii suciali.

IMM hà fattu a so obiezione à sta decisione, chì hè stata fatta in violazione di tutte e rilazioni giuridiche è industriali, ignurandu u dirittu di l'impiegati è di l'altri sindicati à urganizà, in u quadru di u periodu è a forma di l'obiezione specificata. U prucessu legale in quantu à l'obiezione hè seguitu.

Tuttavia, hè previstu chì l'accordi di negoziazione cullettiva cù l'altri affiliati IMM, chì sò stati posticipati per un tempu per via di a pandemia è cuntinueghjanu da Aostu, seranu cunclusi cù un accordu assai prestu.

Facendu una dichjarazione annantu à u sughjettu, presidente di l'IBB Ekrem İmamoğlu, hà ricurdatu chì a causa di l'obiezioni à a decisione di determinazione di l'autorizazione di u sindicatu, u prucessu di accordu cullettivu per l'istituzioni IMM sopra citati hè statu suspesu, ancu per un tempu.

İmamoğlu hà dettu: "Durante stu periodu, nisun impiegatu IMM serà vittimatu in termini di salarii. Per chì i nostri culleghi ùn sperimentenu alcuna lagnanza, determineremu un aumentu di a tarifa anticipata chì ùn mette micca u nostru persunale in una situazione ecunomicamente difficili, tenendu in contu e cundizioni in i accordi cullettivi accunsentiti.

Enfatizendu chì, cum'è Management IMM, stanu sempre à fiancu à i so impiegati, İmamoğlu hà dettu: "Continueremu à fà di Istanbul una cità assai più giusta, più verde è assai più creativa aderendu strettamente à i principii di gestione ghjusta, trasparente è sustenibile".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*