Impattu di Coronavirus nantu à i trasporti

U cunsigliu ibb hà allargatu u dirittu di trasportu gratuitu per i travagliadori sanitari
U cunsigliu ibb hà allargatu u dirittu di trasportu gratuitu per i travagliadori sanitari

Nunda pare chì ferma u coronavirus. U virus da a Cina ùn hà micca solu cunsequenze mortali per a vita umana, ma minaccia ancu tuttu u mondu di u trasportu per via di e zone ristrette è di chjusi di e fruntiere. E regioni affettate di u Nordu sò cunsiderate vini vitali per l'ecunumia è u cummerciu internaziunale. Dapoi u ferraghju 2020, assai hà cambiatu è continuerà per via di u virus Corona è i so effetti nantu à l'industria di u trasportu. Fora di l'Europa, a situazione in certi paesi di u Mediu Oriente resta critica è pone sfide per u trasportu transcontinentale.

Una industria in crisa

U settore di u trasportu hè unu di i più affettati da u bloccu impostu da l'autorità di u guvernu per frenà a diffusione di covid-19. E restrizioni à a mobilità di l'individui, sia naziunale sia globale, minaccianu a sopravvivenza di tutti i settori. L'imprese di trasportu ùn anu micca pussutu gestisce e so attività normalmente per un bellu pezzu, chì hà avutu un impattu significativu in i so portafogli. Sta carenza hà affettatu l'industria di u trasportu più cà qualsiasi altru per via di a diminuzione di u flussu di persone è di merchenzie.

U focu di coronavirus hà ancu avutu un impattu seriu nantu à u trasportu ferroviariu, cù ordini ridotti, ritardi è difficultà in i spedizioni, postu chì u muvimentu di e merchenzie hè ostacolatu è u persunale chì vive in e zone rosse hè ridutta. In u risultatu di sta diminuzione di u flussu di viaghjatori, u cummerciu hè ancu diminuitu, cusì u turismu. A ghjente ùn pudia andà in vacanze per gode di paisaghji esotici è cunvertisce Mp4.

i prezzi in caduta

Una caduta di prezzu senza precedente hè digià sentita in u mercatu. In certi casi, hè prupostu à un prezzu assai più bassu cà u costu di trasportu. Comparatu à l'annu precedente, i tassi di trasportu mediu anu diminuitu da 12%. Dopu chì e restrizioni anticipate sò elevate, pò esse più cali di i prezzi, almenu in u cortu termini. I spedizionieri puderanu rinvià a so capacità à u mercatu più rapidamente cum'è a produzzione è a dumanda aumentanu.

U fattore decisivu serà se l'industria pò mantene o mantene sistemi di trasportu coordinati. Per d 'altra banda, se u numeru di viaghji vacanti aumenta perchè u trasportu hè riservatu per una sola strada, questu pò purtà à l'aumentu di u prezzu. Nisuna previsione seria pò esse fatta quì à questu tempu.

risultatu

U focu di coronavirus in Cina è in u restu di u mondu hà un forte impattu in a produzzione, a logistica è u trasportu di merchenzie è persone in u mondu. Parechje compagnie aeree anu riduciutu i flussi di passageri è altri anu da piantà in tuttu. L'industria di u trasportu ferroviariu hà sperimentatu e stesse limitazioni è hè digià cuminciatu à alzà a testa. – convertitore mp4.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*