U prublema ferroviaria di Trabzon hè statu discututu à KTU

U prublema ferroviaria di Trabzon hè statu discututu à KTU
U prublema ferroviaria di Trabzon hè statu discututu à KTU

À a riunione tenuta à l'Università Tecnica Karadeniz (KTU), i prughjetti in corso è pianificati di Trabzon è a so strategia futura sò stati discututi.

U deputatu di u Partitu AK Trabzon Bahar Ayvazoğlu, u Prof. Rettore KTÜ hà assistitu à a riunione. Dr. Hamdullah Çuvalcı, Presidente di a Camera di Cummerciu è Industria di Trabzon (TTSO) M. Suat Hacısalihoğlu, Associazione Orientale di l'Esportatori di u Mari Neru (DKİB) Vice President Ahmet Hamdi Gürdoğan, Vice Rectors KTÜ Prof. Dr. Halil İbrahim Okumuş, Prof. Dr. Cemil Rakıcı è Prof. Dr. Akif Cinel, Sicritariu Generale Prof. Dr. Bünyamin Er, Facultà membru di u Dipartimentu di Architettura, Prof. Dr. Ahmet Melih Öksüz, Dipartimentu di Pianificazione Urbana è Regiunale Lecturer Prof. Dr. Dilek Beyazlı, Prof. Dr. Muhammet Vefa Akpınar, Presidente di a Camera di i Pianificatori di Trabzon Ercan Şen, Erzincan - Gümüşhane - Plataforma Ferroviaria di Trabzon SözcüI membri Şaban Bülbül è Mustafa Yaylalı anu participatu.

À a riunione, una valutazione hè stata fatta in quantu à l'ultimu statutu di i prughjetti realizati è pianificati in Trabzon. Un cunsensu hè statu ghjuntu chì u KTU deve fà studii di fattibilità scientifica è preparà un pianu strategicu per u trasportu è altri prughjetti.

Hè statu ancu enfatizatu chì a Ferrovia Erzincan-Gümüşhane-Trabzon deve esse inclusa in u prugramma d'investimentu u più prestu pussibule è a ferrovia Batumi-Hopa deve esse custruita in cunfurmità cù l'impurtanza strategica di a regione.

AYVAZOĞLU: U Sviluppu di e Pruvincia Regiunale hè PROPORZIONALE À U Sviluppu di TRABZON

U deputatu di u Partitu AK Trabzon, Bahar Ayvazoğlu, hà ringraziatu u Rettore Çuvalcı è hà dettu: "Hè a nostra nazione stessa chì hè ultimamente affettata da ogni investimentu o prughjettu fattu in a nostra cità è esige u prugettu o investimentu. Noi, i pulitici, simu visti cum'è rispunsabilità primaria in l'elevazione di u standard di vita di a nostra nazione è furnisce un serviziu degnu di a nostra nazione. In questu cuntestu, KTÜ, l'università locomotiva di a nostra cità è regione, hè u locu induve e pruposizioni scientifiche necessarie per risolve alcune di e dumande è prublemi specifichi à a nostra cità o regione, trasmesse à mè da a nostra nazione è in attesa di suluzione, saranu. discussatu. Basatu nant'à sta realità, ringraziu u nostru Rettore, chì ùn hà micca lasciatu senza risposta a nostra dumanda di riunisce à sta tavula i scientisti di a nostra Università è l'ONG di a nostra Cità è hà urganizatu prestu un tali scontru. Di sicuru, in quantu à a rapprisintazioni di a cità, hè di grande impurtanza per urganizà tali riunioni cù rapprisintanti di tutti i segmenti di a sucità è cù una participazione più alta. In ogni casu, per via di l'epidemie cunnisciuta è di u scopu ristrettu di i temi, era inevitabbile di limità u numeru di participanti. U prublema più impressiunanti in a nostra riunione hè chì a maiò parte di quelli chì anu assistitu à a riunione accunsenu à l'idea chì u sviluppu di Trabzon hè proporzionale à u sviluppu di e pruvince regiunale, è chì u sviluppu di e pruvince regiunale hè ancu pussibule cù u sviluppu. di Trabzon. Inoltre, a nostra cità è a regione diventeranu una di e cità rari chì anu un documentu strategicu impurtante è infurmazione rapprisentendu e pruposizioni chì nasceranu in e riunioni da esse tenute in i periodi à vene nantu à a determinazione di a visione futura di Trabzon. "Vogliu ringrazià tutti i nostri prufessori participanti è i rapprisentanti di l'ONG per avè spartutu e so preziose esperienze è idee cun noi", disse.

HACISALİHOĞLU: ERA UNA REUNIONE PRODUTTIVA IN TERMINI DI STRATEGIA FUTURA

U presidente di TTSO, M. Suat Hacısalihoğlu, hà dichjaratu chì i trasporti è altri prughjetti in a regione sò stati discututi in a riunione è hà dettu: "Credu chì KTÜ duveria avè un rolu più grande in u latu scientificu è strategicu di sti prughjetti. Avemu determinatu una mappa stradale nantu à questu tema. "Hè stata una riunione produttiva in quantu à revelà a strategia futura", disse.

Rettore KTÜ Prof. Dr. Hamdullah Çuvalcı hà dichjaratu ch'elli anu da pruvà à stabilisce un ligame forte trà l'università è a cità è hà dettu: "I nostri scientisti farà u so megliu per cuntribuisce è serve a nostra cità è a nostra regione".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*