E linee YHT anu servitu 2009 milioni di citadini dapoi u 53

E linee YHT anu servitu 2009 milioni di citadini dapoi u 53
E linee YHT anu servitu 2009 milioni di citadini dapoi u 53

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu, in u so discorsu à l'edificiu di a Direzzione Generale di l'istituzione per u 164th anniversariu di TCDD, hà dichjaratu chì anu u scopu di aumentà a capacità di TCDD in u trasportu di merci è di passageri.

Esprimendu chì TCDD serà una di e marche più impurtanti di u mondu in u trasportu di merci è di passageri, Karaismailoğlu hà dettu: "Seremu u passaghju più impurtante di a Nova Strada di a Seta, a superpotenza logistica di a nostra regione. Implementeremu tutti questi cù l'esperienza, u putere è u desideriu di successu di u nostru TCDD ". disse.

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì in u 100 anniversariu di a Republica, abbracciaranu u slogan "Avemu magliatu a patria da quattru capi cù reti di ferru" cun più entusiasmu, è hà dettu:

"Sotto a dirigenza di u nostru presidente, ghjunghjeremu scopi assai più alti. Vulemu esse a marca di trasportu più affidabile in Turchia, per diventà a marca ferroviaria chì porta u più altu numeru di passageri in Europa, è per furnisce l'accessu à u trenu d'alta veloce à tutte e cità maiò di u nostru paese. Vulemu esse un capu in u trasportu di carichi, logistica è merci, è di creà l'esperienze di punta in Europa è e linee turistiche orientate à a cultura cù e linee espresse. Inoltre, creeremu a struttura necessaria per serve i nostri citadini in u megliu modu cù e nostre pratiche di satisfaczione di i clienti ".

I YHT anu servitu 2009 milioni di citadini dapoi u 53

U Ministru Karaismailoğlu hà dettu chì u ritmu di crescita in u campu di e ferrovie hè in pausa dapoi l'anni 1940.

Spieghendu chì e ferrovie sò state trascurate per via di e carenze in a visione è a pianificazione, Karaismailoğlu hà dettu: "Sta situazione era accettabile? Di sicuru no. Avemu rinvivitu e nostre ferrovie dapoi u 2003. Duranti u nostru regnu di 18 anni, avemu pigliatu i nostri rails in ogni angulu di u paese, è rializendu una rivoluzione di trasportu cù i nostri treni d'alta velocità, avemu aumentatu a nostra capacità in u trasportu di passageri è di merci parechje volte ". usatu a frasa.

Dichjarà chì anu iniziatu una seconda era ferroviaria in u trasportu di merci è di passageri in cunfurmità cù a pulitica naziunale di trasportu è infrastruttura, Karaismailoğlu hà dettu chì anu preparatu prughjetti di riabilitazione per e linee inutilizate in tutta a Turchia.

Indittendu chì anu attraversatu u Bòsforu cù e ferrovie è cunnessu l'Asia è l'Europa per ferrovia, Karaismailoğlu hà fattu a valutazione seguente:

"Avemu tracciatu a strada di u futuru cù i nostri prughjetti logistichi integrati cù tutti i modi di trasportu. Cù u nostru investimentu ferroviariu di 2003 miliardi di lire dapoi u 162,6, aumenteremu a nostra lunghezza di linea da 10 mila 959 chilometri à 13 mila 836 chilometri. Avemu ancu introduttu u nostru paese à u trenu d'alta veloce. Avemu servutu 2020 milioni di citadini da u 246 nantu à a nostra linea YHT, chì hà righjuntu 2009 chilometri da 53 ".

Dopu u discorsu, u Direttore Generale di TCDD, Ali İhsan Uygun, hà prisentatu a miniatura fatta da Ahmet Faruk Yılmaz, u designer di miniatura di a nova generazione, à u Ministru Karaismailoğlu, descrivendu u viaghju di 164 anni di TCDD.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*