Circular addiziale nantu à Coronavirus mandata à 81 guvernatori provinciali

Circular addiziale nantu à Coronavirus mandata à 81 guvernatori provinciali
Circular addiziale nantu à Coronavirus mandata à 81 guvernatori provinciali

Una circular addiziale annantu à l'epidemie di coronavirus hè stata mandata à 81 Governatori Pruvinciali da u Ministeru di l'Interior. In a circular, hè statu nutatu chì l'effetti di l'epidemie di coronavirus è l'aumentu di i casi cuntinueghjanu sempre in u mondu sanu, in particulare in u cuntinente europeu, ci hè statu un aumentu in u cursu di l'epidemie, è sò state pigliate novi misure. per impedisce chì e persone si riuniscenu cullettivamente in parechji paesi europei.

U cursu di l'epidemie, è ancu i principii basi di u periodu di vita suciale cuntrullata in Turchia, per gestisce u risicu di l'epidemie di coronavirus in termini di salute publica è ordine publicu, per assicurà l'isolamentu suciale, per mantene a distanza fisica. è di mantene a diffusione di a malatia sottu cuntrullata, ci hè statu dichjaratu chì e regule supplementari è e precauzioni da seguità in tutti i campi di a vita sò stati determinati è implementati, tenendu in contu i risichi possibbili.

In a circular, hè statu dichjaratu chì a tappa ghjunta in a lotta contru l'epidemie di coronavirus hè stata valutata inseme cù u Ministeru di a Salute è e decisioni supplementari sò state prese nantu à l'istruzzioni di u presidente Recep Tayyip Erdoğan. Sicondu questu;

Serà assicuratu chì i Cunsiglii di Igiene Pruvinciali / Distrettuali si riuniscenu in 48 Hours

Tutte e pruvince è distretti à l'ultimu 48 ore Cunsiglii Generali di Salute seranu convocati. Nantu à l'implementazione di e misure pigliate per cumbatte l'epidemie "seguità""auditu""avvertimentu" In questu cuntestu, a situazione attuale serà analizata è e misure pigliate è l'attività di audit realizate seranu valutate.

In e riunioni di u Cunsigliu Generale di Igiene, i prublemi riguardanti a cuntribuzione di l'istituzioni è l'urganisazioni pertinenti (in particulare i guverni lucali) à u sistema di monitoraghju, ispezione è avvirtimentu seranu discututi è risolti per aumentà a capacità istituzionale in a lotta contru l'epidemie.

In i prossimi 7 ghjorni, l'ispezione Kovid-19 serà realizata annantu à un sughjettu separatu ogni ghjornu

Da u luni 19 ottobre Ghjorni di 7 in tuttu L'ispezioni generali seranu realizate in tutte e pruvince è distretti nantu à una questione separata.

L'ispezioni da esse realizate in 7 ghjorni seranu pianificate cum'è seguente:

  • Luni u 19 ottobre Lochi per manghjà è beie cum'è caffè, ristoranti, in particulare lochi publichi di riposu è divertimentu
  • Marti 20 ottobre Ogni tipu di veiculi di trasportu publicu (cumpresi autobus scolastici) è lochi cum'è aeroportu / stazione / stazione d'autobus induve i passageri sò trasportati in a cità è trà e cità
  • Mercuri 21 ottobre In particulare in zoni industriali urganizati, fabbriche, imprese, etc., induve i travagliadori cullettivi sò impiegati. lochi è servizii di persunale,
  • Ghjovi u 22 ottobre E persone sottumessi à l'isolamentu per via di diagnosticu o cuntattu,
  • Vennari 23 ottobre Centri commerciali, moschee è masjids, campi d'astroturf / strutture sportive,
  • Sabbatu 24 ottobre Spazi publichi induve i nostri citadini ponu esse truvati in folla (strade, strade, parchi è giardini, spazii di picnic, mercati, spiagge, etc.)
  • Dumenica 25 ottobre Barbier / parrucchiere / centri di bellezza, internet cafe / salone è lochi di ghjocu elettronicu, salone di matrimoniu è / o matrimoniu, parchi di divertimentu / parchi tematichi

L'auditi seranu pianificati è implementati cù u più altu livellu di efficacità è visibilità. E squadre d'ispezione seranu custituite da rapprisentanti di istituzioni è urganisazioni pubbliche pertinenti (furzà di a lege, amministrazioni lucali, direzzione provinciale / distrettuale, etc.), capi di paese / quartiere è camere prufessiunali, tenendu in contu a cumpetenza di ogni linea di cummerciale o locu.

I citadini seranu ricurdati una volta di più cù annunzii è annunzii nantu à a maschera è a distanza fisica

I citadini seranu ricurdati per ogni tipu d'annunzii chì a regula di distanza fisica hè una regula chì deve esse seguita in tutti i campi di a vita è in tutti i lochi, chì e riunioni affollate in spazii chjusi ponenu un risicu per a salute publica, è chì i lochi chjusi duveranu esse ventilatu friquintimenti, postu chì hè previstu chì a cundensazione in i spazii chjusi aumenterà quandu u clima cumencia à rinfriscà.

Per fà cresce a cuscenza di i citadini nantu à sta questione, in tuttu u paese,

"Cari citadini;

Ci vole à esse assai attenti à seguità a maschere, a pulizia è e regule di distanza in a lotta contru l'epidemie Cari compatrioti, Semu entrati in u vaghjimu, l'invernu s'avvicina. Avemu da esse più attenti à a regula di distanza fisica, soprattuttu in tutti i lochi chjusi è i spazii induve a densità aumenta. In l'epidemie, simu tutti rispunsevuli di l'altri. Spergu chì averemu successu inseme ".  annunzii seranu fatti.

Azzione serà presa contr'à quelli chì signalanu contatti falsi, incompleti o ingannevoli

Hè statu determinatu chì ci hè stata una diminuzione di i tassi di rapportu di cuntattu recentemente è chì i citadini sò riluttanti à signalà u cuntattu eccettu i so parenti di primu gradu. Dopu, in l'eventu chì dichjarazioni false, incomplete è ingannevoli di e persone diagnosticate cù Kovid-19 sò rilevate, l'azzione amministrativa serà presa in cunfurmità cù l'articuli pertinenti di a Legge di Salute Pública. di u Codice Penale Turcu nantu à atti chì custituiscenu un crimine 206e I prucessi legali necessarii seranu iniziati in u scopu di l'articulu.

I municipalità furnisceranu u trasportu publicu intra-città è l'integrazione HEPP appena pussibule

In a circular, hè statu ancu dichjaratu chì certi cumuni, in particulare e cità metropolitane, ùn anu micca realizatu studii per assicurà l'integrazione di HEPP cù u Ministeru di a Salute abbastanza rapidamente. Allora, hè statu dumandatu chì e disposizioni nantu à e prucedure basi è i principii in quantu à l'integrazione di i sistemi di trasportu publicu urbanu è HEPP deve esse realizatu in u quadru di a circular mandata à e pruvince prima, è l'integrazioni necessarie deve esse cumpletu appena. pussibule. In a circular, hè statu dichjaratu chì sta questione seria seguita soprattuttu in l'ispezioni o investigazioni da esse realizatu da u persunale di ispezione di u nostru Ministeru.

In cunfurmità cù e decisioni citate da i guvernatori è i guvernatori di u distrittu, e decisioni di i Cunsiglii di Salute Pùblicu Pruvinciale / Distrettuale seranu pigliate immediatamente in cunfurmità cù l'Articuli 27 è 72 di a Legge di Salute Pública. Ùn ci sarà micca disrupzioni in l'applicazione è ùn ci sarà alcuna lagnanza. Quelli chì ùn rispettanu micca e decisioni pigliate saranu sottumessi à l'azzione amministrativa in cunfurmità cù l'articuli pertinenti di a Legge di Salute Pública. I prucessi ghjudiziali necessarii seranu iniziati in u scopu di l'articulu 195 di u Codice Penale Turcu in quantu à u cumpurtamentu chì custituiscenu u sughjettu di crimine.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*