U 97u Anniversariu di a Liberazione di Istanbul hè statu celebratu cù una Cerimonia à u Monumentu di a Republica Taksim

U 97u Anniversariu di a Liberazione di Istanbul hè statu celebratu cù una Cerimonia à u Monumentu di a Republica Taksim
U 97u Anniversariu di a Liberazione di Istanbul hè statu celebratu cù una Cerimonia à u Monumentu di a Republica Taksim

U 97 anniversariu di a Liberazione di Istanbul hè statu celebratu cù una ceremonia ufficiale tenuta à u Monumentu di a Republica di Taksim. U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğlu, hà spressu i so sentimenti in u Libru Speciale Memoriale, "Cum'è citadini pusitivi di una Republica moderna è forte; Per prutege Istanbul, per fà sta cità unica felice è pruspera; Travagliemu cù tutte e nostre forze per avanzà u nostru statutu di capitale mundiale. "Ricordemu cun gratitudine è gratitudine à tutti quelli chì ci anu datu sta determinazione è ispirazione è valore aghjuntu à Istanbul".

Istanbul hè stata liberata da l'armata turca sottu u cumandamentu di Mustafa Kemal Atatürk u 4 d'ottobre di u 10, dopu chì l'occupazione nemica durò 23 anni, 6 mesi è 1923 ghjorni. U 97 anniversariu di a Liberazione d'Istanbul hè statu celebratu cù una ceremonia in u Monumentu di a Republica di Taksim. U guvernatore d'Istanbul Ali Yerlikaya, u 1u esercitu è ​​​​u cumandante di a guarnigione di Istanbul Musa Avsever è u sindaco di a municipalità metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğluA cerimonia, realizata cù a participazione di , hà cuminciatu cù un mumentu di silenziu è a lettura di l'Innu Naziunale. In seguitu, Yerlikaya, Avsever è İmamoğlu, rispettivamente, pusonu una ghirlanda à u Monumentu di a Republica in nome di e so istituzioni. Dopu chì u missaghju di u presidente Recep Tayyip Erdoğan hè statu lettu, prima İmamoğlu è dopu Yerlikaya leghje i missaghji chì anu scrittu in u Libru Privatu Memorial.

"GAZİ MUSTAFA KEMAL ATATÜRK GUARDA ISTANBUL"

In u so messagiu scrittu in u quaderno, İmamoğlu hà dettu: "Felice anniversariu di a liberazione di a nostra Istanbul. liberazione di Istanbul; Hè una di l'espressioni più preziose di a lotta di a nostra nazione per l'esistenza è l'onore, è u so amore per a libertà è l'indipendenza. Istanbul hè affidata à noi da Gazi Mustafa Kemal Atatürk è l'eroi amati di a Guerra d'Indipendenza. Cum'è citadini pusitivi di una Republica muderna è forte; Per prutege Istanbul, per fà sta cità unica felice è pruspera; Travagliemu cù tutte e nostre forze per prumove u nostru statutu di capitale mundiale. "Ricordemu cun gratitudine è apprezzamentu tutti quelli chì ci anu datu sta determinazione è ispirazione è valore aghjuntu à Istanbul", disse.

ISTANBUL TOUR DA SQUARE À ODAKULE

In a cerimonia, induve a Banda Mehter di a Municipalità Metropolitana di Istanbul hà datu un recital, l'artisti di performance posizionati in certi punti di a zona ritragranu i nomi simbolichi di a Guerra di l'Indipendenza cù u so maquillaje speciale. Dopu à a cerimonia in Piazza Taksim, İmamoğlu marchò via Istiklal Street à a riunione di u Cunsigliu di Amministrazione d'ottobre di l'Agenzia di Sviluppu di Istanbul, à quale assisterà à l'edificiu di a Camera di l'Industria di Istanbul in Mekanule. Salutendu i citadini in a strada, İmamoğlu ùn hà micca ricusatu e richieste di i citadini per piglià ritratti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*