Dopu à u terrimotu di Izmir, 470 Aftershocks Experienced

L'annunziu finale da l'AFAD dopu u terrimotu di Izmir
L'annunziu finale da l'AFAD dopu u terrimotu di Izmir

Venneri, 30.10.2020, à 14.51:6.6, un terramotu cù una magnitudine di 16,54 hè accadutu fora di u Mari Egeu, Seferihisar. A distanza di u terrimotu chì hè accadutu à una prufundità di 17,26 km à u distrittu di Seferihisar di İzmir, chì hè u stabilimentu più vicinu, hè di 35 km. Dopu à u terrimotu, un totale di 4 scossa sò stati sperimentati, 470 di quali eranu più grande di XNUMX.

Sicondu a prima infurmazione ricevuta da SAKOM, un totale di 1 citadini persu a so vita, unu di i quali era u risultatu di affucamentu. Un totale di 25 di i nostri citadini sò stati feriti, 743 persone in İzmir, 5 persone in Manisa, 2 persone in Balıkesir è 54 persone in Aydın. I studii sò stati compiuti in 804 di i 17 edifici induve l'attività di ricerca è salvata sò realizate in İzmir; U travagliu cuntinueghja nantu à i restanti 9 edifici.

U LAVORO DI SCANSIONE DI ZONA E RICERCA E SALVATA CONTINUA

Per i sforzi di ricerca è salvezza in corso in a regione, 4.995 persunale, 20 cani di ricerca è salvata è veiculi 683 da AFAD, JAK, ONG è cumuni sò stati assignati.

Dopu à u terrimotu sentitu in tutta a Regione Egea, i studii di scanning di campu cuntinueghjanu in tutte e pruvince affettate da u terrimotu, in particulare in İzmir. Inoltre, i studii di scansione aerea è di trasferimentu d'imaghjini sò realizati da a Gendarmeria, a Pulizia è a TAF cù u sustegnu di JIKU, elicotteri è UAV.

Dopu à u terrimotu, tutti i Ministeru è i Centri Pruvinciali di Gestione di Disastru è Emergenza sò stati alertati; U persunale di ricerca è salvata da 40 direzzione Pruvinciali / Unioni AFAD sò stati spediti in a regione. Tutte e direzzione provinciale è sindicale di l'AFAD sò state messe in alerta in tuttu u paese. I spedizioni di u persunale è di i veiculi sò fatti cù 7 aerei di carica chì appartenenu à u Staff General. E squadre di ricerca è salvezza di JAK è organizzazioni non governamentali sò state spedite in a regione. U Cumandante di a Guardia Costiera participa à l'operazioni di ricerca è salvata cù 116 persone, 11 barche di guardia costiera, 3 elicotteri è 1 squadra di immersione.

I BISOGNI DI REFUGIA E NUTRIZIONE SI SUNCONU IN A REGIONE

Per risponde à a necessità di refuggiu d'urgenza, l'AFAD hà furnitu 960 tende, 6 tende generale, 4500 coperte, 3672 letti, 3000 cuscini è 3000 letti; 2.049 51 tende, 6.888 tende per scopi generali, 16.050 2.657 letti, 112 137 coperte è 27 5 set di cucina sò stati spediti da a Crescent Red Turca. Inoltre, 5 persunale, 64.345 vuluntarii, XNUMX veiculi, XNUMX veiculi di catering, XNUMX cucine mobili è XNUMX forniture (catering è bevande) sò stati mandati in a regione da a Crescent Red Turca.

I GRUPPI DI TRAVAIL CONTINUANO A SO ATTIVITÀ IN A REGIONE

Un totale di 325 persone, cumprese 95 persone da u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione è 420 persone da u Ministeru di l'Agricultura è a Foresta, sò stati assignati per a valutazione di danni in a regione. U persunale di 95 da u gruppu di travagliu psicosociale hà iniziatu u so travagliu in a zona di u terrimotu cù veiculi 23. Inoltre, 2 veiculi mobili di serviziu suciale sò stati spediti in a regione.

114.460 maschere è 5.000 disinfettanti sò stati mandati in a regione per esse distribuiti da e squadre di salute publica è di sustegnu psicosociale di a Mezza Roja.

U persunale di 260 da u gruppu di travagliu di sicurezza è di trafficu, cumprese 32 pulizie antidisturbi è 292 persone di trafficu, sò stati diretti à a scena. Un totale di 123 machini pisanti è 115 persunali travaglianu in u scopu di u sustegnu tecnicu è u supply.

51 machini di custruzzione, 35 veiculi di serviziu, 42 waterers è 210 persunale sò stati assignati à participà à i travaglii realizati in a regione da u Ministeru di l'Agricultura è a Foresta. U serviziu di l'alimentu hè furnitu à 400 persone à a sede di a Direzzione Regiunale di Silvicultura.

112 veiculi è 232 persunale di UMKE è 832 squadre d'Aiuti d'Urgenza sò stati assignati à a regione. Sicondu l'infurmazioni fatte da u Ministeru di u Trasportu è di l'Infrastruttura, ci sò interruzioni energetiche in 87 campi è interruzioni di serviziu in 73 campi in e pruvince di İzmir, Muğla è Aydın, è e squadre travaglianu per eliminà l'interruzzioni. Un totale di stazioni di basa mobile 34 sò stati spediti à a regione, è a stallazione di e stazioni 4 necessarii hè stata cumpletata.

Sicondu l'infurmazioni ricevuti da u Cumandante di a Guardia Costiera, dopu à u terrimotu, i battelli 9 affondanu, i battelli 20 sò stati salvati da i squadre di u Cumandante di a Guardia Costiera, è i battelli 21 s'ammuccianu. I sforzi di salvezza cuntinueghjanu da u Cumandamentu di a Guardia Costiera.

UN TOTALE DI 8 MILIONI TL AIUTI D'EMERGENZA MANDATI À A REGIONE DI TERREMOTU

3.000.000 TL da a Presidenza AFAD da esse aduprata in i studii realizati in a regione; Un indemnità d'aiutu d'urgenza di 5.000.000 TL hè stata mandata da u Ministeru di a Famiglia, u travagliu è i servizii suciali.

Sicondu u Pianu di Risposta à i Disastri di Turchia, tutti i gruppi di travagliu sò stati messi in opera nantu à una basa 7/24, sottu a coordinazione di u Ministeru di l'Affari Interni, a Presidenza di Gestione di Disastri è Emergenza (AFAD), per fà una ricerca ininterrotta. attività di salvezza, salute è sustegnu.

ATTENZIONE A I NOSTRI CITATANI !

Hè assolutamente necessariu ùn entre in e strutture dannighjate in a zona di disastru. E strade deve esse lasciate viote per i veiculi d'emergenza. Quandu abbandunà e case dopu à u terrimotu, s'ellu ùn ci hè micca un odore di gas naturale in l'ambiente, i valvole di gas naturale è di l'acqua è l'interruttori elettrici sò deve esse disattivati. I nostri citadini ùn anu micca aduprà i so telefoni, salvu ùn anu bisognu d'aiutu urgente. I zitelli, i zitelli, l'anziani è i disabili chì puderanu bisognu di aiutu deve esse supportati.

I sviluppi è l'attività di u terrimotu in a regione sò monitorati 7/24 da u Ministeru di l'Interior AFAD.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*