Extreme E Off-Road attirerà l'attenzione nantu à u cambiamentu climaticu!

Extreme E Off-Road attirerà l'attenzione nantu à u cambiamentu climaticu!
Extreme E Off-Road attirerà l'attenzione nantu à u cambiamentu climaticu!

Continental hà iniziatu à pruduce pneumatici speciali per a nova serie di corse Extreme E off-road, di quale hè un cumpagnu fundatore.

U campionu mundiale di Formula 2021 Lewis Hamilton hà annunziatu ch'ellu hà da participà à e gare cù a so propria squadra in a serie chì principia in Senegal Lac Rose in a primavera di u 1. Extreme E hà u scopu di attirà l'attenzione di u mondu à u cambiamentu climaticu.

Continental, unu di i più grandi fornitori internaziunali di pneumatici è equipaghji originali in u mondu, cuntinueghja u so travagliu à piena velocità per a so nova serie di corse Extreme E off-road, di quale hè u so cumpagnu fundatore. Sandra Roslan, rispunsevuli di u prughjettu Extreme E in Continental, hà dettu: "Cumu i preparazione cumincianu à piglià a so forma finale, l'eccitazione cresce. Cum'è u Co-Fundatore è l'unicu fornitore di corse Extreme E, simu naturalmente estremamente entusiasmati chì l'urganizatori anu inclusu Lewis Hamilton in questa nova è unica serie di corse. "Lewis Hamilton hà certamente ghjucà un rolu maiò à portà l'attenzione di u mondu à sta prima stagione di a serie Extreme E". Spieghendu chì a diferenza di l'Extreme E da l'altri razze hè chì hè stata scelta assai vicinu à l'abitati minacciati, Roslan hà dettu: "In fattu, u nostru scopu principale cù a serie hè; per attirà l'attenzione di u mondu à u cambiamentu climaticu. Inoltre, per incuragisce più sforzi per limità u riscaldamentu glubale à 1,5 ° C ".

Hamilton: Puderaghju un impattu pusitivu cumminendu a mo passione per a corsa cù a mo passione per u nostru pianeta

Annunziandu ch'ellu hà da participà à e gare cù a squadra X44 appena formata, u Campione di u mondu di Formula 1 Lewis Hamilton hà dettu: "L'Extreme E m'hà veramente attrattu perchè si concentrava in l'ambiente. Ognunu di noi hà u putere di fà a diferenza, chì hè cusì impurtante per mè chì possu fà un impattu pusitivu cumminendu a mo passione per a corsa cù a mo passione per u nostru pianeta. "Sò incredibilmente fieru di presentà a mo nova squadra di corsa è di annunzià chì participeremu à e corse Extreme E".

A squadra di Hamilton hè chjamata dopu à u so numeru 1 di Formula 44.

Cù a participazione di u X44, ottu squadre Extreme E anu pigliatu u so postu in a corsa. A squadra di Hamilton hè chjamata dopu à u so numeru 1 di Formula 44. Fendu u so debut in u Grand Prix d'Australia in 2007 è diventendu sei volte Campione di u mondu di F1, Hamilton hè ancu diventatu u più ghjovanu Campione di u mondu cun McLaren in 2008. Dopu, hà cuntinuatu u so successu vincendu cinque campionati di F2014 cù a squadra Mercedes trà 2019 è 1. L'operazione X44 di Lewis Hamilton riunisce sette altre squadre chì anu annunziatu finu à a so participazione à Extreme E. Frà queste squadre ci sò i famosi squadre americani IndyCar Andretti Autosport è Chip Ganassi Racing, u prughjettu spagnolu QEV Technologies, u campiunatu di Formula E Techeetah duie volte vincitore è a Veloce Racing britannica, cofundata da l'attuale Campione di Formula E Jean-Eric Vergne. E squadre ABT Sportsline è HWA RACELAB da Germania participeranu ancu à e gare. Una di e squadre tedesche di motorsport di più successu, ABT Sportsline hà vintu trè di e serie tedesche più impurtanti in l'ultimi anni, u Campionatu Germanu Supertouring, DTM è ADAC GT Masters. Cù undici tituli di piloti è più di 180 gare vinte cum'è a squadra di corsa Mercedes-AMG, HWA meriteghja u titulu di a squadra DTM di più successu di tutti i tempi. E duie squadre anu esperienza di corsa in Formula E. Serà decisu dopu quale guidarà e vitture ODYSSEY 21 in a squadra di Lewis Hamilton. I nomi di i piloti di a maiò parte di l'altri squadre chì anu annunziatu ch'elli anu da participà à e razzii sò sempre tenuti secreti.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*