Karaismailoğlu: "U nostru scopu nantu à a Ferrovia hè 80 per centu Località"

Karaismailoğlu: "U nostru scopu nantu à a Ferrovia hè 80 per centu Località"
Karaismailoğlu: "U nostru scopu nantu à a Ferrovia hè 80 per centu Località"

Adil Karaismailoğlu, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, hà dichjaratu chì anu fattu investimenti rivoluzionarii in infrastruttura di trasportu in 18 anni è hà dettu: "Avemu investitu circa 907 miliardi di TL in infrastruttura di trasportu. 18 per centu di questu hè stata fatta à a ferrovia. Di sicuru, ci sò principalmente investimenti in autostrada in questu. Da settembre 2020, l'investimenti in autostrade è ferrovie sò capu à capu. In altre parolle, u rapportu di u 65 per centu à u 18 per centu hà pigliatu l'altru ", disse. U Ministru Karaismailoğlu, chì hà dichjaratu ch'elli anu superatu u 60 per centu di a tarifa di località nantu à a ferrovia, hà dichjaratu ch'elli eranu à u puntu duv'elli vulianu ghjunghje à u 80 per centu. U Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "Cusì, e marche straniere sò sempre state aduprate in i nostri metro di u centru di a cità. Quasi tutte e marche di u mondu travagliavanu in tutte e nostre linee. Da avà, vulteremu à e produzioni di metro naziunale ", disse. Karaismailoğlu hà ancu nutatu chì avà un passageru chì scende da u trenu pò facilmente ghjunghje à u locu chì volenu ghjunghje in una corta distanza cù un veiculu di micro-mobilità, è questu hà da principià in a Stazione Sirkeci.

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà rispostu à e dumande di u ghjurnalistu Hakan Çelik à a Sessione di Visione Ferroviaria 2023 tenuta à a Cumita Turca di Ferrovia.

U Ministru Karaismailoğlu, chì hà dichjaratu chì un investimentu seriu hè statu fattu dopu à u 2002 in e ferrovie, chì era stata trascurata per parechji anni in Turchia, hà dettu: "À questu puntu, u cunfortu di trasportu di i citadini aumenterà ancu di più cù i treni d'alta velocità. "

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì l'investimenti stradali in Turchia sò assai più cà investimenti ferroviari è hà dettu: "Avemu fattu investimenti rivoluzionarii in infrastruttura di trasportu in 18 anni. Quì, avemu investitu circa 907 miliardi TL in infrastruttura di trasportu. 18 per centu di questu hè ferrovia. Di sicuru, ci sò principalmente investimenti in autostrada in questu. Spergu chì, da settembre di u 2020, l'investimenti in autostrade è in ferrovie sò capu à capu. In altri palori, u rapportu di 65 per centu à 18 per centu hà pigliatu l'altru. U nostru scopu hè di calà un pocu di più l'autostrade è di alzà un pocu di più e ferrovie. Cumpleremu sti investimenti, sia in termini di logistica sia di logistica, è li prisintà à u serviziu di u nostru paese. Avà, a ferrovia hè assai impurtante per avè una parolla in u mondu è per esse un capu in a so regione. Cum'è sapete, dopu à u 2002, u nostru paese hè ghjustu cunniscenza di e linee di treni d'alta velocità. Attrae ancu assai attenzione in i lochi induve si trova. Sia in termini di cunfortu, di velocità è di lussu ", disse.

 "U nostru scopu in u mondu di a digitalizazione hè zero errori"

Esprimendu chì u 18 per centu di i so investimenti in u trasportu è l'infrastruttura in l'ultimi anni 65 sò stati fatti nantu à l'autostrade, hà nutatu chì l'infrastruttura di l'autostrade hè issa stallata.

Spieghendu chì a Turchia hà aumentatu a so rete stradale divisa di 6 mila chilometri à 18 mila chilometri in 30 anni, u Ministru Karaismailoğlu hà enfatizatu chì anu aumentatu u numeru di aeroporti da 26 à 56.

Karaismailoğlu, chì hà datu infurmazioni detallate nantu à a rete ferroviaria di Turchia, hà utilizatu e seguenti dichjarazioni:

"Avemu di solitu una linea di 12 chilometri nantu à a ferrovia. Mille 800 chilometri di questu hè a linea di trenu à alta velocità. U nostru scopu hè di aumentà questu à 200 mila da u 2023 nantu à u trenu veloce. Avemu u scopu di aumentà à 3 mila cù e linee cunvinziunali normali.

In novu, avemu travagliatu per cuntribuisce à u sviluppu di l'industria è a pruduzzione culligandu questi zoni è porti industriali organizzati à e linee principali in e linee normali di trasportu di merchenzie. Ci hè un travagliu tutale cù i treni d'alta veloce da una banda è i treni di mercanzie da l'altru in ogni parte di u nostru paese. Facemu questu in linea cù un pianu maestru di logistica è un pianu maestru di trasportu. U prublema di integrazione in a nostra reta di trasportu hè ancu assai impurtante. Di sicuru, in stu mondu digitalizatu, u nostru scopu hè avà zero errori ".

Avemu u scopu di aumentà l'usu di l'equipaggiu domesticu pruduciutu da i settori publicu è privatu nantu à e ferrovie turche.

Cù a fusione di Turkey Vagon Sanayii AŞ (TÜVASAŞ), Turkey Locomotive and Engine Industry AŞ (TÜLOMSAŞ) è Turkish Railway Machinery Industry AŞ (TÜDEMSAŞ), chì sò filiali di a Direzzione Generale di a Republica di Turchia State Railways (TCDD), Turchia. Veiculi di u Sistema Ferroviariu cum'è una impresa statale ecunomica Dichjarà chì Sanayii Anonim Şirketi (TÜRASAŞ) hè statu stabilitu, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu chì anu u scopu di aumentà l'usu di i veiculi domestici pruduciuti da i settori publicu è privatu nantu à e ferrovie turche.

Enfatizendu chì anu superatu u tassu di localizazione di 60% nantu à a ferrovia, Karaismailoğlu hà dettu: "Semu in un puntu induve vulemu ghjunghje à u 80 per centu. In listessu modu, e marche straniere sò sempre state aduprate in i nostri metro internu di a cità. Quasi tutte e marche di u mondu travagliavanu in tutte e nostre linee. Da avà, vulteremu à e produzioni di metro naziunale ", disse.

"Avemu assicuratu u flussu di carichi di u Mari Neru versu l'Anatolia Orientale è l'Anatolia Sud-Est".

U Ministru Karaismailoğlu, chì hà dichjaratu ch'elli anu rinnuvatu e vechji linee mentre facenu novi investimenti ferroviari, hà ricurdatu chì anu rinnuvatu cumplettamente a linea Samsun-Sivas di 1932 chilometri, chì hè stata custruita in u 400, è l'hà fattu signalà elettricamente. U Ministru Karaismailoğlu hà continuatu cusì: "In questu modu, avemu assicuratu u flussu di carichi di u Mari Neru à l'Anatolia Orientale è l'Anatolia Sud-Est. Dopu, l'accessu à a linea Baku-Tbilisi-Kars, chì avemu finitu, hè statu furnitu. Turchia hè à mezu à i corridori est-ovest è nord-sud in u mondu. Avemu assai travagliu da fà. Semu cuscenti di sta rispunsabilità. Speremu, vulemu superà sta rispunsabilità è lascià investimenti assai impurtanti à u nostru paese, i nostri citadini, a nostra ghjuventù è u nostru avvene. Spergu chì andemu da questu inseme cù a nostra squadra. Sò assai cunfidendu in a mo squadra è in mè stessu. Speremu, cù a visione chì ci hà datu u nostru presidente, supereremu tutti issi prublemi. Assicuratevi chì tutti sò sicuri ".

Karaismailoğlu, chì hà dichjaratu chì l'Eastern Express ch'elli cumissioni anu attiratu una grande attenzione, hà ancu dichjaratu chì anu pianificatu novi studii per aumentà a diversità di destinazioni nantu à a ferrovia.

"A stazione di Sirkeci servirà principalmente di museu".

Spieghendu chì a Stazione Ferroviaria di Sirkeci serà principalmente aduprata cum'è museu in u periodu à vene, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu u scopu di stabilisce una struttura cù piste per bicicletta, spazii suciali è spazii di recreazione trà a Stazione Sirkeci è Kazlıçeşme. A stazione di Sirkeci servirà ancu di museu dopu a rivisione. Preparemu un studiu nantu à questu ", disse.

Karaismailoğlu, chì hà nutatu chì i veiculi di micro-mobilità cum'è i scooters è e biciclette seranu visti sempre più in stazioni in un futuru vicinu, hà cunclusu e so parolle cusì: "Avemu pianificatu, l'avemu intruduciutu in pocu tempu. Avà, un passageru chì scende da u trenu ghjunghjerà facilmente à u locu chì volenu ghjunghje in una corta distanza cù un veiculu di micro-mobilità. Cuminceremu da a stazione di Sirkeci ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*