TIR Hits Orient Express 1 Mortu

TIR s'hè lampatu in l'Eastern Express. 1 mortu: Un camion chì appartene à una sucietà di carichi s'hè lampatu in u "Eastern Express" in direzione Ankara à u passaghju à livellu Oymaağaç in KAYSERİ.

U camioneru, Sadettin Çimen, 54 anni, hè mortu in l'accidentu. In u risultatu di u deraillement di 1 locomotiva è 2 vagoni di u trenu di passageri, e ferrovie Kayseri-Sivas è Kayseri-Ankara sò stati chjusi à u trasportu.

L'accidentu hè accadutu versu 04.55 à u passaghju à livellu Oymaağaç di a junzione centrale di a Zona Libera di u Distrettu di Kocasinan. Quandu u camionu di carica cù a targa 01 CHE 13, gestitu da Sadettin Çimen, hè presuntamente intrutu in u passaghju à livellu senza cuntrollu ancu s'è e barriere eranu calate, l'ingegneri chì venenu da Sivas è andavanu à Ankara; Hè cascatu in u "Eastern Express" gestitu da Erkan Özsoy è Semih Öztürk. Mentre u camioneru murìu in l'accidentu, u trattore è u trailer di u camionu sò stati separati.

A causa di l'impattu, a locomotiva numero 22005 è i dui vagoni daretu à ellu anu deragliatu. Mentre l'ufficiali spediti portavanu i passageri in u trenu à a Stazione di Kayseri, 5 vagoni eranu ancu rimorchiati.

A polizia hà investigatu è hà pigliatu e dichjarazioni di u meccanicu Erkan Özsoy è Semih Öztürk. 4 passageri ligeramente feriti sò stati trattati cum'è un ambulatoriu in l'Hospital Kayseri Training and Research. U travagliu hà cuminciatu à riparà è poi riapertura di a ferrovia Kayseri-Ankara, Kayseri-Sivas, chì hè stata chjusa per u risultatu di u deraillement di a locomotiva è di 2 vagoni è u dismantling di i rails.

SECONU U TRAFFIC, U CONDUTTORE HA CURPA

Hè statu determinatu chì a velocità di u camionista Sadettin Çimen in Kayseri era di 70 chilometri in l'accidentu chì hè accadutu mentre pigliava i spedizioni è i pacchi caricati da una cumpagnia di carica in Kayseri à Adana. In l'inchiesta realizata da l'esperti di u trafficu, hè statu determinatu chì u cunduttore Sadettin Çimen s'hè lampatu in l'Eastern Express ancu s'è i barrieri eranu chjusi, mentre chì u dial rapidu di u camionu mostrava 70 chilometri. Dopu à l'accidentu, l'Ufficiale di TCDD hà cuminciatu à caccià a locomotiva è i vagoni 2 chì sò ghjunti da i rails, utilizendu una grua gigante nantu à i rails è dui trattori di roti affittati da cumpagnie private.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*