U Ministru Arslan hà celebratu l'annu novu di u persunale è i passageri di YHT

Arslan hà visitatu l'Ankara YHT Station è hà celebratu u novu annu di l'ultimi passageri YHT di 2017.

U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Ahmet Arslan hà valutatu a dumanda di l'Eastern Express è hà dettu: "Cuntinuemu à aghjunghje carri. Stu interessu ci piace, i nostri citadini sò ancu soddisfatti. disse.

Arslan hà visitatu l'Ankara YHT Station è hà celebratu u novu annu di l'ultimi passageri YHT di 2017.

In u so discorsu quì, Arslan hà dettu chì sò in turnu per chì a ghjente pò passà un tempu tranquillu in vacanze è Capodanno, è hà dettu: "Vogliu à 80 milioni di persone in u nostru paese un annu di salute è benessere. Speru, vogliu, spergu chì serà un annu pacificu in u mondu. Chì u mo Signore cunceda à u mondu un annu pacificu è pacificu in stu sensu. Cum'è servitori, avemu da dimustrà u nostru sforzu. Dicemu ancu à quelli chì guvernanu u mondu; Per l'umanità, per a pace, a pace è a fratellanza di l'umanità, ùn ignurà micca l'altri priurità i vostri interessi è interessi, ùn ignurate micca quelli in Arakan, Somalia è Siria. Tutte e persone in u mondu sò impurtanti. Indipendentemente da u so culore, religione, lingua, etnia o regione in quale campanu, sò tutti impurtanti. Se vulemu chì tutta l'umanità passa un annu in pace, armunia è fratellanza, noi, quelli chì piglianu a rispunsabilità è i decisori, duvemu agisce in cunseguenza ". disse.

In riferimentu à i studii in u settore ferroviariu, Arslan hà dichjaratu chì finiscinu a linea di treni d'alta velocità Başkentray, Konya-Karaman, a linea di treni d'alta velocità Ankara-Sivas è li portanu à a fase di prova, è migliurà a linea Samsun-Sivas. , in 2018.Halkalı Hà dichjaratu ancu chì anu u scopu di finisce a linea suburbana.

Indittendu chì anu da priorità a località è a naziunalità in i novi treni da cumprà, Arslan hà dettu: "Avemu parechji prughjetti. I nostri travaglii di custruzzione cuntinueghjanu nantu à una linea di più di 870 mila chilometri, cumprese 290 chilometri di treni à alta velocità, 893 linee di treni à alta velocità è 4 linee cunvinziunali. Avemu rinnuvatu a linea di 10 mila 500 chilometri. In u 2017, avemu purtatu 7 milioni di passageri in trenu, 14 milioni in treni à alta velocità, 63 milioni in treni cunvinziunali, è 84 milioni in Marmaray, è avemu trattatu 28,5 milioni di tunnellate di carica. Da quandu u trenu d'alta velocità hè statu messu in serviziu, avemu cupartu 39 milioni di chilometri è servutu 37 milioni di passageri ". usatu e frasi.

U Ministru Arslan hà dettu chì a Stazione YHT di Ankara hà servitu 14 milioni 5 mila persone in u periodu di 300 mesi da u ghjornu chì hè stata aperta, è una media di 13 mila 500 persone viaghjanu da a stazione ogni ghjornu.

Evaluendu l'interessu intensu in u trenu Eastern Express, Arslan hà dettu chì questu interessu li piaceva. Dichjarà chì anu rinnuvatu a linea è i treni detti, Arslan hà dettu chì i passageri cuminciaru à preferisce u trenu perchè u viaghju era còmode. Apuntendu chì l'interessu in a regione hà aumentatu per via di u fattu chì e Ruine Ani in Kars sò nantu à a Lista di u Patrimoniu Mundiale, Arslan hà dettu: "Cù l'apertura di parechji hotel di 5 stelle, i nostri populi vanu à Kars. Si giranu è parlanu di quantu cunfortu viaghjanu. L'interessu per l'Orient Express hè cresciutu assai. Viaghjanu attraversu u magnificu scenariu di l'invernu è di a natura ". sparte a so cunniscenza.

Arslan hà dettu ancu chì anu pigliatu passi per risolve u prublema di u spaziu nantu à u trenu è hà cuntinuatu e so parolle cusì:

"I treni anu locomotiva più 9 vagoni. 1 lettu, 1 divano, 4 carri pullman serve i passageri. Per via di l'interessu per i letti di dorme è di i letti a castellu, serve ogni sera cù 4 o 5 letti, 2 o 3 cuccette è 4 carri pullman. Avemu aumentatu u nùmeru di carri quant'è pussibule, cusì i nostri passageri ponu truvà un locu. Semu cuntenti chì da u mumentu chì si mette in vendita, a ghjente pò cumprà un bigliettu in pochi seconde, postu chì sò ancu venduti per via elettronica. In particulare l'agenzii di tour facenu ancu prugrammi di pacchettu cumpresi alloghju, ritornu è pasti. Viaghjanu ancu in gruppi. Quelli chì vanu cun elli sò ancu assai soddisfatti. Attribuemu carri separati per elli. E dumande di l'agenzii è i carru aghjuntu sò diffirenti, i carru utilizati da i nostri passageri sò diffirenti. Ci hè una percepzione chì "Agenzie sò chjusu, ùn pudemu micca truvà un locu", nò. Ci hè un interessu tremendu. Ancu in un ambiente induve aumentemu un vagone à 4 o 5, u nostru populu ùn pò truvà un locu. Continueremu à aghjunghje carri. Stu interessu ci piace, i nostri citadini sò ancu soddisfatti. U nostru mutivu di satisfaczione hè chì u nostru populu preferisce viaghjà in ferrovia è trenu di novu. A nostra nazione hà riscopertu u trenu, è cuntinuemu à travaglià ghjornu è notte per furnisce un viaghju còmode ".

Un periudu di tempu cù ufficiali cum'è machinist è hostess. sohbet Arslan hà dichjaratu chì ci deve esse un meccanicu femminile in YHT cum'è in e linee cunvinziunali.

Arslan hà ancu visitatu i centri di surviglianza è di cuntrollu di i treni è hà avutu infurmazioni nantu à i travaglii.

Arslan, chì celebrava l'annu novu di i passageri camminendu nantu à u trenu d'alta veloce chì andava à Konya, hà ancu datu l'ordine per u trenu di spustà cù u discu di u muvimentu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*