U prughjettu di a terminal d'autobus di Elmalı hè finitu

U prughjettu di a terminal d'autobus di Elmalı hè finitu
U prughjettu di a terminal d'autobus di Elmalı hè finitu

U 10 per centu di u novu bastimentu di a stazione di autobus custruitu da a Municipalità Metropolitana di Antalya nantu à una superficie di 90 mila metri quadrati in Elmalı hè statu finitu. U novu edifiziu di a terminal furnisce à i citadini una sperienza di viaghju còmoda cum'è una struttura muderna è còmuda.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Antalya Muhittin BöcekU Prughjettu Elmalı Bus Terminal, induve u travagliu hà iniziatu in settembre 2019, hè ghjuntu à a fine cù l'istruzzioni di . Elmalı Bus Terminal, chì hè pianificatu cù un approcciu mudernu è ecologicu adattatu per a so capacità di trasportu di passageri, servirà in u so novu locu vicinu à l'Hospital Statale.

NOVANTU PERCENT COMPLETU

U 90 per centu di a custruzzione di l'Elmalı Bus Terminal, chì hè in custruzzione da u Dipartimentu di l'Affari Scientifici di a Municipalità Metropolitana, hè stata passata. I travaglii di fabricazione di rivestimenti di facciata è di pittura esterna di cimentu armatu di l'edificiu sò stati finiti. I travaglii fini, cum'è a fabricazione di tetti suspesi, a fabricazione elettrica è meccanica in l'edifiziu sò ghjunti à u stadiu di cumpletu. E squadre cuntinueghjanu à travaglià nantu à u paisaghju di a stazione di autobus.

EDIFIU MODERNU È CONFORTABLE

In u novu terminal, chì alleviarà assai u trafficu in u centru di u distrittu di Elmalı, 8 piattaforme d'autobus, uffizii di vendita di biglietti, zone d'attesa semi-aperte è chjuse, sala di preghiera, rifugiu, PTT, ristorante, buttreghi cummerciale, polizia, polizia municipale è amministrativa. uffizii, stanze di persunale, stanze tecniche è Ci hè parcheghju apertu. Cù questi equipaghji, u novu terminal servirà a ghjente di u distrittu è u turismu. U terminal, chì generà a so propria electricità grazia à i pannelli solari, si distingue ancu cù u so aspettu ambientalista.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*