U Summit Ferroviariu Turcu hà iniziatu à a Stazione Sirkeci è in Tutte e Piattaforme Online

U Summit Ferroviariu Turcu hà iniziatu à a Stazione Sirkeci è in Tutte e Piattaforme Online
U Summit Ferroviariu Turcu hà iniziatu à a Stazione Sirkeci è in Tutte e Piattaforme Online

Urganizata da u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture è riunendu i capi di u settore ferroviariu cù esperti in i so campi, u "Summit Ferroviario Turcu" hà iniziatu per a prima volta questu annu à a Stazione Sirkeci. À u summit chì si terrà trà u 21-24 d'ottobre, i punti di l'agenda più impurtanti in u mondu ferroviariu turcu seranu discututi da i nomi principali di u settore.

L'apertura di a cima, chì farà cuntributi significativi à u sviluppu di u settore ferroviariu turcu, hà assistitu da u Ministru di i Trasporti è Infrastrutture TR Adil Karaismailoğlu, u sindaco di Fatih M. Ergün Turan, u direttore generale di TCDD Ali İhsan Uygun, TCDD Taşımacılık A. Ş. Hè statu tenutu cù a participazione di u Direttore Generale Kamuran Yazıcı è u Direttore Generale di TÜRASAŞ Mustafa Metin Yazar. Dopu à u discorsu d'apertura di TR Adil Karaismailoğlu, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, inseme cù i rapprisentanti di u settore, u "Trenu Negru No. 77" hè statu purtatu à Istanbul dopu à 56548 anni da i terreni anatoliani, induve hà servitu per decennii, per onore a Riforma Ferroviaria di Turchia. per u Cumitatu Ferroviariu Turcu, hà salutatu u trenu d'alta velocità dicendu addiu à ". Cù l'istantanea chì palesa u rapidu sviluppu di a Turchia in u settore ferroviariu, l'imaghjini culuriti sò stati ancu tistimuniati.

U Summit Ferroviariu Turcu hè nantu à tutte e piattaforme in linea

Cù u Cumitatu Ferroviario Turcu, urganizatu in linea cù a visione di u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, i stakeholder di u settore anu l'uppurtunità di scambià infurmazioni è di sviluppà e so rete di relazione. A cima, chì hè stata tenuta cù a participazione di un numeru limitatu di invitati in cunfurmità cù e regule di distanza suciale, hè stata accolta da i participanti lucali è stranieri. U Cumitatu Ferroviariu Turcu, chì hà apertu e so spazii di sperienza è diverse mostre in a storica Sirkeci Station, pò ancu esse seguitu in diretta nantu à tutte e plataforme in linea, cumprese e plataforme di rete suciale, u situ web di u summit è l'applicazioni mobili.

U Summit, chì impressiona cù spazii di sperienza è avvenimenti

U Summit Ferroviario Turcu, chì durà quattru ghjorni, accoglie avvenimenti è presentazioni interessanti. Attività divertenti è diverse realizate da a Republica di Turchia State Railways (TCDD) attiranu una grande attenzione da i participanti. Vagone di i prudutti di marca, Esposizione Speciale di l'Eastern Express induve e foto di u Concorsu Fotograficu di l'Eastern Express "Just That Moment" sò esposte, u Museu Ferroviariu induve sò esposti veiculi cum'è vechji treni è locomotive appartenenti à TCDD, Zona di Esposizione Storica di Abbigliamento induve uniformi pensati per u persunale TCDD da u TCDD. passati à u presente sò esposti, sò trà i campi.

Workshops chì trasformanu e cumpetenze in un hobby prufessiunale

In u scopu di u Summit Turchi di Ferroviari, parechji attelli sò tenuti per chì i participanti cuntinueghjanu e so cumpetenze cum'è un hobby prufessiunale. Atelier di Fotografia di Viaghju induve si insegnanu cunniscenze basiche è cumpetenze relative à a fotografia prufessiunale, Atelier in miniatura induve e tecniche di scansione è pittura sò insegnate à e persone interessate à l'arti in miniatura, è Atelier di cuncepimentu di treni futuristi, induve i ghjovani disegnatori mostraranu i so talenti è riceveranu furmazione da esperti in u sughjettu, sò trà i workshop chì sò seguiti cun interessu da i participanti.

"Custruemu un sistema di trasportu chì sustene i nostri scopi ecunomichi"

Cumincendu u so discorsu d'apertura celebrendu u 21 d'ottobre di a Giornata Mondiale di i Ghjurnalisti, u Ministru di i Trasporti è di l'Infrastrutture TR Adil Karaismailoğlu hà dettu: "Aghju espresu u mo grande piacè di scuntrà cun voi à l'occasione di u" Summit Ferroviario Turcu "urganizatu da u nostru Ministeru in Sirkeci. A stazione, unu di i più belli esempi di u nostru patrimoniu storicu è culturale. Avemu cuntribuitu à l'ugettivi di sviluppu olisticu di u nostru paese fendu un grande avanzu in u campu di u trasportu è a cumunicazione per 18 anni. Custruemu un sistema di trasportu chì sustene i nostri scopi ecunomichi, senza scurdà chì a nostra indipendenza naziunale hà passatu per una forte ecunumia naziunale. Duranti stu tempu, simu felici è fieri d'avè purtatu u nostru paese avanti in u settore di l'informatica inseme cù rotte terrestri, aeree, ferroviarie è maritime.

"Avemu fattu a Turchia u 6u operatore di treni d'alta velocità in Europa è u 8u in u mondu"

U Ministru Adil Karaismailoğlu hà dichjaratu chì u paese hà fattu una longa strada in e ferrovie è hà dettu: "Avemu fattu a Turchia u 6u operatore di Treni à Alta Velocità in Europa è u 8u in u mondu. Avemu finitu a "strada di a seta di ferru" chì si stende da Pechino à Londra custruendu a linea ferroviaria Baku-Tbilisi Kars è u Marmaray. Molti più prughjetti cum'è Ankara-Sivas è Ankara-İzmir Linee di Treni d'Alta Velocità cuntinueghjanu intensivamente. In più di questi, avemu firmatu prughjetti giganti cum'è u Tunnel Eurasia, Yavuz Sultan Selim è Ponte Osmangazi, Autostrada Istanbul-Izmir. Parechji prughjetti più ambiziosi cum'è u 1915 Ponte Çanakkale è u Portu di Filyos cuntinueghjanu. Recentemente avemu apertu a Torre di TV è Radio di Küçük Çamlıca à i servizii di trasmissione è hà salvatu e muntagne Çamlıca da pile di ferru.

"Avemu realizatu a trasfurmazioni digitale in u trasportu è l'infrastruttura"

Esprimendu chì ciò chì hè statu fattu ùn hè micca abbastanza, u Ministru Adil Karaismailoğlu hà dettu: "Cù l'eccitazione di u primu ghjornu, cuntinuemu à risponde à i bisogni crescente di a nostra Turchia è di i nostri citadini, unu per unu. Pruducendu e nostre tecnulugia domestiche è naziunali, realicemu a trasfurmazioni digitale in u trasportu è l'infrastruttura, è rende possibili viaghji efficienti, veloci, sicuri è di valore aghjuntu cù sistemi di trasportu intelligenti. Cù e linee di trasportu multimodale chì culliganu a nostra geografia, situata in u core di a Nova Strada di a Seta, à u mondu, creemu corridori cummirciali è avanzemu per diventà una superpotenza logistica. Continueremu à serve l'ugettivi di u nostru paese di diventà una di e economie principali di u mondu cun zelo è determinazione ".

"Avemu aumentatu a nostra lunghezza di linea elettrica da 2 mila 82 chilometri à 5 mila 753 chilometri"

U Ministru Karaismailoğlu, chì hà celebratu recentemente u 164th anniversariu di a Republica di Turchia State Railways, hà attiratu l'attenzione à l'impurtanza di e ferrovie, chì cuminciaru à esse aduprate in u mondu in l'anni 1830 è eranu l'igniter di a Rivuluzione Industriale, per vene in Anatolia. quasi simultaneamente cù i paesi sviluppati di quellu periodu, è cuntinuò e so parolle cusì: "Tuttavia, per via di a mancanza di u sviluppu previstu in u scopu è a qualità in u cursu di u tempu, vedemu chì ùn avemu micca pussutu prufittà di stu modu di trasportu efficiente, veloce è di grande capacità. Tuttavia, cù a mossa di trasportu è infrastruttura chì avemu principiatu in u 2002, avemu fattu sviluppi assai impurtanti ancu in a ferrovia. Trà u 2003 è u 2020, avemu attribuitu u 907,2% di u nostru investimentu di 18,6 miliardi di lire in u settore di u trasportu è di a cumunicazione à e ferrovie, spendendu vicinu à 169,2 miliardi di lire. Avemu un totale di 11 mila 590 chilometri di rete ferroviaria in tutta a Turchia, 1213 mila 12 chilometri di quale sò linee cunvinziunali è 83 chilometri di quale sò rete ferroviaria d'alta velocità. Avemu aumentatu a nostra lunghezza di linea signalata di 2003 mila 2 chilometri in 505, da 2020%, à 155 mila 6 chilometri in 382. In listessu modu, avemu aumentatu a nostra lunghezza di linea elettrica, chì era di 2002 mila 2 chilometri in 82, à 2020 mila 176 chilometri aumentendu 5% in 753.

"Avemu purtatu 2019 milioni di passageri nantu à tutte e nostre ferrovie in 246"

Cù u nostru Prughjettu di Trenu d'Alta Velocità Ankara-Istanbul, Ankara Konya è Ankara-Eskişehir YHT, inseme cù i prughjetti di elettrificazione è di segnalazione nantu à e nostre linee, avemu riesciutu à elevà a Turchia à u 6u postu in Europa è 8u in u mondu in u mondu. A tecnulugia YHT cù Marmaray. Cù YHT, avemu riduciutu u tempu di viaghju trà Ankara è Konya da 9 ore à 1 ora 45 minuti, è u tempu trà Ankara è Eskişehir da 3 ore à 1.5 ore. Oghje, u 66% di u trasportu di passageri trà Ankara è Konya è u 72% di u trasportu di passageri trà Ankara è Eskişehir sò realizati da YHT. Grazie à questi prughjetti impurtanti, avemu salvatu 2019 miliardi 4 milioni TL in 839 in termini di emissioni di diossidu di carbonu, energia, tempu è spese di mantenimentu. Cù Marmaray messu in serviziu in 2013, avemu calculatu 2 miliardi 2019 milioni TL di risparmiu per 2 prevenendu emissioni di CO750, energia, tempu, mantenimentu, ferite è morti. Vogliu ancu spiegà quì chì avemu purtatu 2019 milioni di passageri nantu à tutte e nostre ferrovie in 246 ".

"Portemu e ferrovie di Turchia versu u futuru"

"Cù stu approcciu, chì face parte di e nostre Politiche Naziunale di Trasportu è Infrastruttura, purtemu e Ferrovie di Turchia à u futuru. In questu cuntestu, possu dichjarà i nostri obiettivi per u 2023 cum'è seguente ", u Ministru Adil Karaismailoğlu hà dettu: "Per esse a marca di trasportu più affidabile in Turchia, per esse a marca ferroviaria chì trasporta u più merci è passageri in Europa, l'esperienza pioniera di l'Europa cù linee spressu, Avemu da cuntinuà à travaglià in ligna cù i nostri scopi di avè linee di turismu orientata à a cultura, u sviluppu di un prugramma di fideltà basatu nantu à a satisfaczione di u cliente assoluta, è avè un mudellu mudernu di gestione di relazioni cù i clienti. Cù u Cumitatu Ferroviariu Turcu, avemu purtatu una volta di più sti studii à u primu.

Aghjunghjendu chì u Cumitatu Ferroviariu Turcu significa assai, u Ministru Adil Karaismailoğlu hà cunclusu e so parolle cusì: "Videmu tali urganisazioni induve e cose da fà in cunfurmità cù i futuri obiettivi di u nostru settore ferroviariu sò discututi cum'è "creà una mente cumuna" per u benefiziu di u nostru paese. Vogliu chì a nostra cima sia benefica per a nostra industria è u nostru paese. In tuttu ciò chì facemu, in ogni passu chì facemu, ci hè a visione è a vulintà di u nostru presidente. Spergu chì furniremu servizii ancu più grande à u nostru populu cù l'ispirazione chì ricevemu da a Sua Eccellenza è l'entusiasmu chì inculca in noi ".

U sindaco di Fatih M. Ergün Turan hà ancu enfatizatu l'impurtanza di a ferrovia in u sviluppu di i paesi è hà dettu: "Ùn parlemu micca solu di un sviluppu ecunomicu. In ogni puntu induve passanu e rete di ferru, avemu l'effetti di u sviluppu suciale è culturale. Perchè a ferrovia hà affettatu micca solu u trasportu, ma ancu u sviluppu suciale è culturale in ogni puntu chì hà passatu in tutta a storia. Avemu vistu i riflessi di un approcciu amministrativu orientatu à l'omu in ogni pratica di u nostru Ministeru di Trasporti è Infrastrutture ".

Indicà chì l'abitudini di trasportu anu cambiatu in u periodu recente, Turan hà dettu: "Avemu cun orgogliosi tistimunianze di i passi chì aumentanu a capacità di u trasportu ferroviariu, chì cuntinueghja à tesse u nostru paese cù rete di ferru, chì porta a cunniscenza di u trasportu publicu, soprattuttu altu. - prughjetti di treni di velocità, à u stadiu superiore ". usatu a frasa. Turan hà dichjaratu chì u Cumitatu Ferroviariu Turcu hè una parte di questi sforzi, di u travagliu è di l'ideali futuri è hà dettu: "Pruceremu di fà a nostra parte in i prughjetti chì portaranu un soffiu sfarente à u trasportu ferroviariu ecunomicu, umanu è ambientale. in cunfurmità cù a dinamica di u mondu cambiante è in via di sviluppu ". hà fattu a so valutazione.

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*