Cumpetizione di Prughjetti Architetturali di u Centru di Trasferimentu Principale di Izmir hè cunclusa

Cumpetizione di Prughjetti Architetturali di u Centru di Trasferimentu Principale di Izmir hè cunclusa
Cumpetizione di Prughjetti Architetturali di u Centru di Trasferimentu Principale di Izmir hè cunclusa

I prupietarii di i prughjetti chì anu classificatu in u cuncorsu naziunale di prughjettu architettonicu urganizatu da a Municipalità Metropolitana di Izmir per a stazione d'autobus anu ricevutu i so premii. Parlendu à a cerimonia di premiazione in linea è u colloquiu, u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir Tunç Soyer, hà dettu chì stu prughjettu, chì hè assai impurtante per İzmir, purterà una faccia nova à a cità è aumenterà u cunfortu è u benessere di i citadini.

Aduttendu u metudu di selezzione di l'opere architettoniche per esse purtate à a cità per via di a cumpetizione, a Municipalità Metropolitana di Izmir hà cunclusu u cuncorsu naziunale di prughjettu architettonicu urganizatu per trasfurmà a stazione di autobus in Bornova Işıkkent in u centru di trasferimentu principale. I premii sò stati attribuiti à i pruprietarii di u prughjettu chì anu classificatu in u cuncorsu naziunale di prughjettu architettonicu in dui fasi. Primu, secondu, terzu è cinque premii di menzione d'onore sò stati distribuiti in u cuncorsu, induve 74 prughjetti applicati è prughjetti 8 anu fattu a seconda tappa. A cerimonia di premiazione hè stata tenuta in linea per via di a pandemia. U colloquiu hè statu ancu tenutu in digitale.

Avemu agitu cun sensu cumunu

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir, chì hà fattu u discorsu di apertura di a cerimonia di premiazione Tunç SoyerDichjarà chì anu evaluatu e dumande di i citadini per u rinnuvamentu di l'autostazione di Izmir, hà dettu: "Appena avemu pigliatu l'uffiziu, avemu principiatu u nostru travagliu nantu à queste richieste è avemu decisu di custruisce a stazione di autobus cù un prughjettu architettonicu degnu di. Izmir. Siccomu u nostru prughjettu di a stazione d'autobus hè un prughjettu impurtante chì affetta l'intera İzmir, avemu seguitu un metudu participativu è trasparente chì si preoccupa di l'inclusione di i nostri attori è di e persone in u prucessu di decisione ".

Una faccia nova per Izmir

Ricordendu chì u prughjettu di l'autostazione hè statu evaluatu in dettagliu da u ghjuridicu, Soyer hà dettu: "U prughjettu detallatu in quantu à u trafficu di pedoni, bicicletta è veiculi, u so disignu secondu e cundizioni adattati per l'accessu di tutti, a relazione stabilita cù i spazii publichi l'ambiente, a so adattazione à u clima è e cundizioni geugrafiche di İzmir. Parechji dettagli sò stati valutati da a nostra ghjuria. In u risultatu di tuttu u travagliu chì avemu fattu, a nostra ghjuria hà determinatu 1 prughjetti, 74 di i quali sò premii è 3 di quali sò menzioni d'onore, di 5 prughjetti chì avemu ricevutu in a 8a tappa di u cuncorsu in u ghjugnu. In questa cerimonia, chì avemu tenutu in linea per via di e cundizioni pandemiche, vogliu esprime a mo gratitudine à tutti i nostri cuncurrenti chì aghjunghjenu valore à stu prughjettu, chì hè assai impurtante per İzmir è purterà una nova faccia in İzmir è aumenterà cunfortu è benessiri di i nostri concittadini. Felicitatu di core à quelli chì sò stati ritenuti degni di u premiu, è ringraziu sinceramente i nostri membri di a ghjuria è i culleghi chì anu fattu assai sforzu in tutti i prucessi dapoi u principiu di sta cumpetizione di prughjettu impurtante ".

Grazie à u presidente Soyer

U coordinatore di a cerimonia di premiazione, İzmir Institute of Technology, Dipartimentu di l'Architettura Faculty Member Prof. Dr. İpek Akpınar hà dichjaratu chì İzmir hà guadagnatu un prughjettu assai bonu dopu à sta cumpetizione. Akpınar hà dettu: "Per i prucessi di ottene prughjetti per a cità, per a cità, cù metudi participativi, u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir. Tunç SoyerTi ringraziemu è i vostri culleghi. Testemu ancu chì i prughjetti ottenuti dopu à a cumpetizione ùn sò micca implementati in altre pruvince. Avete urganizatu una cumpetizione chì dà speranza à a cità, à i citadini di a cità. Avemu vistu a diferenza Izmir in l'implementazione di i prughjetti di cumpetizione. Aspittemu novi cuncorsi. Tramindui a ghjente di Izmir è noi culleghi sò assai prufittuali ", disse. prof. Parlendu dopu à e valutazioni di İpek Akpınar, u presidente Soyer hà dettu: "Ùn pudemu mancu pensà à ùn implementà micca i prughjetti ottenuti attraversu u cuncorsu. Continueremu in questa strada ", disse.

"Avemu fattu 3 cuncorsi di prughjetti architettonichi questu annu"

U Sicritariu Generale di a Municipalità Metropolitana di Izmir Dr. Buğra Gökçe hà nutatu chì implementanu dui prughjetti impurtanti ch'elli avianu ottenutu prima per via di a cumpetizione. Gökçe hà dettu: "Avemu rializatu di novu i nostri prughjetti di u Centru di Trasferimentu Evka -3 è l'Integrazione di u Trasportu Halkapınar attraversu a cumpetizione. I prughjetti di implementazione sò stati preparati per i vincitori è inclusi in u nostru prugramma d'investimentu 2021. Prima avemu l'idea, dopu avemu fattu i prughjetti di l'applicazione è facemu u prugettu à a vita in u quadru di e nostre pussibulità. Quist'annu, seguitamu a stessa strada in 3 cuncorsi, à dì l'oliVelo Ecological Living Common Area, Meles Stream è Yeşildere Valley, è ancu u Main Transfer Center. U nostru presidente Tunç SoyerTi ringraziemu per u ponte di fiducia chì ci hà apertu. Questi prughjetti seranu implementati unu per unu ", disse.

L'Architettu Maestru Nurbin Paker, u capu di squadra di u prughjettu chì hè statu sceltu prima in u cuncorsu, hà dichjaratu chì, mentre preparanu u prughjettu, anu u scopu di furnisce una varietà di usu à i citadini, è ancu esse una struttura di trasportu per u centru di trasferimentu principale. . L'Architettu Maestru Hüseyin Kahvecioğlu, invece, hà dettu chì Izmir hè una cità cù tradizioni è atti cù una mente cumuna, è hà spressu a so felicità chì stu prughjettu hè statu sceltu è chì era implicatu in stu prughjettu.

Eccu l'architetti di i prughjetti premiati

U prughjettu preparatu da a squadra custituita da l'Architettu Maestru Nurbin Paker, l'Architettu Maestru Hüseyin Kahvecioğlu, l'Architettu Paesaggista Damla Turan, l'Architettu Hatice Ersoy, l'Architettu Maestru Elçin Kara Vatansever è l'Ingegnere Civile Bahadır Özcihan hè statu sceltu cum'è vincitore.

L'architettu Ömer Selçuk Baz, l'architettu Ece Özdür, l'architettu Atakan Koca è l'ingegnere civile Ahmet Topbaş anu ricevutu u secondu premiu.

A squadra cumpresu l'architettu Rıfat Yılmaz, l'architettu Burcu Sevinç Yılmaz, l'architettu maestru Şerif Süveydan, l'architettu maestru Sezer Bahtiyar è l'ingegnere civile Özkan Çalışkan hà vintu u terzu premiu.

Architettu Maestru Nil Bıçak, Architettu Kemal Bal, Architettu Erol Kalmaz è Ingegnere Civile Doruk Kemal Kaplan 1ª Menzione, Architetto Hakan Evkaya, Architetto Kutlu İnanç Bal 2ª Menzione, Architetto Ezgi Başar, Architetto-Paesaggista Neslinaz Aksu, Architetto Zehra Aksu, Architetto Ata Gün Aksu, l'Architettu Zeliha Burcu Demirci è l'Architettu Eren Gözde Anıl 3rd Mention, l'Architettu Melike Kavalalı, l'Architettu Berrin Erikçi è Nimet Değertaş 4th Mention, Master Architect Fırat Doğan, Master Architect Burcu Kırcan Doğan è l'Ingegnere Civile Önder Volkan Yaltıraklı 5th. a menzione d'onore.

Tutti i prughjetti chì participanu à u cuncorsu sò publicati in anatransfermerkeziyarisma.izmir.bel.tr.

Quale eranu i membri di a ghjuria ?

In a ghjuria di u cuncorsu di u prughjettu architettonicu di u Centru di Trasferimentu Principale; prof. Dr. Hanu fattu Haluk Gerçek, Tülin Hadi, Dürrin Süer, Mehmet Murat Uluğ è Boğaçhan Dündaralp. In u Cumitatu di Giuria Consultiva, a Municipalità Metropolitana di Izmir (İZBB) Sicritariu Generale Dr. Buğra Gökçe, Vice-Segretariu Generale İZBB Eser Atak, Capu di Dipartimentu di Trasportu İZBB Mert Yaygel, Koray Velibeyoğlu, Halil İbrahim Alpaslan sò stati trovati.

Apertu per l'affari in u 1998

Izmir Bus Terminal, di proprietà di a Municipalità Metropolitana di Izmir, hè stata custruita cù u mudellu di custruzzione-operazione-trasferimentu è hè stata messa in opera in 1998. U protocolu di u funziunamentu cù a stazione d'autobus scadrà in 2023. Hè previstu chì u prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità Ankara - İzmir è e linee di metro seranu finite in u stessu annu, i travaglii di u quali sò realizati da u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture. In questu prucessu, hè destinatu à compie i prughjetti di l'applicazione è i prucessi di licitazione di custruzzione di u centru di trasferimentu principale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*