162 mila tunnellate di carica sò stati trasportati da Marmaray in i primi ottu mesi

162 mila tunnellate di carica sò stati trasportati da Marmaray in i primi ottu mesi
162 mila tunnellate di carica sò stati trasportati da Marmaray in i primi ottu mesi

U direttore generale di TCDD Transportation, Kamuran Yazıcı, chì hà assistitu à a 5a Summit di l'Economia è a Logistica tenuta in Istanbul, hà dettu: "U numeru tutale di treni di merci naziunali è internaziunali chì passanu per Marmaray in i primi 8 mesi di questu annu hè 205, è a quantità di merci. purtatu da sti treni hè 162 mila. tunnellate ". disse.

"8 mila tunnellate di carica trasportate in Marmaray in 162 mesi"

Kamuran Yazıcı hà dichjaratu chì u prughjettu "One Belt One Road", chì hè statu iniziatu cù l'iniziativi di a Cina, hè custituitu da un corridore di 14 mila chilometri da a Cina à l'Europa è chì a Turchia hè in u centru di stu corridore, aghjustendu chì u Baku- A ferrovia Tbilisi-Kars (BTK) hè situata in questu corridore, hà enfatizatu chì a cunnessione ferroviaria ininterrotta trà i dui cuntinenti hè stata assicurata cù a linea è u Prughjettu Marmaray.

"8 mila tunnellate di carica trasportate in BTK in i primi 320 mesi"

Dichjarà chì 650 mila tunnellate di carichi sò stati trasportati nantu à a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars, è 8 mila tunnellate di carichi sò stati trasportati in i primi 320 mesi, Yazıcı hà datu l'infurmazioni seguenti:

"Hè previstu di trasportà 20 mila tunnellate di carica cù 500 mila containeri finu à a fine di l'annu. Hè destinatu à trasportà 3,2 milioni di tunnellate di carichi annu à mediu termine è 6,5 milioni di tunnellate à longu andà nantu à a linea ferroviaria BTK. Passà i treni di merci attraversu Marmaray, chì furnisce u trasportu ferroviariu ininterrottu trà dui cuntinenti, hè una tappa in u trasportu ferroviariu turcu è internaziunale.

Yazıcı hà parlatu di i vantaghji di u costu è di a rapidità furniti da Marmaray à u trasportu di merci è hà dettu chì grazia à u prugettu, i tariffi di trasportu competitivi sò stati creati per u fabricatore turcu.

"U trasportu di merci trà a Cina è a Turchia cuntinueghja sempre più"

Ricordendu chì u primu trasportu ininterrottu di merci trà a Cina è l'Europa hè accadutu in nuvembre 2019, Yazıcı hà dichjaratu chì 8 treni di containeru bloccu sò stati realizati cù successu trà Cina-Turchia-Europa nantu à a linea ferroviaria BTK da u ghjornu chì hà cuminciatu à operare.

Yazıcı hà dettu: "In i primi 8 mesi di questu annu, u numeru tutale di treni di merci naziunali è internaziunali (in uscita è in arrivo) chì passanu per Marmaray era 205, è a quantità di merci trasportata da questi treni era di 162 mila tunnellate. disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*