L'atelier di trenu d'alta velocità Sivas si terrà in dicembre

L'atelier di trenu d'alta velocità Sivas si terrà in dicembre
L'atelier di trenu d'alta velocità Sivas si terrà in dicembre

A 4a Reunione di u Cunsigliu di Coordinazione Pruvinciale è a Reunione di i Capi di Filiale di l'Amministrazione Pruvinciale si sò tenute in SİVAS. Ufficiale di l'istituzioni è l'urganisazioni pubbliche è u presidente di a Sivas Chamber of Commerce and Industry (STSO) Mustafa Eken hà assistitu à a riunione presiduta da u guvernatore Salih Ayhan.

Dà infurmazioni nantu à u travagliu di a camera è i prublemi chì necessitanu a coordinazione, u sindaco Eken hà ringraziatu tutte l'istituzioni per u travagliu realizatu in a cità.

Dichjarà chì ci era un aumentu di 2020 per centu in l'esportazioni in Sivas in settembre 41, u nostru presidente Eken hà dettu: "Ci hè statu un aumentu di 41 per centu in l'esportazioni in Sivas secondu i dati di settembre di l'annu passatu è settembre di questu annu. E nostre esportazioni, chì eranu circa 6 milioni di dollari l'annu passatu, anu aumentatu à circa 10 milioni di dollari in settembre di questu annu. L'aumentu di l'espurtazioni cù l'aumentu di l'impieghi di e terre chì avemu attribuitu in l'OIZ sottu a presidenza di voi (u guvernatore Salih Ayhan) è l'aumentu di l'impieghi di e fabbriche di novu custruitu hè un grande indicatore. 1. Ùn avemu micca spaziu in a nostra Industria Organizzata. Avemu attribuitu u 2u situ in a Zona Industriale Organizzata Demirağ, è avemu ancu negoziatu cù e cumpagnie 3e è 4e. I novi investimenti venenu cù a seconda è a terza fabbrica. "Quandu Diu perpetuà a nostra unità è sulidarità, tutti purteremu Sivas à u locu chì si merita", disse.

U sindaco Eken hà enfatizatu chì i cummercianti passanu per un prucessu difficiule è hà dettu; "I nostri cummercianti è cummercianti anu passatu per un periodu difficiule. Ma lentamente diminuisce. Chì Diu benedica u nostru statu. Vogliu ringrazià Cumhuriyet University. I cummercianti di l'università ùn anu micca pagatu l'affittu da i chjusi, ma dumandavanu 50 per centu di affittu da quelli aperti. Avemu dettu à u nostru rettore è dumandatu chì questu sia applicatu ancu à l'inquilini di a fundazione. Grazie à tutti l'inquilani di fundazioni, ùn cullighjanu micca affittu da i chjusi è caricanu 50 per centu da l'altri. I ringraziu. Vulemu dinò chì e nostre altre istituzioni pubbliche, in particulare u nostru Direttore Regiunale di Fundazioni, mostranu a listessa sensibilità quì è in altrò, è di sustene i nostri cummercianti è cummercianti durante u periodu più difficiule nantu à una basa grossa generale ".

Dichjarà chì stanu aspittendu l'assignazione di u spaziu per l'Area Fiera prevista per esse custruitu da a nostra Càmera, u nostru presidente Eken hà dettu: "In questu sensu, u nostru Manager di l'Ambiente è di l'Urbanizazione hè quì, u nostru Vice Mayor hè quì. Avemu prumessu una fiera, custruiremu una fiera. Avemu datu u locu attuale à a nostra Università, spergu chì averemu una bella università. "Per a prumuzione di Sivas in questa nova zona di fiera, aspittemu chì u Ministeru di l'Urbanizazione attribuisce l'area chì custruiremu in nome di a camera per fà fieri in 2021", disse.

Eken hà dichjaratu chì l'Attellu di u Trenu d'Alta Velocità si terrà in dicembre, è chì serà un attellu cù una larga participazione, à u quale tutti i stakeholders participaranu, è chì hè previstu di eliminà e carenze di l'istituzioni pertinenti. in quantu à u Trenu High Speed.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*