Nisuna Preoccupazione per l'Edifici Scolari A causa di u Terremotu in Izmir

Ministru di l'Educazione Naziunale Selcuk Izmir, Ùn ci hè micca una situazione per preoccupassi di e nostre scole
Ministru di l'Educazione Naziunale Selcuk Izmir, Ùn ci hè micca una situazione per preoccupassi di e nostre scole

U Ministru di l'Educazione Naziunale Ziya Selçuk hà dichjaratu chì ùn ci hè nisuna causa di preoccupazione per l'edificazioni di a scola per via di u terrimotu in İzmir.

Ziya Selcuk, Bayraklı In una dichjarazione fatta in u giardinu di u 100th Year Primary School di a Republica Populari di Azerbaijan in u distrittu di Azerbaijan, hà vulutu a misericordia di Diu à quelli chì sò morti in u terrimotu in Izmir è a guariscenza di i feriti.

Selçuk hà dettu chì i sforzi cuntinueghjanu à ghjunghje à quelli chì sò sottu à i terrimoti vivi dopu à u terrimotu.
"Avemu circa 3 mila studienti in i nostri 600 mila 850 scole in İzmir. Ùn avemu micca danni à e scole in İzmir induve 850 mila di i nostri studienti studianu. Ci hè un liggeru danni in 139 di elli, ma misure seranu pigliate in quantu à questu. In pocu tempu, cum'è 15 minuti, era pussibule di determinà quale scola hè a situazione, chì tipu di danni, è cullà in una piscina. Puderaghju chjaramente chì ùn ci hè nisuna causa di preoccupazione per e nostre scole ".

Studi di rilevazione

U Ministru Selçuk hà dichjaratu chì i studii di rilevazione cuntinueghjanu in i scoli in tutta a pruvincia è hà cuntinuatu e so parolle cusì:
"Una analisi dettagliata di tutti i danni à piccula scala, alcune crepature o certi segni nantu à i muri in i nostri 139 scole hè stata realizata, è tutte e preparazione per i travaglii di riparazione necessarii sò stati cumpletati. Ùn avemu micca avutu prublemi cù e nostre scole in İzmir, grazie à Diu. I nostri squadre di risposta à a crisa di a scola provinciale è distrittu è i gruppi di sustegnu psicosociale piglianu un rolu attivu in stu prucessu, è a nostra squadra di ricerca è salvata di 53 persone sustene ancu attività di ricerca è salvata in u campu. Stu prucessu continuerà. "

Supportu psicologicu

Nutendu chì l'educazione in i scoli hè stata sospesa per una settimana, Selçuk hà dettu: "Di sicuru, hè pussibule di rivisione stu periodu secondu a situazione. In questu ambiente, i nostri figlioli, i prufessori è i genitori anu bisognu di sustegnu psicosociale. I nostri sperti sò pronti è travagliendu per migliurà alcuni prublemi mentali chì ponu accade in i zitelli dopu sta cuncussione ". disse.

Nutendu chì i studii nantu à a terapia di ghjocu è l'attività educative cuntinueghjanu à eliminà u timore è l'ansietà sperimentati da i zitelli, Selçuk hà dettu:

"I nostri 250 maestri di guida è cunsiglieri psicologichi sò constantemente attivi in ​​termini di sustegnu psicosociale. Oghje, avemu accumpagnatu u travagliu di i nostri amichi esperti quì. Avemu pruvatu à determinà in u locu s'ellu anu bisognu o micca. Avemu vistu chì in quantu à u terrimotu in İzmir, hè assai impurtante per evacuà l'edificazioni. Duvemu un debitu di gratitùdine à tutti i nostri amministratori è i prufessori di a scola perchè avemu statu capace di evacuà da e nostre scole assai rapidamente cù a so sperienza è a so cunniscenza, è avemu trattatu stu prucessu senza sangue di u nasu di nimu. A furmazione di disastru di i nostri maestri hè estremamente impurtante. Avemu cura di prufittà di a più alta sperienza in u mondu in questu sensu. In particulare, ponemu un grande enfasi in u prugramma di educazione di disastru basatu in a scola. Una squadra di a nostra squadra hà ricevutu furmazione annantu à u sughjettu in u Giappone l'annu passatu, è a furmazione cuntinueghja à u puntu di furnisce stu pacchettu di furmazione à tutti i nostri prufessori attraversu i furmatori ".

"U prucessu di furmazione di i prufessori cuntinua"

Selçuk hà nutatu chì 110 mila maestri sò stati furmati in questa direzzione in a prima tappa, dopu 140 mila più maestri sò stati furmati, è stu prucessu hè sempre cuntinuu.

Enfatizendu chì u so travagliu cum'è educatori hè ghjustu principiatu, Selçuk hà dettu: "Ci hè assai chì avemu da fà cù i nostri squadre di supportu psicosociale è l'educazione di i nostri studienti. Semu assai sperimentati in questu sensu, hè a nostra obligazione di trasmette l'esperienze chì avemu fattu in inundazioni è terremoti in disastri precedenti in Turchia, è di furnisce u sustegnu psicosociale chì tutti i nostri figlioli, genitori è maestri anu bisognu ". hà fattu a so valutazione.

Selçuk hà dichjaratu ch'ellu hà stabilitu un desk di crisa in Ankara è İzmir nantu à questu prublema è hà dettu: "Semu quì è travagliemu per piglià tutte e precauzioni necessarie. Lasciate chì i nostri citadini cunfidanu in noi, continueremu à travaglià cù u nostru stimatu guvernatore è amministratori pruvinciali è distrittuali in Izmir nantu à cumu fà i travaglii ligati à e nostre scole più meticulosamente. Questi studii continueranu dopu ". utilizatu l'espressioni.

Dumandatu da un ghjurnalistu se qualcosa hè cambiatu annantu à e date di iniziu di i 19 è 5 gradi durante u prucessu di novu tipu di coronavirus (Kovid-9), Selçuk hà dettu: "Ùn ci hè nunda in Turchia per u mumentu. Di sicuru, ci hè un cambiamentu in İzmir. Intantu, monitoremu u campu, travagliamu cù u Ministeru di a Salute, u Cumitatu Scientificu, monitoremu u mondu, è qualsiasi misure da piglià quì, qualunque sia a necessità, quella misura hè presa. In questu modu, micca in questu modu. Qualunque sia a necessità, a so precauzione hè presa ". disse.

U Ministru Ziya Selçuk hà fattu investigazioni in alcune scole in İzmir.

Selçuk, chì hà participatu à i studii d'analisi detallati chì cuminciaru dopu à a valutazione generale di danni in i scoli in tutta a pruvincia, hà ricevutu infurmazioni da e squadre di u Dipartimentu di Custruzzione è Real Estate affiliate à u Ministeru.

U Ministru Selçuk hà annunziatu chì l'analisi dettagliate di i danni à piccula scala, qualchi cracke o segni nantu à i mura sò stati fatti in 139 scole, è tutte e preparazione per i travaglii di riparazione necessarii sò stati cumpletati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*