A cuscenza di a vita senza fumu deve esse sviluppata inseme cù a prohibizione di a pandemia

A cuscenza di a vita senza fumu deve esse sviluppata cù interdizioni pandemiche
A cuscenza di a vita senza fumu deve esse sviluppata cù interdizioni pandemiche

L'Associazione Respiratoria TÜSAD hà enfatizatu chì u cuntrollu di u tabacco hà guadagnatu ancu più impurtanza per via di a pandemia.

Mentre chì u Gruppu di Travagliu di Controlu di u Tabaccu TÜSAD hà dichjaratu chì e restrizioni di fumà introdutte durante u prucessu di pandemia eranu una decisione approprita, "Ci pò esse difficultà in l'implementazione di e interdizioni. Hà sparte l'opinione di "Sviluppà a cuscenza di a "vita senza fumu" durante u periodu pandemicu, chì hè ancu più impurtante chè e restrizioni.

L'Associazione Turca di Ricerca Respiratoria (TÜSAD) hà dettu chì ci ponu esse alcune difficultà in l'implementazione di a decisione presa da u Ministeru di l'Interior, dopu à l'aumentu di i casi di Covid-19 in Turchia. Enfatizendu chì a cunnessione trà u fumu è u Covid-19 hè stata pruvata scientificamente, i medichi anu dichjaratu chì a cuscenza di a "vita senza fumu" hè più impurtante chè mai.

In a valutazione fatta da u Gruppu di Travagliu di TÜSAD per u Controlu di u Tabacco, sò stati fatti suggerimenti per fà l'ordini circulari applicabili, per aumentà a cooperazione è u successu, è per riduce e pussibuli reazzioni. TÜSAD, accettendu questu cum'è a so obligazione cum'è una associazione esperta naziunale, hà listatu i so suggerimenti cum'è seguente:

U FUMÀ hè ancu più dannosu in stu periodu

"A causa di l'effetti negativi di u fumu di sigaretta nantu à i fumatori attivi è passivi durante u periodu pandemicu, hè scientificamente pruvucatu chì a frequenza è a gravità di a malatia Covid-19 hè alta. In questu periodu, l'enfasi nantu à "l'ambiente senza fumu", chì hè in cima à i cunsiglii di vita sana, è l'usu di smette di fumà cum'è un grande è impurtante fattore di motivazione per riduce u risicu di Covid-19. rinfurzà l'applicazione è cresce u so successu. In particulare i zitelli, e donne incinte, i disabili è i persone cù malatie croniche sò un gruppu in bisognu di a prutezzione di a sucità in l'esposizione passiva di fumu. Tutta a sucetà hà una rispunsabilità in questu sensu ".

A MASCARA CONTAMINATA DA SMOKE ùn deve esse usata

"E persone chì portanu a maschera mentre fumanu o dopu avè beie ponu avè difficultà à respira per via di l'effettu di barriera meccanica di a maschera. E maschere esposti à u fumu ponu ancu causà prublemi supplementari, cum'è l'usu di maschere brutte.

A VITA SENZA FUME DEVE ESSERE UNA SCELTA CONSCIENTE

"U più impurtante, i nostri citadini cunnoscenu u cuntrastu causatu da l'usu di sigarette, chì dannu a salute di elli stessi è di quelli chì li circundanu, mentre portanu una maschera sacrificannu u cunfortu per prutegge si da u virus corona o per prutegge qualcunu altru. Sfurtunatamente, a necessità di u cuntrollu di u tabacco, chì hè stata cundannata à stà in l'ombra di a pandemia di pocu tempu, hè stata di novu revelata per via di a pandemia. Malgradu tutti i sforzi, speremu chì a vita senza fumu, chì hè una di e cunsiglii principali per una vita sana, serà a scelta cuscente di i nostri citadini in a pandemia di Covid-19, chì hè faciule da trasmette, hà un cursu severu è risicu di morte".

L'APPLICAZIONE PUE AVANZE DIFFICULTI

In a valutazione fatta da u Gruppu di Travagliu TÜSAD per u Controlu di u Tabaccu, e cundizioni chì anu causatu l'introduzione di una tale prohibizione durante u prucessu di pandemia sò state ricordate cusì: "Hè estremamente impurtante per assicurà a continuità in l'usu di maschere per prevene a diffusione. di l'epidemie di coronavirus, chì pò esse facilmente trasmessa per via respiratoria. A pratica attuale hè assai precisa è deve esse supportata in quantu à eliminà u fumu, chì hè una di e scuse è ghjustificazioni di quelli chì ùn portanu micca in tuttu o ùn portanu micca bè per a continuazione senza compromessi di l'usu di maschere. Tuttavia, postu chì i pruibizioni ùn copre micca l'inseme (tutti i spazii aperti), a definizione di una zona pruibita per u fumu, soprattuttu in e grande cità, l'esistenza di spazii interlocking (Per esempiu, a situazione di e zone di strada cù fermate è u distanza da i spazii pruibiti definiti) ponu causà difficultà in a pratica.

Intantu, i medichi, chì anu dichjaratu chì ci ponu esse prublemi in l'ispezione, anu attiratu l'attenzione à u puntu seguente: "U numaru limitatu di unità di cuntrollu di tabacco chì eranu assai attivi in ​​u campu di l'ispezione per un periudu di tempu, è u fattu. chì l'impiegati assignati per u cuntrollu di u tabacco per via di a pandemia sò in pusizioni diverse limitanu a forza di travagliu chì hè cumpetente in u sughjettu. A mancanza di cunniscenze è furmazione nantu à u cuntrollu di u tabacco è a legislazione di u spaziu aereu senza fumu di l'ufficiali di l'infurzatori di a lege chì sò previsti per sustene in questu sensu pò ancu pruvucà l'ordini circulari per esse implementati rapidamente è efficacemente.

"CUMENTI SBAGLIATI CONSCIENTI" POSSIBILI FATTI

I medichi anu indicatu chì "misinterpretazioni cuscenti" puderanu esse fatte se a legislazione attuale ùn pò esse spiegata bè à u publicu, è spiegà cusì cusì: "Per esempiu; Ci pò esse un risicu chì sta circular serà interpretata cum'è una alternativa à altre restrizioni di u spaziu chjusu in a pratica, piuttostu cà una continuazione. In questu modu, u fattu chì i caffè è i lochi simili sò refugghi per u cunsumu di sigarette in a nova applicazione pò sguassà u travagliu assai preziosu è i risultati ligati à u spaziu di l'aria senza fumu. Pò esse micca preferitu perchè queste imprese, chì l'attività cummerciale sò digià disturbate per via di a pandemia, saranu ispezionate durante stu periodu è penalizzate quandu hè necessariu. Un altru prublema hè chì ùn ci hè micca abbastanza squadra è tempu per esse attribuiti à queste ispezioni ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*