A linea ferroviaria Samsun Sivas hè diventata assai più cunfortu, sicura è sicura

A linea ferroviaria Samsun Sivas hè diventata assai più cunfortu, sicura è sicura
A linea ferroviaria Samsun Sivas hè diventata assai più cunfortu, sicura è sicura

A cerimonia di cumpiimentu di a linea ferroviaria Samsun-Sivas hè stata cun l'assistenza di u presidente Recep Tayyip Erdoğan. In a cerimonia induve u presidente Erdoğan hà fattu un discorsu, u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà fattu dichjarazioni annantu à a linea ferroviaria Samsun-Sivas.

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, in e so dichjarazioni à a Cerimonia di Cumplimentu di a Modernizazione di a Linea Ferroviaria Samsun-Sivas tenuta in a Stazione Ferroviaria TCDD Samsun u 1 di nuvembre di u 2020, hà enfatizatu chì stanu realizanu studii cumpleti per rende a ferrovia efficace è efficiente in Turchia. trasportu di merci è di passageri..

"Cambiamu a faccia di e nostre ferrovie cù e nostre linee di treni d'alta velocità cù e linee d'accessu allargate, e linee cunvinziunali ricustruite è e linee esistenti mudernizzate, è l'equipanu di tecnulugia muderne". U Ministru Karaismailoğlu hà sparte l'infurmazioni seguenti per a linea ferroviaria Samsun-Sivas rinnuvata:

"Oghje, simu inseme per l'apertura di a linea ferroviaria Sivas-Samsun di 431 chilometri, chì unisce l'Anatolia Centrale à u Mari Neru, unu di l'esempii più impurtanti di u nostru travagliu ferroviariu. Cù u più grande prughjettu di mudernizazione ferroviaria di Turchia, avemu rinnuvatu tutta l'infrastruttura è a superstruttura di a ferrovia Samsun-Sivas di 431 chilometri. In u scopu di l'opere di rinnuvamentu di a linea Samsun-Sivas, avemu rinfurzatu 42 di 17 ponti storichi, restauratu tutti i ponti, ricustruitu 37 ponti, migliuratu 12 tunnel esistenti, custruitu 19 tappe di passageri, 30 edifici tecnici, 12 canali, 121 passaggi a livello. Avemu assicuratu a so sicurità. Avemu cumpletu un passaghju di l'autostrada, 6 passaggi sopra è un passaghju pedonale. Avemu realizatu u cuntrollu di u trafficu è u disignu è a fabricazione di signalazioni di stazioni 431 è un centru di gestione remota nantu à a linea di 29 chilometri. Cù u sistema di signalazione installatu nantu à a nostra linea, a nostra capacità hè radduppiata, è a nostra linea rinnuvata hè diventata assai più còmode, sicura è sicura ".

"U Trasportu Logisticu Accelerarà in u Corridor Nord-Sud"

Rimarchendu chì a linea ferroviaria Samsun-Sivas hè a porta di u Mari Neru à l'Anatolia cù u trasportu di merci è di passageri, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "Cusì, u trasportu logisticu in u corridore nord-sud guadagnerà impulso. A nostra linea ferroviaria rinnuvata hè diminuita da 8 ore 50 minuti à 5 ore 45 minuti. Quasi 3 milioni di persone in e nostre pruvince Sivas, Tokat, Amasya è Samsun puderanu viaghjà più comodamente, economicamente è più veloce ". disse.

"Cumpletemu i nostri investimenti in trasportu è infrastruttura unu per unu"

U Ministru Karaismailoğlu hà dichjaratu chì a Turchia hè diventata più forte in termini di logistica cù investimenti è hà dettu:

"U nostru paese diventendu una superpotenza logistica in a so regione accelerà a nostra realizazione di i nostri scopi di diventà una di e economie più grande è più forti di u mondu. "Cù a cuscenza chì a nostra indipendenza naziunale dipende da una forte ecunumia, compiemu i nostri investimenti di trasportu è infrastruttura, unu per unu, chì cuntribuiscenu à a vitalità ecunomica in ogni parte di u nostru paese".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*