U Parcu Incilipınar hà ricivutu una volta u Premiu di a Bandiera Verde

U Parcu Incilipinar hà ricivutu di novu u premiu di a bandiera verde
U Parcu Incilipinar hà ricivutu di novu u premiu di a bandiera verde

U Parcu Incilipınar, chì hè statu purtatu à a cità da a Municipalità Metropolitana di Denizli, hè statu ancu premiatu a Bandiera Verde quist'annu. Ancora una volta cunfirmatu à esse trà i migliori parchi di u mondu, Incilipınar Park mantene u so tìtulu cum'è a prima è l'unica zona verde di Turchia à riceve u premiu Bandiera Verde.

Incilipinar hè ancu in cima quist'annu

Incilipınar Park, chì a Municipalità Metropolitana di Denizli hà purtatu à a cità, hà riisciutu di novu à riceve u premiu Green Flag, chì hè statu iniziatu in Inghilterra in u 1996 è poi sparghje in u mondu sanu, per stabilisce un standard naziunale in parchi è spazii verdi. In u scopu di u prugramma Green Flag, Incilipınar Park, chì hè statu evaluatu da l'urganizazione non governamentale indipendente Keep Britain Tidy in u periodu 2020-2021, hè stata una volta di più l'orgogliu di Denizli. Incilipinar Park, chì hè statu una volta dimustratu per esse trà i migliori parchi di u mondu, hà sappiutu mantene u so tìtulu cum'è a prima è l'unica zona verde di Turchia per riceve u premiu Bandiera Verde. Incilipinar Park hè ricunnisciutu cum'è unu di i migliori in u mondu da u prugramma Green Flag Award, mentri in u mondu, cumpresi America, Messico, Australia, Nova Zelanda, Emirati Arabi Uniti, Spagna, Finlandia, Svezia, Francia, Inghilterra, Germania, Portugallu, Irlanda Era trà i 2 mila 333 parchi chì anu ricevutu stu premiu.

"Ci scuntremu in i ghjorni sani"

U sindaco di a municipalità metropolitana di Denizli, Osman Zolan, hà dettu chì Incilipınar hè ancu l'orgogliu di Denizli è di a Turchia quist'annu. Nutendu chì İncilipınar hè u primu è l'unicu parcu à riceve a Bandiera Verde in Turchia, u sindaco Zolan hà dettu chì cuntinueghjanu à dà l'esempiu cù i so parchi è i travaglii di u campu verde. Enfatizendu chì continuanu à aghjunghje bellezza à e bellezze di Denizli, u sindaco Zolan hà dettu: "Da Denizli, induve una volta l'uccelli ùn puderanu micca volà per via di a contaminazione di l'aria, avemu diventatu una cità chì cumpete cù e cità mundiali in ogni campu. Avemu purtatu sti belli à a nostra cità inseme. Semu felici, simu fieri. Dopu à a pandemia, spergu chì ci abbracciaremu di novu in i nostri belli parchi, piazze è spazii verdi, ci scuntremu in ghjorni sani. Grazie à tutti quelli chì anu cuntribuitu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*