Premiu Naziunale di a Settimana Europea di a Mobilità 2020 à Şanlıurfa Metropolitan

Premiu naziunale di l'annu di a settimana di a mobilità europea metropolitana di sanliurfa
Premiu naziunale di l'annu di a settimana di a mobilità europea metropolitana di sanliurfa

A Municipalità Metropolitana, chì hà participatu più attivamente à a Settimana Europea di a Mobilità, chì incoraghja e cità è e municipalità à piglià misure di trasportu sustenibili, hà classificatu 2020u trà e municipalità metropolitane chì anu vintu i premii di a Settimana Naziunale di a Mobilità 3.

A PARTICIPAZIONE PIÙ GRANDE IN A CONCURSA ERA DA TURCHIA CU 551 MUNICIPALI

Turchia, cù 16 municipalità, hè u paese cù a più alta participazione à a Settimana Europea di a Mobilità, chì hè urganizata ogni annu trà u 22-551 di settembre cum'è una iniziativa di a Cummissione di l'Unione Europea per aumentà a mobilità in e cità, per creà cità accessibili creendu sicuri. percorsi pedonali è in bicicletta, è per incuragisce e municipalità à piglià misure permanente.

L'Unione di i Municipi di Turchia hà premiatu i cumuni più attivi in ​​2019, cum'è in 2020, per sustene l'opere d'auto-sacrificazione di e municipalità è per incuragisce altre municipalità.

Presidente di a Presidenza Cunsigliu di Pulitiche di u Guvernu Locale V. Prof. Dr. Sottu a presidenza di Şükrü Karatepe, u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione Direttore Generale di l'Amministrazioni Locali Turan Konak, Capu di u Dipartimentu di Politiche Settoriali à u Ministeru di l'Affari Esteri, Presidenza di l'Unione Europea Burcu Altınordu, Capu di Investimenti Infrastrutture Direzzione Generale di u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture Fatih Duman, Delegazione di l'Unione Europea in Turchia, Manager di Settore di Investimenti di Trasporti è Infrastrutture U ghjuridiu, chì hè statu furmatu cù a participazione di Akif Türkel è u Sicritariu Generale di l'Unione di i Municipi di Turchia, Birol Ekici, hà riunitu u 25 di nuvembre è hà valutatu l'opere di u cumuni in u scopu di a settimana.

In u risultatu di e valutazioni, 22 metropolitani, 51 cumune cù una populazione di più di 3 mila è 100 cumuni chì anu cumpletu i criteri di "Attività di a Settimana Europea di a Mobilità", "Misure Permanenti" è "3 di Settembre di u ghjornu senza vittura" è appiicati attraversu U situ web mobility.tbb.gov.tr ​​Un totale di 100 municipalità, cumprese 3 cumune cù una populazione di menu di 9 mila, sò stati premiati.

In a categuria "Attività di a settimana", affissi, post di e social media, infurmazione, cuncerti di musica, proiezioni di filmi, furmazione di trafficu, passeggiate cù una larga participazione, etc. l'attività sò state valutate. In a categuria "Misure permanenti", sò stati cunsiderati studii cum'è u sviluppu di camini di bicicletta, a custruzzione di parcheghji di bicicletta, u sviluppu di spazii verdi, rampe per disabili, è l'espansione di e rete di trasportu publicu.

In l'avvenimentu "22 September Car Free Day", attività cum'è rende i veiculi di trasportu publicu è u sistema di bike sharing gratuiti tuttu u ghjornu, è l'apertura di strade è boulevards per un usu parziale solu per i pedoni sò stati valutati.

I cumuni chì sò stati ritenuti degni di i Premii Naziunali di a Settimana Europea di a Mobilità 2020 sò stati annunziati cum'è seguente:

Municipalità Metropolitana

  • A municipalità metropolitana di Bursa
  • Municipalità Metropolitana di Mersin
  • Municipalità Metropolitana di Şanlıurfa

Cumuni cù a pupulazione più di 100.000 XNUMX

  • Municipalità di Uşak
  • Municipalità di Yenimahalle (Ankara)
  • Municipalità di Yenişehir (Diyarbakır)
  • Cumuni cù a pupulazione sottu 100.000 XNUMX
  • Azdavay Municipality (Kastamonu)
  • Comune d'Ispir (Erzurum)
  • Safranbolu Municipality (Karabuk)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*