U Ministru Karaismailoğlu hà intesu i prublemi di TİM

U ministru Karaismailoglu hà ascoltatu i prublemi di a squadra
U ministru Karaismailoglu hà ascoltatu i prublemi di a squadra

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà fattu u discorsu d'apertura di a Reunione Estesa di i Presidenti di l'Assemblea di l'Esportatori Turchi è ascoltò i prublemi di TİM. Dichjarà chì sò sempre cù l'esportatori cù l'investimenti fatti cum'è u Ministeru, Karaismailoğlu hà dettu: "Attualmente simu cuscenti di i prublemi sperimentati in u transitu internaziunale per via di l'epidemie, di e lunghe attese à e porte di cunfini, di e disrupzioni in a dogana riguardanti. documenti d'autorizazione. Vogliu esse sicuru chì avemu focalizatu tutta a nostra attenzione nantu à a suluzione di questi prublemi ", disse.

 "TİM hà fattu una grande cuntribuzione à a crescita di l'ecunumia turca in ogni periodu"

U Ministru Karaismailoğlu hà dichjaratu chì l'Assemblea di l'Esportatori Turchi hè sempre statu un capu d'opinione in u so campu, è hà dettu chì TİM cuntinueghja cù successu e so attività di cummerciu esteru. Karaismailoğlu hà dettu: "I sforzi di TİM per risolve i prublemi di i nostri esportatori è per apre a strada per elli in i mercati stranieri anu cuntribuitu assai à a crescita di l'economia turca in ogni periodu. In fatti, u mira chì tutti servemu ùn hè micca un paese in via di sviluppu, ma un paese sviluppatu ", disse.

"Ranforzeremu u muvimentu di u trasportu è l'infrastruttura è u purteremu in u futuru"

U Ministru Karaismailoğlu hà dichjaratu chì e so rispunsabilità sò di rinfurzà l'unicu "Movimentu di Trasportu è Infrastrutture" chì dura dapoi 18 anni, è di purtalla in u futuru, è hà continuatu e so dichjarazioni cum'è seguente: . Investitemu per implementà l'applicazioni di trasportu intelligenti cum'è e custruzzioni di strade, tunnel, ponti è ferrovie è per prufittà di u valore aghjuntu chì a digitalizazione ci offre ".

"Malgradu u focu di u virus Corona, più di 10 miliardi di dollari sò stati esportati in i primi 135 mesi"

"A quantità di esportazioni in u nostru paese, chì era di 2002 miliardi di dollari in 36, hà superatu 2019 miliardi di dollari in 180. Malgradu l'epidemie di u virus corona, chì si sparse in u mondu sanu è scuzzulò u cummerciu internaziunale, questu annu, più di 10 miliardi di dollari sò stati esportati in i primi 135 mesi. Indubbiamente, a nostra visione di u trasportu è di a cumunicazione chì avemu presentatu 18 anni fà hà una parte in questi successi. Un trasportu ecunomicu piglia ancu i costi di input di produzzione sottu cuntrollu. In corta, trasportu sicuru, veloce è faciule; Hè u cumpunente più impurtante di u cummerciu, a produzzione è l'esportazione ".

"Cum'è u Ministeru, simu sempre cun voi, i nostri stimati esportatori, cù i nostri investimenti"

U Ministru Karaismailoğlu, chì hà prumessu chì, cum'è u Ministeru di i Trasporti è di l'Infrastrutture, curriranu à ogni chjama, ogni invitu à travaglià da l'esportatori, "Attualmente simu cuscenti di i prublemi sperimentati in u transitu internaziunale per via di l'epidemie, longu aspittà à e porte di cunfini, è i disrupzioni in dogana in quantu à i ducumenti d'autorizazione. Vogliu esse sicuru chì avemu focalizatu tutta a nostra attenzione nantu à a suluzione di sti prublemi. Credu chì a riunione chì avemu da tene cun voi avà serà estremamente benefica per sente e vostre richieste è suggerimenti è per pruduce suluzioni inseme. Cum'è u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, continueremu sempre à sustene i nostri preziosi esportatori cù i nostri investimenti ".

U presidente di TİM İsmail Gülle, u vicepresidentu di TİM Mustafa Gültepe è tutti i rapprisentanti di u settore eranu ancu presenti à a riunione; Da Ready-to-Wear è Apparel à i prudutti minieri; Da Elettronica Elettrica; I prublemi di parechji settori, cum'è i vegetali freschi è i vegetali sò stati discututi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*