Chang'e-5 est entré avec succès sur l'orbite lunaire

canciamentu entrata successu orbita lunare
canciamentu entrata successu orbita lunare

Chang'e-5, chì hà cuminciatu à cullà campioni da a superficia lunare, intrì in l'orbita di a Luna. L'Agenzia Spaziale Naziunale di a Cina hà nutatu chì una tappa fundamentale hè stata lasciata in a cullizzioni di i campioni dumandati da a Luna è u ritornu à a Terra. 112 ore dopu à abbandunà a terra, un mutore di u veiculu hà cuminciatu à 20.58:400 quandu si avvicinava à 17 chilometri da a Luna è si firmò dopu à circa XNUMX minuti.

U satellitu di ricerca hà realizatu cù successu u prucessu di frenu è sicondu i dati d'osservazione in tempu reale, s'hè assittatu in l'orbita di a Luna cum'è previstu. Custituitu da un satellitu in orbita, un atterrissimu lunare, un veiculu di ascensione è una capsula di ritornu, Chang'e-5 hà intantu re-routed duie volte durante u so viaghju trà a Terra è a Luna.

Chang'e-5 hà da aghjustà u statu è l'inclinazione di a so orbita intornu à a Luna. Quandu u tempu hè ghjustu, i veiculi chì sbarcanu nantu à a Luna è tornanu à u satellitu da quì, lasciaranu u satellitu rotativu è a capsula d'atterrissimu nantu à a terra è scenderanu lentamente à a superficia di a Luna visibile da a Terra è raccoglie campioni da a Terra. a Luna cum'è previstu.

Fonte: China Radio International

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*