Nisun Dannu Terremotu à l'Edifici in Seferihisar, l'Epicentru di u Terramotu

Nisun Dannu Terremotu à l'Edifici in Seferihisar, l'Epicentru di u Terramotu
Nisun Dannu Terremotu à l'Edifici in Seferihisar, l'Epicentru di u Terramotu

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer Ellu esaminò l'insediamenti danucati per u risultatu di l'overflow di l'acqua di mare in Seferihisar, l'epicentre di u terrimotu di magnitudine 6,9. Dichjarà chì sò cun i citadini, u sindaco Soyer hà dettu: "Ci hè una compensazione per tutti questi. Cum'è a municipalità metropolitana di Izmir, stamu da a municipalità di Seferihisar finu à a fine. "Guarirà e ferite in u distrittu inseme", disse.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerHà fattu investigazioni in Seferihisar, l'epicentre di u terrimotu di magnitudine 6,9 chì hà colpitu Izmir. U sindaco Soyer era accumpagnatu da a so moglia Neptün Soyer, u sindaco di Seferihisar İsmail Adult è i funzionari municipali. U sindaco Soyer hà esaminatu e case, i posti di travagliu è a marina in a regione Kaleiçi di Sığacık, chì hè stata dannata da l'acqua di mare dopu à u terrimotu, è hà datu u missaghju "Semu cun voi" à i citadini.

Facendu una dichjarazione dopu à e so investigazioni, u sindaco Soyer hà dettu: "Ci sò stati terremoti maiò in Seferihisar prima. A ghjente restava in i carrughji. Avemu pruvatu à guarì e ferite di i terrimoti fora per settimane. Avemu amparatu assai da tuttu questu. Da quellu ghjornu, avemu travagliatu inseme per regulà u stock di edifiziu, e novi licenze è a nova custruzzione in Seferihisar. Fortunatamente, ancu s'è u centru di stu grande terramotu era Seferihisar, ùn ci era micca grande perdita di vita o distruzzione. Truvemu cunsulazione in questu. "Hè per quessa chì simu felici in una certa manera", disse.

"Guariremu e ferite inseme"

Ricordendu chì un tsunami hè accadutu dopu à u terrimotu, u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir Tunç Soyer, "Avemu vistu solu a malatia chjamata tsunami in i filmi. Risulta chì ci hè qualcosa chì succede à noi. Hè per quessa chì ci dispiace assai. I nostri citadini anu avutu una grande sofferenza. I nostri citadini di Sığacık, persone chì guadagnanu u so pane cù u travagliu di e so mani è u sudore di e so sopracciglia, soffrenu assai. Hè per quessa chì ci dispiace assai. Ma inseme guariremu e ferite. Semu felici chì nunda hè accadutu à a vita di i nostri citadini. Ci hè una compensazione per tutti questi. Cum'è a municipalità metropolitana di Izmir, stamu da a municipalità di Seferihisar finu à a fine. Staremu cù i nostri citadini finu à a fine. "Guariremu e ferite inseme", disse. U sindaco Soyer hà ancu scontru cù u sindaco di a municipalità metropolitana di Antalya, Mehmet Hacıarifioğlu, chì hè ghjuntu à Izmir per u sustegnu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*