Google Piglierà a Pena da l'Annunciatore?

Google riceverà a fine da u publicista?
Google riceverà a fine da u publicista?

Dopu à a fine amministrativa di 196 milioni 708 mila 54,78 lire imposte à Google da u Cunsigliu di Competizione ieri, tutti l'ochji sò nantu à ciò chì Google farà.

Ramazan Becer, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di CRM Media, hà dichjaratu chì tali penalità affettanu assai i publicitari è hà dettu: "Da u 1 di nuvembre, Google era digià ricivutu 5 per centu di i costi d'azzione legale da publicità publicate in Turchia. Pagava l'amende cù quellu 5 per centu. "Tali penalità causanu a diminuzione di u budget di publicità di l'annunciatori, riducendu cusì u fatturatu", disse.

L'inchiesta realizata contr'à Google Advertising and Marketing Ltd., Google International LLC, Google LLC, Google Ireland Limited è Alphabet Inc per a causa chì anu "abusatu di a so pusizioni dominante in u mercatu generale di ricerca" hè stata cumpletata ieri. Di conseguenza, cù a so decisione datata u 12 di nuvembre di u 2020, u Cunsigliu di a Cumpetizione hà rignatu chì Google hà violatu u Cuncorsu n ° 4054 "cumplicendu e so attività in u mercatu di i servizii di cuntenutu di risultati organici chì ùn portanu micca entrate di publicità mettendu annunzii di testu di natura publicitaria pocu chjaru à u situ. u cima di i risultati di ricerca generale." Hè stata cunclusa chì "viulò a Legge di Prutezzione di In questu cuntestu, u Cunsigliu hà decisu di impone una multa amministrativa di 196 milioni 708 mila 54,78 lire à l'impresa in quistione. Dichjarà chì Google hè una piattaforma globale, u presidente di CRM Media Ramazan Becer hà dettu: "Google ùn piglia micca decisioni nantu à una basa di paese per paese. "Ùn hè micca retrocessu perchè ogni decisione chì farà serà vincolante per tutti i paesi", disse. Nutendu chì se Google apre un uffiziu in Turchia, ùn hà micca principiatu una tale pratica perchè stabilisce un precedente per altri paesi, Becer hà dettu: "Se paga l'impositu di u redditu in Turchia o si ghjinochje, per dì cusì, pensu chì sta tensione. ùn finisce micca perchè duverà fà a stessa cosa à tutti i paesi ".

"L'annunciatore paga u 15 per centu di ritenuta à a fonte".

Nutendu chì u 15 per centu di ritenuta imposta perchè Google ùn apre micca un uffiziu in Turchia hè ancu recullatu da l'annunciatore, Becer hà dettu: "Google ùn hè micca dannatu da queste sanzioni. Di l'annunziu di 100 lire, 15 lire sò pagate cum'è ritenuta à a fonte è 5 lire sò pagate cum'è costu di azzione legale. "Cusì, i budget di l'annunciatori diminuiscenu", disse. Nutendu chì ci sò milioni di istituzioni è individui chì publicità nantu à i canali di e social media, facendu vendite domestiche è internaziunali, Becer hà dettu: "I budget di publicità sò tagliati. Quandu i budgeti sò tagliati, u fatturatu diminuisce. "In questu modu, diventa difficiule per u nostru paese per ottene a crescita", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*