Big Step per u Trasportu Autonomu da Ford Otosan è AVL

grande passu per u trasportu autonomu da ford otosan è caccia
grande passu per u trasportu autonomu da ford otosan è caccia

Ford Otosan è AVL cuntinueghjanu a so cuuperazione in u sviluppu di guida autònuma per i camioni cù un novu prughjettu. Dopu avè dimustratu cù successu a tecnulugia di "platooning - convoy autònumu" in a caduta di u 2019, i partenarii di l'affari sò avà focu annantu à a tecnulugia "Level 4 Highway Pilot". Grazie à sta tecnulugia, chì hè sviluppata per l'usu in u trasportu di l'autostrada, i camioni puderanu realizà in autonomia attività di trasportu trà i centri logistichi H2H (hub-to-hub).

A tecnulugia di Pilotu di l'Autostrada di Livellu 4 hè prevista per furnisce una soluzione di trasportu più efficiente è sicura cumparatu à u trasportu d'oghje à longu andà. L'ughjettu di u travagliu di sviluppu nantu à sta tecnulugia hè di pudè guidà in modu autonomu quant'è un veiculu guidatu da u cunduttore è ancu più sicuru. Per questu scopu, l'algoritmi sò sviluppati per assicurà una guida sicura in diverse cundizioni climatichi, di trafficu è di strada. Questi algoritmi sò pruvati in l'ambiente virtuale è in camioni veri, cù dati raccolti durante a guida reale.

In u scopu di u prugettu, AVL è Ford Otosan travaglianu principalmente in scenarii di trafficu più cumuni. Hè previstu di aumentà gradualmente a cumplessità di i scenarii mentre u prughjettu avanza. Dotatu di u megliu lidar, radar, sensori di càmera è computer di missione, i dui Camion Internaziunali di l'annu Ford Trucks F-MAX, vincitori di u premiu di l'annu, hà digià cuminciatu à cullà dati nantu à e strade di Turchia è Germania. I dati raccolti durante i viaghji veri seranu aduprati per furmà è pruvà algoritmi di rilevazione è decisione basati in intelligenza artificiale (AI).

L'algoritmi determinati per esse necessarii per cumpiendu a funzione di Pilotu di l'Autostrada di Livellu 4 seranu sviluppati cumuna da Ford Otosan è AVL utilizendu un approcciu avanzatu di ingegneria. Metodologie di verificazione innovativa è sistematica saranu applicate per assicurà chì e funzioni di guida autonoma sviluppate ghjunghjenu à a più alta maturità è sicurezza. Mentre i squadre di ingegneria di AVL in Regensburg è Istanbul cuntribuiscenu cù a so vasta cunniscenza è sperienza in u sviluppu di software, Ford Otosan rinfurzà u prugettu cù a so cumpetenza in u sviluppu di Sistemi di Conduzzione Autonuma è Sistemi d'Assistenza à i Driver per i veiculi commerciali pesanti.

U Diputatu General Manager di Ford Otosan, Burak Gökçelik, hà spressu e so aspettative in quantu à u prugettu cum'è seguente: "In questa seconda fase di a nostra cooperazione R&D, avemu u scopu di sviluppà è pruvà Camioni Autonomi di Livellu 4 per esse aduprati in autostrade per u trasportu autonomu trà i centri logistichi. Automatizzandu una parte significativa di u trasportu cummerciale pesante nantu à l'autostrade, i nostri camioni Ford Trucks offreranu un trasportu più sicuru, più veloce, più prezzu, ecologicu è affidabile. Creerà valore per i pruprietarii di flotta, i cunduttori, i clienti è a sucietà ".

Enfatizendu u putenziale di u trasportu autonomu trà i centri logistichi, u membru di u Cunsigliu Esecutivu di AVL è u vicepresidentu Rolf Dreisbach hà dettu ancu: "Hè destinatu à riduce finu à u 30% in i costi operativi è à riduce significativamente u nùmeru di accidenti chì implicanu camioni facendu l'attività di trasportu. trà i centri logistichi autonomi. Cù u putere di sviluppu di a tecnulugia AVL è l'approcciu innovatori, vulemu sustene i nostri clienti in l'implementazione di soluzioni di guida autonoma in modu chì sò in a megliu pusizione in a so industria ".

Ford Otosan è AVL anu u scopu di intruduce a tecnulugia di trasportu autònuma trà i centri logistichi, chì hè u prossimu passu impurtante in a so cooperazione di successu, in a prima mità di u 2021.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*