Halkalı A data di apertura di a linea di metro di l'aeroportu di Istanbul hè stata determinata

A linea di metro Halkali Istanbul Airport entra in serviziu à a fine di l'annu
A linea di metro Halkali Istanbul Airport entra in serviziu à a fine di l'annu

Adil Karaismailoğlu, Ministru di Trasporti è Infrastrutture Halkalı-Hè fattu inspezioni in u situ di custruzzione cintrali di a Linea di Metro di l'Aeroportu di Istanbul. Facendu una dichjarazione à a stampa, Karaismailoğlu hà dettu chì quandu u prugettu hè finitu, serà u metro più veloce in Turchia cù una vitezza di 120 chilometri à l'ora. Karaismailoğlu, "Halkalı"Cumpleremu u Metro di l'Aeroportu di Istanbul à a fine di u 2022 è l'offremu à a ghjente di Istanbul", disse.

"Sia i lati est è ovest di Istanbul ghjunghjeranu à u nostru novu aeroportu di Istanbul in linea di metro"

cù l'aeroportu di Istanbul HalkalıU Ministru Karaismailoğlu hà dichjaratu chì quandu a linea di metro chì cunnetta a linea di metro serà a più veloce di Turchia cù una velocità di 120 chilometri à l'ora, quandu hè finita, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "Quandu mettemu a nostra linea di 2018 chilometri, chì avemu principiatu in 31,5, in serviziu, una media di 600 mila passageri per ghjornu. HalkalıPuderemu trasportà da Istanbul à l'aeroportu in modu rapidu, còmode è sicuru. Un citadinu chì hè imbarcatu da Gebze Halkalıdopu à ghjunghje Halkalı- Cumplerà stu anellu cù a linea Aeroportu è Aeroportu-Kağıthane-Gayrettepe.

"7 stazioni Halkalı-U nostru Airport Metro hè ancu integrata cù Gayrettepe-Airport Metro, cù Gayrettepe Halkalı permetterà u trasportu ininterrottu trà elli. U trasportu à unu di i più grandi aeroporti in u mondu, sia da u latu est di Istanbul sia da u latu punente, à u nostru novu aeroportu di Istanbul serà furnitu da a linea di metro. Karaismailoglu, HalkalıEllu disse chì u Metro di l'Aeroportu d'Istanbul serà finitu à a fine di u 2022 è serà messu in serviziu per a ghjente di Istanbul.

"Cù a fine di u prugettu, l'accessu à altre linee di metro serà pussibule"

U Ministru Karaismailoğlu hà dettu chì cù a fine di u prugettu, l'accessu à e linee di metro chì circundanu Istanbul cum'è una reta serà furnitu. Karaismailoğlu, "Halkalı stazione à a linea Marmaray è Yenikapı-Kirazlı-Halkalı linea, da a stazione Olympicköy à a linea Olympicköy-İkitelli, da a Stazione Kayaşehir à l'Ospedale Çam è Sakura City, a custruzzione di quale hè stata fatta da u nostru ministeru, à a linea di metro Başakşehir-Kayaşehir, è da a Stazione Fenertepe à u Linea di metro Vezneciler-Sultangazi.

Sparte i dettagli di u prugettu

E spiegazioni di u Ministru Karaismailoğlu, chì hà spartutu i dettagli di u prugettu, cuntinuavanu cusì: "Circa 3 mila persone anu travagliatu nantu à a linea di metro. Scavando più di 9 chilometri cù a Tecnica di Perforazione di Tunnel, avemu ottinutu u prugressu di 33.2%. In l'operazione di u tunnel NATM; Scavando più di 3.8 chilometri, avemu ottinutu un prugressu di 24.5%. Inoltre, avemu righjuntu un tassu di 7% in a custruzzione di 1 stazioni di metro, 10 stazione di treni d'alta velocità è 24.7 stazioni di truss. Custruzzione in béton armatu è manufatti fini; Avemu cumpletu 63%. In i nostri travaglii di metro, a custruzzione di u tunnel NATM cuntinueghja nantu à e linee di cunnessione di u magazzinu ".

"Semu sempre cun è vicinu à Istanbul è i so residenti"

"Comu avemu fattu sta metropole u centru di trasferimentu di u mondu cù l'aeroportu di Istanbul, ricademu l'internu di a cità cù sistemi di metro è ferrovia. Avemu realizatu a riforma di u trasportu in Istanbul, avemu alleviatu a prova di u trafficu cù i nostri prughjetti audaci ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*