I licei prufessiunali anu cuntribuitu 10 milioni di lire à l'ecunumia in 330 mesi

i licei prufessiunali cuntribuiscenu milioni di lire per mese à l'ecunumia
i licei prufessiunali cuntribuiscenu milioni di lire per mese à l'ecunumia

Malgradu u novu tipu d'epidemie di coronavirus, i licei prufessiunali anu aumentatu a so capacità di produzzione di 25% paragunatu à u listessu periodu di l'annu precedente, cuntribuendu 10 milioni di lire à l'ecunumia in 330 mesi.

Dapoi u principiu di l'epidemie di coronavirus, a capacità di produzzione di i licei prufessiunali è tecnici anatoliani hè stata attivata.

I licei prufessiunali, chì anu iniziatu a produzzione in massa di parechji prudutti, da i prudutti di pulizia è di disinfezione à e maschere, da grembiuli è salopette dispunibuli à scudi facciali, cuntinueghjanu à aumentà a so capacità in u scopu di u fondu rotativu, chì face una cuntribuzione significativa à u sviluppu di i studienti. 'cumpetenze di applicazione.

In questu cuntestu, i rivenuti da a produzzione in 2019 anu aumentatu da 2018% cumparatu cù 40 è righjunghji 400 milioni di lire.

Ancu s'è e scole sò state chjuse per un bellu pezzu per via di u novu tipu di epidemia di coronavirus (Kovid-19), a tendenza ascendente cuntinueghja questu annu. In i primi deci mesi di questu annu, l'ingudu da a pruduzzione in i licei prufessiunali hà aumentatu da 2019% paragunatu à u listessu periodu di 25 è hà righjuntu 330 milioni di lire.

Facendu una dichjarazione nantu à u sughjettu, u Vice Ministru di l'Educazione Naziunale Mahmut Özer hà dettu chì anu pruvatu à aumentà a capacità di produzzione in i licei prufessiunali è rinfurzà u ciculu "educazione-produzione-impieghi" in u scopu di i fondi rotanti in l'educazione prufessionale. l'ultimi dui anni.

Nutendu chì, in u risultatu di l'arrangiamenti è di a pianificazione fatta, l'ingudu da a produzzione hà aumentatu da 2018% cumparatu à 40, Özer hà dettu: . In particulare, avemu focu annantu à a produzzione di prudutti dumandati in questu prucessu, cum'è maschere, disinfettanti, scudi facciali, macchine di maschere è respiratori. Dunque, malgradu u focu di Kovid-19, pudemu aumentà i rivenuti da a produzzione di 19% in i primi deci mesi di u 2020 cumparatu cù u listessu periodu di u 2019. In i deci mesi di questu annu, e prime trè pruvince cù u più altu redditu da a produzzione sò Istanbul, Ankara è Izmir, rispettivamente. In questu periodu, da a produzzione di scole è istituzioni di educazione prufessiunale è tecnica, Istanbul hà guadagnatu 25 milioni 33 mila lire, Ankara 884 milioni 25 mila lire è İzmir 955 milioni 15 mila lire.

Istanbul Küçükçekmece Nahit Menteşe Liceu Anatolicu Vocazionale è Tecnicu

Özer classificatu primu in Istanbul Küçükçekmece Nahit Menteşe Vocational and Technical Anatolian High School cù una pruduzzione di 7 milioni 656 mila lire in l'ordine di produzzione fattu nantu à a basa di e scole, è Kütahya Prof. Dr. Hà sparte l'infurmazioni chì Necmettin Erbakan Liceu Anatolianu Vocational è Tecnicu era u sicondu cù una pruduzzione di 6 milioni 328 mila lire è Kayseri Melikgazi Liceu Anatolianu Vocational è Tecnicu hè u terzu cù una pruduzzione di 5 milioni 982 mila lire.

U Vice-Ministru Mahmut Özer hà ringraziatu a Direzzione Generale di l'Educazione Professionale è Tecnica, tutti i direttori pruvinciali, l'amministratori di e scole, i prufessori è i studienti per avè realizatu cù successu stu prucessu in 2020.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*