İBB hà rinfurzatu u so staffu cù dui appuntamenti di direttore generale

ibb hà rinfurzatu u so persunale cù dui appuntamenti
ibb hà rinfurzatu u so persunale cù dui appuntamenti

İBB hà rinfurzatu u so persunale cù a nomina di dui direttori generali. Mehmet Aslan Değirmenci hè statu numinatu Direttore Generale di İSTAÇ è Yüksel Yalçın hè statu numinatu à İSTANBUL ENERJİ AŞ. I dui direttori generali piglianu in carica u venneri 13 di nuvembre 2020.

Dui novi appuntamenti sò stati fatti in a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM). Mehmet Aslan Değirmenci hè statu numinatu Direttore Generale di İSTAÇ, chì hè statu vacante da Mustafa Yaşam, mortu per via di coronavirus. Travagliendu cum'è Direttore Generale di İSTANBUL ENERJİ AŞ, Değirmenci hà realizatu studii cumune cù İSTAÇ in parechji prughjetti, in particulare in a Seymen Landfill Gas Power Generation Facility.

Yüksel Yalçın hè statu numinatu u Direttore Generale di ISTANBUL ENERJİ AŞ, chì era vacante da Değirmenci. I dui direttori generali cumminciaranu e so funzioni u venneri 13 nuvembre 2020.

YUKSEL YALCIN

Natu in u 1970, Yüksel Yalçın hà graduatu in Ingegneria Industriale YTU in u 1991. Hà finitu u so Master in Business Administration in 2003. Cuntinueghja sempre i so studii di duttore in u listessu campu.

Hà iniziatu a so carriera prufessiunale cum'è Quality Manager in Elopar AŞ. Durante l'ultimi 28 anni, hà occupatu diverse pusizioni in Öztiryakiler AŞ. Hà guadagnatu sapè fà in Sistemi di Gestione Strategica, Applicazioni di Centri R&D, Installazioni di Laboratori di Sistemi Elettrici è Gas, Applicazioni Turquality, Gestione Finanziaria è Affari Finanziari.

Yalçın hà fattu presentazioni nantu à "Cooperazione Università-Industria / Modellu d'Affari" in diverse università, "Pratiche di Eccellenza di l'Affari" à l'Organizazione Internaziunale di u travagliu (ILO), è "Pratiche di Responsabilità Sociale in Imprese Globali in Belgio". Yalçın, chì hè statu un membru di u Segretariatu Generale è di u Cunsigliu di Amministrazione di l'Unione di Ingegneri Turchi, di quale hè statu membru dapoi u 1998, hè sempre attivu in parechje ONG.

MEHMET ASLAN MILLER

Travagliendu cum'è Direttore Generale di İSTANBUL ENERJİ AŞ, Değirmenci hè natu in 1966 in Braunschweig, Germania. Hà finitu i so studii superiori à a Facultà di Ingegneria Civile di l'ITU, Dipartimentu di Ingegneria Civile. Hà iniziatu a so carriera prufessiunale cum'è ingegnere in i prughjetti principali di u periodu, cum'è a Strada Ring Road FSM è e custruzzioni Edirne - Kınalı Highway trà 1989 è 1992.

Per a prima volta in u settore di i carburanti, Turcas Petrolcülük AŞ hà participatu à l'implementazione di a nova identità corporativa in stazioni in tutta a Turchia in u scopu di u prughjettu "Türkpetrol New Century". Dopu, hà servitu cum'è "Gestore Regionale Ambarlı". In u 2000, dopu à a privatizazione di Petrol Ofisi, hà gestitu i prughjetti realizati in u scopu di u "Prughjettu Silver" per applicà a nova identità corporativa à stazioni in tutta a Turchia è per assicurà chì e stazioni righjunghjenu i standard tecnichi muderni. Hè statu numinatu cum'è capu di ERK, chì hè statu stabilitu cum'è a seconda marca di Petrol Ofisi in 2003. Hà gestitu u stabilimentu è a strutturazione di a cumpagnia è a creazione di a reta di distributori di a marca in tutta a Turchia. Cuntinuò a so carriera cum'è Direttore Generale di Altınbaş Petrol (Alpet), Bölünmez Petrolcülük (Moil), Kadooğlu Petrolcülük (Kadoil), Pacific Petrolcülük (Pacific) cumpagnie dapoi u 2. Hà servitu cum'è Coordinatore Generale in Pacific Holding.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*