Karaismailoğlu hà assistitu à a cerimonia di inaugurazione di a linea di tramvia Anafartalar YHT

karaismailoglu hà assistitu à a cerimonia di inaugurazione di a linea di tram anafartalar yht
karaismailoglu hà assistitu à a cerimonia di inaugurazione di a linea di tram anafartalar yht

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hè statu in Kayseri oghje per assistisce à e cerimonie rivoluzionarie di u novu bastimentu terminale di l'Aeroportu di Kayseri, chì rinfurzà a reta di trasportu, è a linea di Tram Anafartalar-YHT.

U Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu implementatu dui prughjetti giganti chì rinfurzà u putere di a reta di trasportu di Kayseri. In l'ultimi 18 anni, avemu investitu più di 6 miliardi 346 milioni di lire per l'infrastruttura di trasportu è cumunicazione di Kayseri. Introduceremu Kayseri à a ferrovia d'alta velocità ", disse.

U Ministru Karaismailoğlu era oghje in Kayseri per fà una serie di visite. Karaismailoğlu, chì hà assistitu per a prima volta à a cerimonia di inaugurazione di u novu bastimentu terminale di l'aeroportu di Kayseri, chì servirà 8 milioni di passageri quandu u prugettu hè finitu, hà assistitu dopu à a cerimonia di inaugurazione di a linea di Tram Anafartalar-YHT, induve 60 veiculi di tram per esse pruduciutu cù una tarifa domestica di 5% serà furnita.

"Intruduceremu Kayseri à a ferrovia à alta velocità"

Parlendu à a cerimonia di rivoluzione di u novu terminal di l'aeroportu di Kayseri, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu chì anu investitu più di 18 miliardi 6 milioni di lire per l'infrastruttura di trasportu è cumunicazione di Kayseri in l'ultimi 346 anni. Karaismailoğlu hà dettu: "Finu à u 2003, Kayseri avia solu 83 chilometri di strade divise, l'avemu aumentatu à 18 chilometri in 647 anni. Attualmente, 1,5 prughjetti di l'autostrada differenti cuntinueghjanu cù un costu di circa 15 miliardi di lire. Facemu assai investimenti in u sviluppu di u trasportu ferroviariu in Kayseri è ancu in l'autostrade. Introduceremu Kayseri à a ferrovia d'alta velocità. Cù u Prughjettu Ferroviariu Yerköy-Kayseri High Speed ​​​​, custruiremu 142 km Yerköy-Şefaatli-Kayseri in cunnessione cù a linea Ankara - Sivas YHT.

"U novu edifiziu di a terminal servirà 8 milioni di passageri annu"

Dichjarà chì u trafficu di volu in Kayseri, chì era 2003 mila 3 in 197, hè aumentatu à più di 2019 mila in 15, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "U numeru di passageri, chì era 325 mila, hà superatu 2 milioni 326 mila. Dapoi u 2003, ci hè stata una crescita di 4 volte in u trafficu di volu è una crescita di 6 volte in u numeru di passageri. Ci era bisognu di custruisce un novu terminal domesticu. Cù l'attribuzione di 250 mila metri quadrati di terra chì appartene à u Command Air Force à l'Autorità di l'Aeroporti di u Statu, custruiremu un novu edifiziu terminal cù una architettura contemporanea, moderna è estetica. Cumbineremu è restaurà l'edifici terminali internaziunali è domestici esistenti è li trasformeremu in un edifiziu di Terminal Internaziunale più grande è mudernu ". Karaismailoğlu hà dettu chì cù a fine di u prugettu, Kayseri servirà 8 milioni di passageri annu.

"Quandu a linea di tram hè finita, u numeru di passageri trasportati aumenterà di 50 mila per ghjornu"

U Ministru Karaismailoğlu hà assistitu dopu à a cerimonia di inaugurazione di a Linea Tramvia di a Stazione di Anafartalar-Şehir Hospital-YHT. Dichjarà chì u costu di u prugettu serà di 376 milioni 493 mila lire, Karaismailoğlu hà dettu: "Ughjemu à compie u prugettu in 2 anni. À u percorsu di u prugettu, poseremu 14 chilometri di rails. Tutti i travaglii cum'è l'escavazione di a linea, l'assemblea di i rails, l'attrezzatura di a fermata di l'autobus, i passaghji per i pedoni è l'arrangiamenti di intersezzione seranu realizati in i lochi induve si svolge a vita di ogni ghjornu. In u scopu di u prugettu, prucureremu ancu 60 veiculi di tram chì seranu pruduciuti cù una tarifa domestica di 5%. Quandu a nostra linea hè finita, anticipemu chì u numeru di passageri purtati da i tramvii esistenti aumenterà da 50 mila per ghjornu. Quandu u prugettu hè finitu, un benefiziu tutale di 1 miliardi 452 milioni di TL hè previstu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*