Una parolla di sustegnu da Karaismailoğlu à l'industria di l'aviazione in u prucessu di pandemia

Una parolla di sustegnu da karaismailoglu à l'industria di l'aviazione durante u prucessu epidemicu
Una parolla di sustegnu da karaismailoglu à l'industria di l'aviazione durante u prucessu epidemicu

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, hà dettu: "Avemu riunitu cù a dinamica di u nostru settore di l'aviazione è ascoltu e so dumande. "Continueremu u nostru sustegnu per piglià e misure necessarie per assicurà chì u settore esce da u prucessu di lotta à u novu tipu di coronavirus (Covid-19) senza esse affettatu assai", disse.

U Ministru Karaismailoğlu hà ricevutu u presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di l'Associazione Turca di l'Aviazione di u Settore Privatu Turcu (TÖSHİD) Mehmet Tevfik Nane è i membri di u cunsigliu chì l'accumpagnavanu in u so ufficiu.

Ascoltendu e dumande di a delegazione per u settore, Karaismailoğlu hà dettu chì stanu cum'è prima cù l'industria di l'aviazione è chì u so sustegnu continuerà.

Ricordendu chì anu realizatu un travagliu seriu in ogni campu malgradu l'epidemie di Covid-19 chì hà affettatu u mondu sanu, è chì l'investimenti cuntinueghjanu in u quadru di e misure pigliate, u Ministru Karaismailoğlu hà dichjaratu chì, cum'è u Ministeru, anu pigliatu precauzioni è hà fattu u so megliu per impedisce chì u settore di l'aviazione ùn sia troppu affettatu da u prucessu attuale.

Dichjarà chì sò cunuscenti di e difficultà sperimentate da u settore per via di u novu tipu di epidemia di coronavirus (Covid-19), Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu riunitu cù a dinamica di u nostru settore di l'aviazione è ascoltu e so richieste. "Cuntinueremu u nostru sustegnu pigliendu e misure necessarie per assicurà chì u settore esce da sta lotta di coronavirus senza esse affettatu assai", disse.

Discuteremu di e misure da piglià è di i supporti per esse furnitu à u settore in u futuru cù u Ministru di Tesoru è Finanzi Lütfi Elvan è u Ministru di Cultura è Turismu Mehmet Nuri Ersoy. Duranti stu periodu, noi, cum'è u statu, faremu u nostru megliu. "Spergu, sbararemu di sta epidemia chì hà affettatu u mondu u più prestu pussibule", disse.

"Avemu attraversu stu prucessu inseme".

U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di TÖSHİD, Mehmet Tevfik Nane, hà nutatu chì u statu hè sempre cun elli è hà dettu: "Avemu trasmessu u prucessu chì sperimu cum'è l'industria di l'aviazione à u nostru Ministru è hà presentatu e nostre richieste. Semu unu di i settori affettati da l'epidemie. Duranti stu periodu, avemu sempre avutu u sustegnu di u nostru statu. Avemu ancu scontru cù u nostru presidente prima. Ringraziemu u nostru presidente è u ministru per u so sustegnu. "Spergu, passeremu stu prucessu difficiule inseme", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*