Portu Muğla Güllük Datu à una Cumpagnia Privata per 45 Anni

L'annuariu di u portu di Gulluk hè statu datu à una cumpagnia privata
L'annuariu di u portu di Gulluk hè statu datu à una cumpagnia privata

Vendendu 15 porti appartenenti à l'imprese marittime turche è 5 grandi porti appartenenti à TCDD, AKP hà datu i diritti operativi di 45 anni di Güllük Port à una cumpagnia privata per 35.2 milioni di lire. Suat Özcan di CHP hà dichjaratu chì u centru Gulluk "finissi" cù a privatizazione è hà dettu: "Vendenu beni publichi è facenu soldi per l'altri".

Sicondu a nutizia di Mustafa Çakır da a Republica; "L'offerta per a privatizazione di u Portu Muğla Güllük, di proprietà di l'Organizazioni Marittime Turche (TDI), per 45 anni, hè stata cunclusa. L'offerta più alta in l'asta hè vinuta da ICC Grup İnşaat cun 35.2 milioni di TL.

Hè previstu di trasfurmà u portu in una marina di 260 ancore cù una capacità d'attraccatura di 3 yachts. Cusì, 1997 porti appartenenti à TDI è i porti Mersin, Samsun, Bandırma, İskenderun è Derince appartenenti à TCDD sò stati privatizzati trà 2020-15.

U deputatu CHP Muğla Suat Özcan hà dettu chì cù questa privatizazione, u centru Güllük serà "finitu". Dichjarà chì u portu di novu custruitu hè previstu per esse allargatu è un novu portu di carica hè previstu per esse custruitu in Kıyıkışlacık, Özcan hà dettu: "Ci sò 4 porti in totale. Questu disturba l'equilibriu ecologicu di a Baia di Güllük. Quessi sò fatti per chì qualcunu farà soldi ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*