Dichjarazione Portu Tekirdağ di a Municipalità Metropolitana di Tekirdağ

Descrizzione di a municipalità metropolitana di Tekirdag di u portu di Tekirdag
Descrizzione di a municipalità metropolitana di Tekirdag di u portu di Tekirdag

I Piani di Zonificazione di Riempimentu di u Portu di Tekirdağ sò stati appruvati per a prima volta da u Ministeru di i Travaglii Publici è Insediamenti in 1997 è sò entrati in vigore. In seguitu, stu portu hè statu privatizatu è cuntinuò a so attività sottu u nome di Akport Port. In u 2006, per a causa chì u Rapportu EIA ùn hè micca statu appruvatu, a 6a Camera di u Cunsigliu di Statu annullava u Pianu di Sviluppu di Port Filling appruvatu da u Ministeru di l'Opere Pùbliche è di u Settlement in 1997. Tuttavia, tutte l'attività in u portu cuntinueghjanu da l'Akport Port Management, chì prima avia ricevutu l'offerta di privatizazione per u portu. U prucessu di Rapportu di Valutazione di l'Impattu Ambientale (EIA) in quantu à l'attività di custruzzione di u Portu di Tekirdağ hè statu finitu è ​​appruvatu da u Ministeru di i Travaglii Publici è Insediamenti in 2007.

In u 2008, i Piani di Sviluppu di Tekirdağ Container Port Fill sò stati riorganizzati è appruvati da u Ministeru di i Travaglii Pùblici è di l'Insediamentu è sò entrati in vigore, è stu portu hà cuntinuatu a so attività. Cù stu pianu appruvatu, "Storage" è tutte l'altri attività ligati in u portu sò stati permessi è nisuna restrizioni di valore di custruzzione cum'è Precedente, Building Height sò state introdutte in l'attività di custruzzione in u portu.

Cù a decisione "EIA Positiva" di u Rapportu di Evaluazione di l'Impattu Ambientale di u Ministeru di l'Ambiente è di l'Urbanizazione datata 19.09.2011 è numerata 2301, u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione hà permessu a custruzzione di novi spazii di riempimentu in più di u portu chjamatu.

Akkök Group, chì hè a cumpagnia privata chì hè l'operatore di u portu in u 2012, hà rinunciatu à l'operazione portu per via di diverse negatività, hà cessatu e so attività portuali è u Tekirdağ Container Port citatu restava inattivu.

Dopu questu, l'imprese marittime turche anu decisu di riprivatizà u Portu è avè custruitu cù u "Build Operate Transfer Model" è applicatu à l'Amministrazione di Privatizazione di u Primu Ministeru per u prublema. Dopu, l'Amministrazione di Privatizazione di u Primu Ministeru hà preparatu un Pianu di Sviluppu di Riempimentu per u Portu di Container di Tekirdağ è hè statu appruvatu da u Cunsigliu di Privatizazione di u Primu Ministeru in 2016, è u pianu hè statu publicatu in a Gazzetta Ufficiale è hè entratu in vigore. In questu pianu, hè stata cuntinuata à include a pruvisione chì l'attività "Storage" puderia esse realizatu in l'area, a cundizione è a restrizzione di strutturazione cum'è Precedent = 0,10 per l'usu sopra u portu hè statu introduttu, ma l'altura hè stata liberata. A stessa istituzione hà fattu alcuni cambiamenti in u Pianu di Zonificazione di Riempimentu per u Portu di Container Tekirdağ in 2017, l'Antica Fabbrica Piccola Pier è u so circondu sò stati rimossi da u Pianu di Zonificazione di Riempimentu per u Purpose Portu in quistione, e Fortificazioni di Pietra in u pianu sò state eliminate in modu chì u portu puderia ancu serve per u trasportu di passageri, è l'espansione di u portu in questa direzzione hè stata assicurata. , e disposizioni è e note di u pianu di zoning sò stati cunservati è una disposizione hè stata aghjunta à a nota di u pianu chì "Spedizioni Ro-Ro" puderia esse fattu. Ùn ci era micca cambiamenti altru ch'è quelli elencati. Stu pianu di sviluppu di terraferma, chì hè statu appruvatu cù cambiamenti minori da l'Amministrazione di Privatizazione di u Primu Ministeru in 2017, hè sempre in vigore.

Cume si pò capisce da ciò chì precede, ci sò stati piani di sviluppu di riempimentu appruvati per scopi portuali in l'area dapoi u 1997, è l'attività portuali in a zona cuntinueghjanu da questa data. Nisuna restrizioni di strutturazione sò state introdotte in i Piani di Zonificazione di u Riempimentu Portuali, chì sò stati riorganizzati è appruvati da u Ministeru di i Travaglii Pùblici è di l'Insediamenti in u 2008, è tutti i tipi di strutture di almacenamento sò digià permessi in l'area, inseme cù altre attività legate à Portu, senza restrizioni strutturanti. Inoltre, cù u Rapportu EIA appruvatu da u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione in u 2011, a custruzzione di novi riempimenti in più di l'area portu esistente hè stata ufficialmente autorizata. A questa data, a Municipalità Metropolitana ùn esiste ancu. Questi permessi di riempimentu coprenu digià a maiò parte di l'area di espansione appruvata da u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione in 2016. Dopu à quessa, contru à l'affirmazioni in i Piani di Zonificazione di Riempimentu Portu di Tekirdağ, chì sò stati appruvati da u Primu Ministeru di Privatizazione di u Cunsigliu Superiore in 2016 è appruvati cù alcuni cambiamenti in 2017, una restrizione significativa hè stata introdotta cum'è Valore Precedente di l'Edifiziu = 2008 cumparatu cù a zoning. pianu appruvatu in u 0,10 è in vigore à quellu tempu. I tipi di usu in l'area sò permessi cù u pianu di u situ appruvatu da l'"Imprese Maritime Turche". Comu pò esse vistu, a basa di l'attività di custruzzione in u Portu mintuatu hè u Pianu di Sviluppu di Fill appruvatu da u Ministeru di l'Opere Pùbliche è di l'Insediamentu in 2008 è a Decisione Positiva EIA data da u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione in 2011. Ùn ci hè micca. pussibilità o pussibilità di negligenza.

Inoltre, u cuntrollu è l'ispezione di u riempimentu di mare, chì hè fatta secondu i piani appruvati da u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione, ùn hè micca sottu à l'autorità di a nostra Municipalità Metropolitana. Hè statu capitu chì u riempimentu di u mare, chì hè statu purtatu à l'agenda cù allegazioni cum'è l'excavazione illegale, hè statu realizatu da l'operatore portu cù fattura, materiali di cuntrolli da i siti minieri licenziati, cum'è dichjaratu in i Rapporti EIA.

A parte chì hè attualmente riempita ùn hè micca l'Area di Storage Chimica cum'è dichjaratu, ma l'aghjunzione di l'area portu chì permetterà u trasportu di veiculi è di passageri. Cuntributi significativi sò stati fatti à u prucessu di appruvazioni di u rapportu EIA, chì include l'usu citatu, è tutte l'obiezioni necessarie sò state fatte da a nostra istituzione, sia in u prucessu EIA sia in altre fasi, à u prucessu di permessu per l'Attività di Conservazione Chimica in u à punente, induve i riempimenti ùn sò micca stati realizati in l'area situata à l'altra parte di a Zona Portuale.

Per i motivi spiegati, l'affirmazioni fatte in i scritti nantu à questu sughjettu ùn sò micca veri.

NOTA: L'imaghjini di e Nove Spazi Pieni Appruvati da u Rapportu EIA 2011 hè datu quì sottu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*