L'automobile domestica TOGG cuntribuisce à l'accumulazione tecnologica di Turchia

togg hà da cuntribuisce à u sapè fà tecnulugicu di Turchia
togg hà da cuntribuisce à u sapè fà tecnulugicu di Turchia

Erdal Bahçıvan, presidente di u Cunsigliu di a Camera di l'Industria d'Istanbul, hà enfatizatu l'impurtanza strategica di u prughjettu di l'automobile domestica di Turchia, TOGG, è hà dettu: "TOGG hè più cà a produzzione di automobili domestiche. Cuntribuisce à l'accumulazione tecnologica di Turchia. Cum'è ISO, simu pronti à fà a nostra parte per TOGG in quantu à sustene a produzzione di tecnulugia domestica ".

U CEO di TOGG Gürcan Karakaş: "A tarifa interna di vitture di passageru in Turchia varieghja trà 19,6 per centu è 66,3 per centu. À TOGG, avemu u scopu di inizià a produzzione cù u 51 per centu di cuntenutu domesticu è di trasfurmà l'industria di furnimentu in i trè anni successivi, mirandu à un tassu di cuntenutu domesticu di 68 per centu ".

A riunione ordinaria di nuvembre di l'Assemblea di a Càmera di l'Industria di Istanbul (ICI) hè stata realizata cù u metudu di videoconferenza nantu à a piattaforma digitale cù l'agenda principale di "L'Impurtanza di l'Iniziativa Automobile di Turchia per a Nostra Industria è Ecunumia in termini di Tecnulugia, R&D è Design. ". Gurcan Karakaş, CEO di l'Automobile Enterprise Group di Turchia (TOGG), hà assistitu à a riunione in linea di l'Assemblea ICI, induve u discorsu d'apertura hè statu fattu da u presidente di u Cunsigliu di ICI Erdal Bahçıvan, è hà fattu valutazioni nantu à l'agenda.

In u so discorsu, u presidente di l'ISO, Erdal Bahçıvan, hà rimarcatu chì a trasformazione tecnologica più severa in quasi tutti i settori hè stata sperimentata in l'industria di l'automobile, è chì l'innuvazioni in i prossimi 5-10 anni seranu assai più grande di l'avanzati in u so discorsu. l'ultimi 50 anni. In questa grande trasfurmazioni; Enfatizendu chì a guida autònoma è i veiculi elettrici guidanu, Bahçıvan hà dettu: "E vitture sò guasi trasfurmendu in computer intelligenti chì cumunicanu cù u so circondu. Parlemu di un mondu induve l'internet ùn hè micca in a vittura, ma a vittura stessu hè in Internet. Dunque, cum'è e nostre cità, case è fabbriche diventanu più intelligenti, a nostra automobile si trasforma in un spaziu di vita. Ci avvicinemu passu à passu à una era induve literalmente tuttu hè intrecciatu è tuttu hè cunnessu. In un momentu chì i roli in l'industria automobilistica glubale sò stati ridefiniti, u nostru paese hà ancu pressatu u buttone per dà vita à a marca di l'automobile domestica ".

TOGG hè una tappa impurtante in u sviluppu di a nostra industria di l'automobile.

Sottulineendu chì u Prughjettu di l'Automobile Domestica TOGG, chì TOBB pussede materiale è morale, hè ancu cunsideratu da l'industriali cum'è unu di i prughjetti d'impurtanza strategica, Bahçıvan hà dettu ch'elli credenu di tuttu u core chì l'automobile di Turchia seguitarà u cambiamentu strutturale previstu di u mondu globale. industria di l'automobile. Dichjarà chì u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia sustene ancu stu prughjettu, Bahçıvan hà cuntinuatu e so parolle cusì:

"Credemu chì u Gruppu Automobile Enterprise di Turchia hè una tappa impurtante in u sviluppu di a nostra industria di l'automobile. U travagliu cù i fornituri domestici in stu prughjettu; Hè di grande impurtanza sia per stabilisce una catena di furnimentu sustenibile sia per aumentà u valore aghjuntu domesticu. Hè ora di unisce a nostra sperienza cù "Automobile di Turchia" è di creà un valore aghjuntu per u nostru paese. U nostru know-how tecnologicu in u prughjettu di l'Automobile di Turchia avarà a strada per parechji altri settori, è serà ancu un iniziatore. Serà ancu una tappa impurtante in u viaghju di a creazione di una Turchia produttrice di tecnulugia è esportatrice di tecnulugia. U prughjettu "Turkey's Car" hè più cà pruduce vitture domestiche. Cuntribuisce à l'accumulazione tecnologica di Turchia. Cù sta capiscitura, simu pronti à cumpiendu u nostru duvere in u prucessu di u Prughjettu Automobile di Turchia ".

I passi radicati sò stati fatti per una Ecunumia Verde Sostenibile

Enfatizendu chì a cunniscenza chì attribuisce l'impurtanza à l'ambiente hè diventata una prublema prioritaria in l'industria di l'automobile, Bahçıvan hà dettu: "L'effetti negativi di e vitture di carburanti fossili nantu à l'ambiente, u fattu chì i carburanti fossili diminuiranu dopu un certu periodu di tempu, è a fluttuazione di i prezzi di u petroliu accelera i sviluppi in quantu à e vitture elettriche. Inoltre, a diminuzione di i prezzi di e vitture elettriche è a creazione di infrastruttura di carica adatta sò un altru mutivu chì aumenta u numeru di sti veiculi. A prevalenza di e vitture elettriche senza dubbitu guadagnà impulsu, cù a Cina, u mercatu di l'automobile più grande di u mondu, dopu à paesi cum'è l'Inghilterra, Germania, Norvegia è Francia, chì anu annunziatu ch'elli pruibiscenu l'usu di i veiculi di benzina è diesel in un futuru vicinu. In riassuntu; L'industria di l'automobile face passi assai radicali per adattà à l'Ecunumia Verde Sostenibile. In questu cuntestu, l'imprese di l'automobile cumpetinu per un vantaghju cumpetitivu è i paesi chì miranu à cullà in a produzzione di l'automobile; U primu passu da fà deve esse di rinfurzà più e so attività in u campu di u disignu è di a R&D, chì ponu ritruvà cù e tendenze di l'industria ".

Karakaş: "Avemu principiatu cù una tarifa di località di 51 per centu"

In u so discorsu, u CEO di TOGG, Gürcan Karakaş, hà ancu enfatizatu u rolu di TOBB in l'integrazione di l'urganisazioni "grandfather" dicendu: "Se ùn ci era micca TOBB, stu prughjettu ùn esisteria micca". Karakaş hà dettu: "Sicondu i dati di u Ministeru di l'Industria è Tecnulugia, u tassu di domesticità in vitture di passageru in u nostru paese varieghja trà 100 per centu è 19,6 per centu". In altre parolle, hà righjuntu u 66,3 per centu in 60 anni. À TOGG, invece, vulemu principià a produzzione cù u 66 per centu di una industria di fornitura chì ùn hà micca sperienza in a produzzione di veiculi elettrici, è trasfurmà l'industria di fornitura in i trè anni successivi, per un tassu di cuntenutu domesticu di 51 per centu ". disse.

U 101 per centu di 75 fornituri sò membri TAYSAD

Karakaş, chì hà ancu datu infurmazioni nantu à l'evoluzione in u settore è a situazione in TOGG in u so discorsu, hà dettu: "Avemu finitu a selezzione di i fornitori. Di i 101 fornitori totali, u 75 per centu sò naziunali, a maiuranza di i quali sò organizzazioni membri TAYSAD, è u 25 per centu sò urganisazioni di tuttu u mondu. Avemu firmatu un accordu cù Farasis, chì hà dimustratu in questu sensu, per forsi a parte più impurtante di u veiculu elettricu, a bateria. Quandu ùn pudemu micca fà lu in u locu, avemu da ottene da induve hè megliu. Finu a ora, avemu esaminatu 200 start-ups è cuminciatu à travaglià cù 9 di elli. Averemu una facilità di 1,2 mila metri quadrati nantu à un totale di 175 milioni di metri quadrati di terra in Gemlik è creanu impieghi per 4.300 persone. Mentre stavamu custruendu e nostre strutture, 50 17 culonni di rinfurzamentu di terra sò stati pruduciutu finu à avà, utilizendu abbastanza cimentu per custruisce dui grattacieli di 500 piani, postu chì simu in una zona di terrimotu. U numaru di sti culonni custruiti sottu à a terra righjunghji 41 mila. Custruemu ancu u stabilimentu più pulitu d'Europa cù una bassa impronta di carbonu è emissioni di composti organici volatili (VOC). In u nostru stabilimentu, chì hà una capacità annuale di veiculi 175, ci sarà una pruduzzione tutale di 2032 milione finu à u 1. In l'anni chì seguitanu u nostru veiculu C-SUV, C-Sedan è Hatchback, B-SUV è a pruduzzione di veiculi commerciali ligeri seranu realizati ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*