Karaismailoğlu: "L'investimenti ferroviari continueranu senza rallentà"

Avemu bisognu di cuntinuà l'investimenti ferroviari di Karaismailoğlu senza rallentà.
Avemu bisognu di cuntinuà l'investimenti ferroviari di Karaismailoğlu senza rallentà.

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu, in a presentazione di u bilanciu 13 di u so ministeru à a Gran Assemblea Naziunale di Turchia u 2020 di dicembre di u 2021, hà dichjaratu chì Turchia hè un paese cù grandi scopi è un futuru luminoso, è cun questa credenza, soprattuttu in l'ultimi 18 anni, anu vultatu a so faccia à u futuru, à a luce di a raghjoni è a scienza, hà dettu chì sempre implementanu u megliu è u più novu.

Karaismailoğlu hà dettu: "Oghje, l'asse cambiante di u cummerciu mundiale crea opportunità assai più grande per a Turchia. Situatu in u centru di l'Eurasia, in u core di a New Silk Road, u nostru paese hè in un puntu di svolta storica induve diventerà unu di i playmakers di l'ecunumia mundiale, oltre à esse un capu ecunomicu regiunale chì determinà u cursu di u cummerciu. . Per questu mutivu, andemu avanti per risponde à i bisogni cambianti in u trasportu di persone, carichi è dati è per esse una inclusione coordinata in sistemi chì si rinnovanu constantemente in u mondu. "Ogni passu chì facemu face parte di sta grande strategia".

Sparte l'analisi di l'effetti di risparmiu di l'investimenti publichi è PPP fatti trà u 2003 è u 2019, Karaismailoğlu hà datu l'infurmazioni seguenti: "I ritorni di l'investimenti stradali, ferroviari, aerei, marittimi è cumunicazioni à u nostru paese sò chjaramente vistu. Trà u 2003 è u 2019, sti investimenti anu avutu un impattu tutale di 386 miliardi di dollari nantu à u Produttu Internu Grossu è 818,8 miliardi di dollari nantu à a produzzione. L'impattu di sti investimenti nantu à l'impieghi totali era una media di 703 mila persone annu. "Solu in 2019, avemu salvatu un totale di 13,4 miliardi di dollari in carburante, tempu, mantenimentu di veiculi è costi operativi".

Inoltre, passendu à modi di trasportu amichevuli di l'ambiente cù strade accorciate, linee di u sistema ferroviariu urbanu è Trenu d'Alta Velocità, avemu risparmiatu 10,3 milioni di dollari in emissioni di CO2 è 20 milioni di dollari in risparmi di carta trasferendu i servizii publichi in un ambiente senza carta. "Siccomu i nostri citadini utilizanu l'e-government è ponu compie e so transazzione senza andà à l'istituzioni pubbliche, un risparmiu di tempu di 1,8 miliardi di dollari hè statu ottinutu, è questu hè statu ancu riflessu in un aumentu di l'efficienza di u travagliu publicu".

Karaismailoğlu hà spiegatu chì u periodu di sfondate in e ferrovie, chì hà iniziatu in u 2003, cuntinueghja à accelerà oghje, chì in più di a custruzzione di novi linee, anu rinnuvatu ancu e linee cunvinziunali esistenti, implementatu u prughjettu di signalazione domestica è naziunale, è per u A prima volta in e ferrovie, anu cuminciatu à pruduce veiculi rotulanti è rimorchi cù disinni naziunali.

Rimarchendu chì anu custruitu un totale di 1213 mila 2 chilometri di novi linee, 115 chilometri di e quali sò YHT, Karaismailoğlu hà dichjaratu chì anu aumentatu a reta ferroviaria à 12 mila 803 chilometri, anu aumentatu e linee signalate da 161 per centu è e linee elettrificate da 176 per centu.

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì, malgradu l'epidemie in u 2020, ùn ci era micca calata in u trasportu domesticu di merci per ferrovia, è ci era un aumentu significativu di u trasportu internaziunale per via di u vantaghju di u trasportu senza cuntattu, è hà dettu: "In particulare in u trasportu internaziunale, ci era un 116. aumentu per centu in a linea Baku-Tbilisi-Kars, un incrementu di 63 per centu in a linea Iran è un incrementu di 15 per centu in a linea europea. "Avemu bisognu di cuntinuà i nostri investimenti in ferrovie senza rallentà per chì i vantaghji furniti da a nostra situazione geografica ponu esse trasfurmati in guadagni ecunomichi è cummirciali". disse.

Ricordendu chì anu mandatu u primu trenu d'esportazione in bloccu da Istanbul à a Cina u 4 di dicembre, Karaismailoğlu hà dettu:

"U nostru trenu hà fattu a storia cum'è u primu trenu d'esportazione per andà da l'Europa à a Cina utilizendu Marmaray via a Strada di Seta di Ferru Baku-Tbilisi-Kars. L'2 dicembre hà compiu u so viaghju di 323 chilometri in i cunfini di u nostru paese. Oghje, cuntinueghja u so viaghju da Kazakhstan-Shalkara. U nostru trenu, chì viaghja per un totale di 8 mila 8 chilometri, ghjunghje à Georgia, Azerbaijan, u Mari Caspiu, Kazakistan è infine a cità chinesa di Xi'an, cumpletendu a so pista internaziunale senza interruzzione. ÇerkezköyArriverà da Xi'an. Cuntinuemu ancu a preparazione per i nostri novi treni d'esportazione. In l'anni dopu, avemu travagliatu per trasfurmà u 5 per centu di l'annu 30 mila treni di bloccu in Europa via Cina-Russia, chjamata a linea di u nordu, in Turchia. Avemu u scopu di aumentà a capacità annuale di a ferrovia Baku-Tbilisi-Kars da 1 milione di passageri è 6,5 milioni di tunnellate di carica à 2024 milioni di passageri è 3 milioni di tunnellate di carica à a fine di u 20. "Ugemu di aumentà a parte di a ferrovia da u 5 per centu à più di u 10 per centu in a prima tappa cù i prughjetti chì pianificemu in u scopu di i studii di u Pianu Maestru di Trasportu è Logistica".

"Cuntinuemu à fà Prughjetti Esemplari per u Munnu"

"Mentre i centri di pruduzzione è di furnizzioni in u cummerciu mundiale si trasfirìanu da u Far East à a nostra regione, u nostru paese; "Hè u ponte di a nova Strada di a Seta, ghjustu à mezu à u triangulu di l'Africa, l'Europa è l'Asia". Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu da valutà stu vantaghju. Creemu i corridori cummerciale di quale u nostru paese hè in u centru, cù i nostri prughjetti di strada, ferrovia, mare, aereo è cumunicazione. Orgogliu per u nostru paese; "Continueremu à fà prughjetti esemplarii per u mondu". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*